eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Remont budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wronki



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wronki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/780764

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wronki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe498aaa-0b6c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033953/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont świetlicy wiejskiej w m. Popowo

1.1.7 Remont świetlicy wiejskiej w m. Biezdrowo

1.1.8 Remont świetlicy wiejskiej w m. Stare Miasto

1.1.9 Remont świetlicy wiejskiej w m. Stróżki

1.1.18 Remont świetlicy wiejskiej w m. Chojno

1.1.19 Remont amfiteatru w Ćmachowie, gm. Wronki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 451223,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I pn. Remont świetlicy wiejskiej w Biezdrowie, gm. Wronki.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, naprawę uszkodzonych tynków i pęknięć ścian, szpachlowanie ścian i sufitów, gładzie gipsowe, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, zerwanie istniejących boazerii, wykonanie okładzin z tynków mozaikowych, malowanie farbami olejnymi rur i grzejników w pomieszczeniach, zerwanie istniejących posadzek, wykonanie okładzin podłogi z laminowanych paneli podłogowych, wymianę obudowy rur instalacji grzewczych przy posadzce, wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji zasilania grzejnika elektrycznego z ogrzewaczem olejowym, wykonanie drobnych napraw zmurszałych tynków zewnętrznych na cokole i elewacji – odcięcie uszkodzonych tynków, przygotowanie podłoży pod nowe tynki, wyprawy tynkarskie i zagruntowanie podłoży, malowanie powierzchni tynków farbą silikonową.
Zakres robót elektrycznych na podstawie Kosztorysu ofertowego – branża elektryczna i Projektu wykonawczego „Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne”.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót (branża budowlana), kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót (branża elektryczna), projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 107419,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II pn. Remont świetlicy wiejskiej w Popowie, gm. Wronki.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, skasowanie istniejących wykwitów, naprawę uszkodzonych tynków, naprawę i uzupełnienie boazerii ściennych, szpachlowanie ścian, wykonanie sufitów podwieszanych, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rozebranie posadzek w sali głównej z płytek ceramicznych
i wykonanie fragmentu posadzki z płyt wiórowych, ocyklinowanie posadzek, wymianę drzwi wewnętrznych do sali głównej, wymianę zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi, wykonanie instalacji elektrycznej w sali głównej, remont dachu - rozbiórkę istniejącego pokrycia i ocieplenia, wykonanie drobnych napraw, ocieplenie dachu styropapą, obróbki blacharskie rynien i rur spustowych, remont zadaszenia kotłowni, wykonanie instalacji odgromowej. Zakres robót elektrycznych na podstawie Kosztorysu ofertowego – branża elektryczna i części Projektu budowlanego ”Remont świetlicy wiejskiej” – branża elektryczna.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót (branża budowlana), kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót (branża elektryczna), projekcie wykonawczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261410-1 - Izolowanie dachu

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 204901,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr III pn. Remont świetlicy wiejskiej w Starym Mieście, gm. Wronki
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, skasowanie istniejących wykwitów, naprawę ubytków
i szpachlowanie nierówności, malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie rur c.o., wymianę drzwi wejściowych do budynku, wymianę drzwi z sali do zaplecza kuchennego, wymianę drzwi z sali do korytarza przy WC, wymianę parapetów wewnętrznych, wkucie przewodu elektrycznego zasilającego wentylator.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 29411,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr IV pn. Remont świetlicy wiejskiej w Chojnie, gm. Wronki.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: naprawę okładzin drewnianych ścian – oczyszczenie podbitek i okładzin, wymianę uszkodzonych elementów, odnowienie powłok impregnatem do drewna, remont tarasu: rozbiórkę okładzin z płytek ceramicznych i płytek betonowych, przygotowanie podłoży pod ułożenie okładzin schodów zewnętrznych, wykonanie warstw wyrównawczych i uzupełniających z betonu, wykonanie okładzin schodów zewnętrznych
z płytek, montaż nowej wycieraczki na wejściu do budynku, wykonanie okładziny ścian tarasu z tynków mozaikowych, odmalowanie istniejącej balustrady, wywiezienie gruzu.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

