Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00285536/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo-krakow.logintrade.net.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75d6564d-07fd-493a-8b77-d4aa9f467953
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/PF/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 994341,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części i w szczególności obejmuje:
Część 1
1) Serwer typ 1 – 5 szt.;
2) Serwer typ 2 – 1 szt.;
3) Oprogramowanie :
a) Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack – 6 szt.;
b) Windows Server 2025 Standard - 2 Core License Pack – 48 szt.;
c) Microsoft Windows Server CAL 2025 1 User Cal – 50 szt.;
d) SQL Server 2022 Standard Edition – 1 szt.;
e) SQL Server 2022 - 1 User CAL – 110 szt.;
f) ESSENTIAL 12 MONTHS RENEWAL FOR BACKUP EXEC SERVER ED WIN 1 SERVER ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE odnowienie na rok od 17.08.2025 – 2 szt.;
g) ESSENTIAL 12 MONTHS RENEWAL FOR BACKUP EXEC AGENT FOR WIN 1 SERVER ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE odnowienie na rok od 17.08.2025 – 7 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera zał. nr 1a) do SWZ.
2. Miejsce dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków.
3. Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia dla części 1 gwarancji jakości, na okres:
a) Serwer typ 1 – min. 7 lat;
b) Serwer typ 2 – min. 7 lat;
(licząc od daty podpisania protokołów odbioru) na zasadach określonych w treści SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia:
Dla części nr 1 :
1) Do 45 dni od dnia podpisania umowy dla pkt a-c (za wyjątkiem oprogramowania ESSENTIAL, dla którego określono termin odnowienia od 17.08.2025 r.) :
a) Serwer typ 1 – 2 szt.
b) Serwer typ 2 – 1 szt.
c) Oprogramowania :
- Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack – 3 szt.
- Windows Server 2025 Standard - 2 Core License Pack – 24 szt.
- SQL Server 2022 Standard Edition – 1 szt.
- SQL Server 2022 - 1 User CAL – 110 szt.
- ESSENTIAL 12 MONTHS RENEWAL FOR BACKUP EXEC SERVER ED WIN 1 SERVER ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE odnowienie na rok od 17.08.2025 r. – 2 szt.
- ESSENTIAL 12 MONTHS RENEWAL FOR BACKUP EXEC AGENT FOR WIN 1 SERVER ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE odnowienie na rok od 17.08.2025 r. – 7 szt.
2) 90 – 100 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Serwer typ 1 – 2 szt.
b) Oprogramowanie:
− Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack – 2 szt.;
− Windows Server 2025 Standard - 2 Core License Pack – 16 szt.;
− Microsoft Windows Server CAL 2025 1 User Cal – 50 szt.;
3) 120 – 130 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Serwer typ 1
b) Oprogramowanie: – 1 szt.
- Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack – 1 szt.
- Windows Server 2025 Standard - 2 Core License Pack – 8 szt.
Dla pkt. 4.2 do 4.3 Wykonawca dokona dostawy we wskazanych odpowiednio okresach od dnia podpisania umowy.
5. Równoważność:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla części nr 1 oraz części nr 2 . Szczegółowe informacje zawiera pkt 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48620000-0 - Systemy operacyjne
48610000-7 - Systemy baz danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 690823,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części i w szczególności obejmuje:
Część 2:
1) Komputer osobisty – 25 szt.;
2) Komputer przenośny – 5 szt.;
3) Monitor LCD (typ 1) – 5 szt.;
4) Monitor LCD (typ 2) – 25 szt.;
5) Zasilacz UPS – 4 szt.;
6) Oprogramowanie:
a) Microsoft 365 Business Standard na rok od 06.09.2025 r. – 30 szt;
b) Microsoft Copilot for Microsoft 365 na rok od 06.09.2025 r. – 5 szt;
c) Office LTSC Standard 2024 - 2 szt.
d) Microsoft 365 Business Standard odnowienie na rok - subskrypcja licencji odnowienie od 06.09.2025 r. – 67 szt.;
e) Microsoft 365 Business Standard – planowane odnowienie od 30.09.2025 r wyrównanie okresu odnowienia od.06.09.2025 – 45 szt.;
f) Microsoft 365 Business Standard – planowane odnowienie od 7.10.2025 r wyrównanie okresu odnowienia od.06.09.2025 – 25 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera zał. nr 1b) do SWZ.
2. Miejsce dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków.
3. Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia dla części 2 gwarancji jakości, na okres:
a) Komputer osobisty – min. 5 lat;
b) Komputer przenośny – min. 5 lat;
c) Monitor LCD (typ 1) – min. 5 lat;
d) Monitor LCD (typ 2) – min. 5 lat;
e) Zasilacz UPS – min. 3 lata;
(licząc od daty podpisania protokołów odbioru) na zasadach określonych w treści SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia:
Dla części nr 2 :
1) 60 – 70 dni od dnia podpisania umowy dla pkt a-e (za wyjątkiem oprogramowania o którym mowa w pkt. f dla którego określono termin od 06.09.2025 r.)
a) Komputer osobisty – 25 szt.;
b) Komputer przenośny – 5 szt.;
c) Monitor LCD (typ 1) – 5 szt.;
d) Monitor LCD (typ 2) – 25 szt.;
e) Zasilacz UPS – 4 szt.;
f) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok od 06.09.2025 r. – 30 szt
− Microsoft Copilot for Microsoft 365 na rok od 06.09.2025 r. – 5 szt.
