eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP-TRUNK wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP-TRUNK wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.2.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348984

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00322702/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00060034/08/P

Po zmianie:
2022/BZP 00060034/09/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie (zwaną dalej „Zamawiającym”) usługi telekomunikacyjnej wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy.
w ramach której Wykonawca zobowiązany jest do:
1. przygotowania Projektu Technicznego infrastruktury technicznej niezbędnej do świadczenia Usługi SIP Trunk oraz przekazania go Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 5 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy;
2. zestawienia na potrzeby Usługi SIP Trunk dwóch łączy w technologii SIP Trunk (po jednym do dwóch dowolnie wybranych przez Wykonawcę Lokalizacji, ze wskazanych przez Zamawiającego w § 1 pkt 3 ppu), zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Projektem Technicznym oraz do zapewnienia, poprzez zestawione łącza telekomunikacyjne, łączności telefonicznej głosowej i fax w technologii SIP Trunk dla połączeń przychodzących i wychodzących w Lokalizacjach Zamawiającego – w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego;
3. przeniesienia do własnej sieci telefonii stacjonarnej w ramach Usługi SIP Trunk, w uzgodnieniu z Zamawiającym, numerów DDI (ang. Direct Dial In) wskazanych w Załączniku nr 3 do ppu z różnych stref numeracyjnych krajowych wg tabeli wskazanej w Załączniku nr 3 do Umowy – w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu ;
4. przeniesienia do własnej sieci, numerów fax Zamawiającego, wskazanych w Załączniku nr 3 do ppu od dotychczasowych operatorów – w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu
5. utrzymania numerów DDI oraz numerów fax w polskiej stacjonarnej numeracji krajowej przez cały okres realizacji Umowy. Na dzień rozpoczęcia świadczenia Usługi SIP Trunk utrzymywanych będzie do 25 000 numerów DDI, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu
6. utrzymania numerów fax w polskiej stacjonarnej numeracji krajowej przez cały okres realizacji Umowy. Na dzień rozpoczęcia świadczenia Usługi SIP Trunk utrzymywanych będzie do 550 numerów fax, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu
7. przeniesienia do własnej sieci i utrzymywania numeru infolinii 800 38 00 84 zamapowanej na numer 22 595 06 11 w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego. W ramach utrzymania numeru infolinii Wykonawca będzie obsługiwał przekierowania połączeń przychodzących na infolinię, a następnie wysyłanie połączeń przychodzących z centrali telefonicznej Zamawiającego na numer zewnętrzny;
8. zapewnienia Zamawiającemu dostępu do wewnętrznego portalu Wykonawcy, z którego będzie możliwość pobierania pełnych billingów w postaci załączników .csv i zestawień połączeń wykonanych przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym oraz comiesięcznego sporządzania bilingów i przesyłania drogą elektroniczną (e-mail) w terminie do 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Format bilingów musi umożliwiać zaimportowanie do programu MS Excel 2007;
9. zapewnienia pełnej prezentacji numeru dla wszystkich połączeń wychodzących;
10. taryfikowania czasu rozmów i połączeń z dokładnością do jednej sekundy;
11. usuwania na własny koszt Awarii, które uniemożliwiają bądź utrudniają połączenia telefoniczne, powstałych w infrastrukturze Wykonawcy, na łączach realizowanych w technologii SIP Trunk, łączach przy pomocy których świadczona jest Usługa SIP Trunk;
12. świadczenie Usługi SIP Trunk w taki sposób, aby połączenia pomiędzy wszystkimi numerami oraz za połączenia przychodzące, na których Wykonawca świadczy Usługę SIP Trunk dla Zamawiającego były realizowane bez pobierania dodatkowego wynagrodzenia.