4.5.5.) Wartość części: 52969,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr V pn. Remont świetlicy wiejskiej w Stróżkach, gm. Wronki.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: wykonanie zabudowy ściennej
z płyt gips-kartonowych wodo i ognioochronnych, wykonanie gładzi gipsowej, malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wykonanie instalacji elektrycznej pod oprawy oświetleniowe i grzejniki elektryczne wraz z montażem.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 29061,74 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr VI pn. Remont amfiteatru w Ćmachowie, gm. Wronki.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: wykonanie napraw tynku na cokole – odcięcie i zerwanie starego tynku, wykonanie tynku mozaikowego łącznie
z cokołem, wypełnienie ubytków i malowanie tynków powyżej cokołów, naprawę pokryć dachowych papą termozgrzewalną, czyszczenie i malowanie stalowych konstrukcji dachu, odnowienie drewnianej konstrukcji dachu, zaimpregnowanie preparatami do drewna, wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej, czyszczenie powierzchni betonowych sceny i schodów
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261410-1 - Izolowanie dachu

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

4.5.5.) Wartość części: 27459,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część I zamówienia - Remont budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wronki dla zadania pn. „Remont świetlicy wiejskiej w Biezdrowie, gm. Wronki” złożona została jedna oferta przez Wykonawcę PRB ADAM Sp. z o.o. Sp.k. ul. Romana Maya 28, 64-500 Szamotuły na kwotę 157.195,87 zł brutto.
W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty (157.195,87 zł brutto) przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (100.000,00 zł brutto), postępowanie na część I zamówienia zostało unieważnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część II zamówienia - Remont budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wronki dla zadania pn. „Remont świetlicy wiejskiej w Popowie, gm. Wronki” złożona została jedna oferta przez Wykonawcę PRB ADAM Sp. z o.o. Sp.k. ul. Romana Maya 28, 64-500 Szamotuły, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (cena zawarta w złożonej przez Wykonawcę ofercie uwzględnia jedynie branżę budowlaną i część branży elektrycznej. Nie został wyceniony przez Wykonawcę pełny zakres zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, tj. z uwzględnieniem 70 pozycji kosztorysowych branży elektrycznej, a jedynie częściowo, tj. z uwzględnieniem 13 pozycji kosztorysowych).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 14 lipca 2023 r. do godz. 08:00 złożone zostały trzy oferty. W dniu 2 sierpnia 2023 roku Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej do realizacji ww. zamówienia. Dnia 6 sierpnia 2023 roku Wykonawca, który został wybrany jako najkorzystniejszy do realizacji ww. zamówienia - KAMBET Kamil Nowak z siedzibą w Piotrowie Piotrowo 64, 64-520 Obrzycko przesłał pismo, w którym oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy. W związku z powyższym w dniu 7 sierpnia 2023 roku Zamawiający przesłał do pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty na część III zamówienia, wezwanie do wyrażenia zgody na przedłużenie upływającego w dniu 9 sierpnia 2023 roku terminu związania ofertą. Wykonawcy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i w związku z tym złożone przez nich oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. Z uwagi na fakt, że wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy a pozostałe złożone oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie na część III zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część IV zamówienia - Remont budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wronki dla zadania pn. „Remont świetlicy wiejskiej w Chojnie, gm. Wronki” złożona została jedna oferta przez Wykonawcę PRB ADAM Sp. z o.o. Sp.k. ul. Romana Maya 28, 64-500 Szamotuły na kwotę 73.792,60 zł brutto.
W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty (73.792,60 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (40.000,00 zł brutto), postępowanie na część IV zamówienia zostało unieważnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31626,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46676,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31626,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD Marek Bilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631464617

7.3.3) Ulica: Nowowiejska

7.3.4) Miejscowość: 55a

7.3.5) Kod pocztowy: 64-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31626,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27128,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42961,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27128,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBET Kamil Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872093915

7.3.4) Miejscowość: Piotrowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-520

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27128,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.