− Office LTSC Standard 2024 – 2 szt.
− Microsoft 365 Business Standard odnowienie na rok - subskrypcja licencji odnowienie od 06.09.2025 r. – 67 szt.;
− Microsoft 365 Business Standard – planowane odnowienie od 30.09.2025 r wyrównanie okresu odnowienia od.06.09.2025 – 45 szt.;
− Microsoft 365 Business Standard – planowane odnowienie od 7.10.2025 r wyrównanie okresu odnowienia od.06.09.2025 – 25 szt.;
Wykonawca dokona dostawy we wskazanych odpowiednio okresach od dnia podpisania umowy.
5. Równoważność:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla części nr 1 oraz części nr 2. Szczegółowe informacje zawiera pkt 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 303518,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830353,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830353,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830353,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Systemów Komputerowych ZSK sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791038633
7.3.3) Ulica: ul. dr. Józefa Babińskiego 62A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-393
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830353,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368316,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368316,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368316,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Systemów Komputerowych ZSK sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791038633
7.3.3) Ulica: ul. dr. Józefa Babińskiego 62A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-393
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368316,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla części nr 1 :
1. Do 45 dni od dnia podpisania umowy dla pkt a-c (za wyjątkiem oprogramowania ESSENTIAL, dla którego określono termin odnowienia od 17.08.2025 r.) :
a) Serwer typ 1 – 2 szt.
b) Serwer typ 2 – 1 szt.
c) Oprogramowania :
- Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack – 3 szt.
- Windows Server 2025 Standard - 2 Core License Pack – 24 szt.
- SQL Server 2022 Standard Edition – 1 szt.
- SQL Server 2022 - 1 User CAL – 110 szt.
- ESSENTIAL 12 MONTHS RENEWAL FOR BACKUP EXEC SERVER ED WIN 1 SERVER ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE odnowienie na rok od 17.08.2025 r. – 2 szt.
- ESSENTIAL 12 MONTHS RENEWAL FOR BACKUP EXEC AGENT FOR WIN 1 SERVER ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE odnowienie na rok od 17.08.2025 r. – 7 szt.
2. 90 – 100 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Serwer typ 1 – 2 szt.
b) Oprogramowanie:
− Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack – 2 szt.;
− Windows Server 2025 Standard - 2 Core License Pack – 16 szt.;
− Microsoft Windows Server CAL 2025 1 User Cal – 50 szt.;
3. 120 – 130 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Serwer typ 1
b) Oprogramowanie: – 1 szt.
- Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack – 1 szt.
- Windows Server 2025 Standard - 2 Core License Pack – 8 szt.
Dla części nr 2 :
4. 60 – 70 dni od dnia podpisania umowy dla pkt a-e (za wyjątkiem oprogramowania o którym mowa w pkt. f dla którego określono termin od 06.09.2025 r.)
a) Komputer osobisty – 25 szt.;
b) Komputer przenośny – 5 szt.;
c) Monitor LCD (typ 1) – 5 szt.;
d) Monitor LCD (typ 2) – 25 szt.;
e) Zasilacz UPS – 4 szt.;
f) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok od 06.09.2025 r. – 30 szt
− Microsoft Copilot for Microsoft 365 na rok od 06.09.2025 r. – 5 szt.
− Office LTSC Standard 2024 – 2 szt.
− Microsoft 365 Business Standard odnowienie na rok - subskrypcja licencji odnowienie od 06.09.2025 r. – 67 szt.;
− Microsoft 365 Business Standard – planowane odnowienie od 30.09.2025 r wyrównanie okresu odnowienia od.06.09.2025 – 45 szt.;
− Microsoft 365 Business Standard – planowane odnowienie od 7.10.2025 r wyrównanie okresu odnowienia od.06.09.2025 – 25 szt.;
Dla pkt. 2 do 4 Wykonawca dokona dostawy we wskazanych odpowiednio okresach od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa Mikroskopu stereoskopowego oraz manipulatora elektronicznego wraz z oprzyrządowaniem.
- Dostawa, montaż i konfiguracja elektronicznego systemu zarządzania kluczami w budynku IAS w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Jasnogórskiej 11
- Usługa doradcza "Benchmarking i Optymalizacji Pracy Szpitala" obejmującej analizę oraz przygotowanie i przekazanie szpitalowi normatywnej wyceny procedur realizowanych w ośrodkach proced. jednostki
- 126/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- DZ.271.103.2025 - Dostawa bielizny, odzieży szpitalnej i ochronnej oraz obuwia wielokrotnego użytku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.