eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie przebudowy pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w bud.C-5 Politechniki Wrocławskiej na potrzeby siedziby Dziekanatu Wydziału W12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w bud.C-5 Politechniki Wrocławskiej na potrzeby siedziby Dziekanatu Wydziału W12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/szp-242-129-2022-2003.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w bud.C-5 Politechniki Wrocławskiej na potrzeby siedziby Dziekanatu Wydziału W12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c564ab0-17b9-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/66/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 7/9 we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-129/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1225006,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Wykonanie przebudowy pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej na potrzeby nowej siedziby Dziekanatu Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikroskopów przy ul. Janiszewskiego 7/9 we Wrocławiu.
UWAGA :
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia mebli oraz wyposażenia sanitarnego jedynie w zakresie podanym w opracowaniu pn.: „Zestawienie zbiorcze wyposażenia w zakresie robót budowlanych dla projektu adaptacji pomieszczeń dydaktycznych nr 1, 2, 3 w budynku C-5 na dziekanat W-12 N wraz z infrastrukturą towarzszącą”.
Wykonawca jest zobowiązany do skoordynowania robót budowlanych z dostawą i montażem wyposażenia meblowego, stanowiącymi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający udostępnia pełną dokumentację dotyczącą wyposażenia meblowego w celach poglądowych.
1.1. Zrealizowanie przedmiotu umowy oznacza: pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych w zakresie określonym powyżej oraz w ust. 1 paragrafu 1 wzoru umowy i opisanym w dokumentacji projektowej zał. nr 3 do SWZ (przy czym dostawę i montaż wyposażenia mebli oraz wyposażenia sanitarnego jedynie w zakresie podanym w powyższym opracowaniu).
Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45262500-6-Roboty murarskie
45400000-1-Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4-Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8-Roboty malarskie
45310000-3– Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2– Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0– Instalowanie oświetlenia
45314300-4– Kładzenie kabli
45315100-0– Instalacyjne roboty elektryczne
45315700-5– Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316000-5 –Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332400-7-Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego

1.3. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych, tj. od 7:30 do 15:30 w dni robocze. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osobom trzecim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

uzasadnienie prawne: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
uzasadnienie faktyczne: cena oferty „SAD” A.K.S. Stanisław Sadowski oraz cena pozostałych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj: 1 506 758,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.