13. W okresie obowiązywania Umowy Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego zwiększy i uruchomi:
13.1. z 250 do 450 połączeń równoczesnych połączeń na każdym z 2 łączy dla Usługi SIP Trunk – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.2. dodatkowe 100 numerów DDI – w terminie do 3 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.3. dodatkowe 500 numerów DDI – w terminie do 3 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.4. dodatkowe 1000 numerów DDI – w terminie do 3 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.5. dodatkowy 1 numer fax – w terminie do 3 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego,
przy czym Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego uruchomienia dodatkowych numerów wskazanych w pkt 13.1 – 13.5.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie (zwaną dalej „Zamawiającym”) usługi telekomunikacyjnej wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy.
w ramach której Wykonawca zobowiązany jest do:
1. przygotowania Projektu Technicznego infrastruktury technicznej niezbędnej do świadczenia Usługi SIP Trunk oraz przekazania go Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 5 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy;
2. zestawienia na potrzeby Usługi SIP Trunk dwóch łączy w technologii SIP Trunk (po jednym do dwóch dowolnie wybranych przez Wykonawcę Lokalizacji, ze wskazanych przez Zamawiającego w § 1 pkt 3 ppu), zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Projektem Technicznym oraz do zapewnienia, poprzez zestawione łącza telekomunikacyjne, łączności telefonicznej głosowej i fax w technologii SIP Trunk dla połączeń przychodzących i wychodzących w Lokalizacjach Zamawiającego – w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego;
3. przeniesienia do własnej sieci telefonii stacjonarnej w ramach Usługi SIP Trunk, w uzgodnieniu z Zamawiającym, numerów DDI (ang. Direct Dial In) wskazanych w Załączniku nr 3 do ppu z różnych stref numeracyjnych krajowych wg tabeli wskazanej w Załączniku nr 3 do Umowy – w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego
4. przeniesienia do własnej sieci, numerów fax Zamawiającego, wskazanych w Załączniku nr 3 do ppu od dotychczasowych operatorów – w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego
5. utrzymania numerów DDI oraz numerów fax w polskiej stacjonarnej numeracji krajowej przez cały okres realizacji Umowy. Na dzień rozpoczęcia świadczenia Usługi SIP Trunk utrzymywanych będzie do 25 000 numerów DDI, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu
6. utrzymania numerów fax w polskiej stacjonarnej numeracji krajowej przez cały okres realizacji Umowy. Na dzień rozpoczęcia świadczenia Usługi SIP Trunk utrzymywanych będzie do 550 numerów fax, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu
7. przeniesienia do własnej sieci i utrzymywania numeru infolinii 800 38 00 84 zamapowanej na numer 22 595 06 11 w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego. W ramach utrzymania numeru infolinii Wykonawca będzie obsługiwał przekierowania połączeń przychodzących na infolinię, a następnie wysyłanie połączeń przychodzących z centrali telefonicznej Zamawiającego na numer zewnętrzny;
8. zapewnienia Zamawiającemu dostępu do wewnętrznego portalu Wykonawcy, z którego będzie możliwość pobierania pełnych billingów w postaci załączników .csv i zestawień połączeń wykonanych przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym oraz comiesięcznego sporządzania bilingów i przesyłania drogą elektroniczną (e-mail) w terminie do 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Format bilingów musi umożliwiać zaimportowanie do programu MS Excel 2007;
9. zapewnienia pełnej prezentacji numeru dla wszystkich połączeń wychodzących;
10. taryfikowania czasu rozmów i połączeń z dokładnością do jednej sekundy;
11. usuwania na własny koszt Awarii, które uniemożliwiają bądź utrudniają połączenia telefoniczne, powstałych w infrastrukturze Wykonawcy, na łączach realizowanych w technologii SIP Trunk, łączach przy pomocy których świadczona jest Usługa SIP Trunk;
12. świadczenie Usługi SIP Trunk w taki sposób, aby połączenia pomiędzy wszystkimi numerami oraz za połączenia przychodzące, na których Wykonawca świadczy Usługę SIP Trunk dla Zamawiającego były realizowane bez pobierania dodatkowego wynagrodzenia.
13. W okresie obowiązywania Umowy Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego zwiększy i uruchomi:
13.1. z 250 do 450 połączeń równoczesnych połączeń na każdym z 2 łączy dla Usługi SIP Trunk – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.2. dodatkowe 100 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.3. dodatkowe 500 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.4. dodatkowe 1000 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.5. dodatkowy 1 numer fax – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego,
przy czym Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego uruchomienia dodatkowych numerów wskazanych w pkt 13.1 – 13.5.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.