eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa p³yty grzewczej do mikroskopu



Og³oszenie z dnia 2024-05-22

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yty grzewczej do mikroskopu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Warszawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmie¶cie 26/28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rutkowska.agnieszka@fuw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa p³yty grzewczej do mikroskopu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-23188188-06cf-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00334258

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23188188-06cf-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Rutkowska tel. (22) 55 32 564, e-mail: rutkowska.agnieszka@fuw.edu.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-
Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/
ocds-148610-23188188-06cf-11ef-9b7e-467806a93518
Szczegó³owe informacje o sposobie komunikacji podano w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Do przes³ania dokumentów
niezbêdne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w celu
potwierdzenia czynno¶ci z³o¿enia oferty.
2. Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej u¿ycia mo¿na
znale¼æ na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców us³ug zaufania, których lista znajduje siê pod adresem internetowym:
http://www.nccert.pl/kontakt.htm.
3. Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi profilu zaufanego mo¿na znale¼æ pod adresem internetowym:
https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
4. Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego mo¿na znale¼æ pod adresem internetowym:
https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28, 00-927 Warszawa
• inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl,
tel: 22 55 22 042
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji Nr POUZ/361/113/2024/WF
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy
▪ Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
▪ obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
▪ nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Szczegó³owe informacje podano w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: POUZ-361/113/2024/WF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa p³yty grzewczej do mikroskopu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33114000-2 - Urz±dzenia do spektroskopii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy ¿±da
nastêpuj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z Rozporz±dzeniem
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) – dalej „rozporz±dzenie”
zamiast:
1) odpisu albo informacji z KRS lub CEiIDG, o których mowa & 4 ust. 1 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci,
jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona
ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczêcia tej procedury
- dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê
ww. dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4
PZP, art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP (je¶li by³ wymagany) - zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym
odpowiednio o¶wiadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³
dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du
zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z zastosowaniem
okre¶lonych powy¿ej terminów wystawienia dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowe ¶rodki dowodowe, potwierdzaj±ce brak
podstaw wykluczenia z postêpowania, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe - karty katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±ce, ¿e
spe³nia on wymagania Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby zamiast kart katalogowych Wykonawca z³o¿y³ wydruki
stron internetowych producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza, by Wykonawca z³o¿y³
przedmiotowe ¶rodki dowodowe w jêzyku angielskim.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karty katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub wydruki stron internetowych producenta
oferowanego przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W terminie sk³adania ofert wykonawca sk³ada:
1) wype³niony formularz ofertowy. Wype³niony i prawid³owo podpisany formularz ofertowy stanowi tre¶æ oferty. Zamawiaj±cy
nie dopuszcza uzupe³nienia formularza ofertowego w przypadku je¶li Wykonawca go nie z³o¿y lub z³o¿y bez prawid³owego
opatrzenia go podpisem elektronicznym (osobistym lub zaufanym lub kwalifikowanym). W formularzu ofertowym nale¿y
obligatoryjnie podaæ nazwê producenta i numer katalogowy przedmiotu zamówienia. W przypadku je¶li przedmiot
zamówienia nie posiada numeru katalogowego i/lub kart katalogowych (np. jest wykonywany na zamówienie), nale¿y
czytelnie oznaczyæ ten fakt w tre¶ci oferty.
2) opis oferowanego przedmiotu zamówienia, sporz±dzony przez Wykonawcê. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia
stanowi tre¶æ oferty. Zamawiaj±cy nie dopuszcza uzupe³nienia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia w przypadku je¶li
Wykonawca go nie z³o¿y lub z³o¿y bez prawid³owego opatrzenia go podpisem elektronicznym (osobistym lub zaufanym lub
kwalifikowanym). Zamawiaj±cy dopuszcza, by Wykonawca z³o¿y³ opis oferowanego przedmiotu zamówienia w jêzyku
angielskim.
3) je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo potwierdzaj±ce umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postêpowaniu – podpisania oferty lub do podpisania umowy (dla Wykonawców
wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo zgodnie z postanowieniami w SWZ),
4) Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

(spó³ki cywilne/konsorcja)
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (w tym spó³ka cywilna) do oferty nale¿y do³±czyæ dodatkowo:
1) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo musi jednoznacznie wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê zgodn± z okre¶lon± w
Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U., poz. 2452), musi w swej tre¶ci zawieraæ
wskazanie niniejszego postêpowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± ww. pe³nomocnictwo lub umowê reguluj±c±
wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pe³nomocnictwo.
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 5 § 1 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
3. Formularz oferty podpisuje pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielnie zamówienia lub wszyscy
Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty nale¿y wpisaæ informacje dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie
zamówienia.
5. Oferta podpisana przez pe³nomocnika musi byæ prawnie wi±¿±ca, ³±cznie i z osobna dla wszystkich podmiotów
sk³adaj±cych ofertê.
6. Wszystkie podmioty sk³adaj±ce wspóln± ofertê bêd± odpowiedzialne na zasadach okre¶lonych w Kodeksie cywilnym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ tj:
1. Kupuj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na warunki realizacji umowy,
3) w przypadku wycofania w trakcie trwania umowy z produkcji sprzêtu o parametrach zaoferowanych w ofercie, Kupuj±cy mo¿e zaakceptowaæ sprzêt o parametrach równowa¿nych lub lepszych. Parametry nowego sprzêtu wymagaj± uzgodnienia i pisemnej akceptacji Kupuj±cego,
4) w przypadku wyst±pienia sytuacji, o której mowa w pkt. 3), Kupuj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia. Strony ustal± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci termin dostarczenia sprzêtu o równowa¿nych lub lepszych parametrach.
5) w przypadku wyst±pienia zw³oki w dostawie sprzêtu, spowodowanej wprowadzeniem stanu klêski ¿ywio³owej, stanu zagro¿enia epidemicznego lub innego zdarzenia zagra¿aj±cego zdrowiu lub ¿yciu ludzi o charakterze masowym, co zostanie potwierdzone oficjalnym komunikatem w³a¶ciwych instytucji pañstwowych/miêdzynarodowych lub producentów/dystrybutorów sprzêtu (lub jego elementów) bêd±cego przedmiotem niniejszej umowy, Kupuj±cy dopuszcza zmianê terminu dostarczenia sprzêtu, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy. Strony ustal± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci nowy termin dostarczenia sprzêtu.
2. Ka¿da ze Stron umowy mo¿e zawnioskowaæ o jej zmianê. W celu dokonania zmiany umowy Strona o to wnioskuj±ca zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie pisemnej propozycji zmiany umowy w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± do zmiany umowy.
3. Wniosek o zmianê umowy powinien zawieraæ co najmniej:
1) zakres proponowanej zmiany umowy,
2) opis okoliczno¶ci faktycznych uprawniaj±cych do dokonania zmiany umowy,
3) podstawê prawn± dokonania zmiany umowy,
4) informacje i dowody potwierdzaj±ce, ¿e zosta³y spe³nione okoliczno¶ci uzasadniaj±ce dokonanie zmiany umowy.
4. Strona wnioskuj±ca o zmianê terminu dostawy sprzêtu zobowi±zana jest do wykazania, ¿e ze wzglêdu na zaistnia³e okoliczno¶ci – uprawniaj±ce do dokonania zmiany – dochowanie pierwotnego terminu jest niemo¿liwe.
5. W przypadku z³o¿enia wniosku o zmianê umowy druga Strona jest zobowi±zana w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania tego wniosku do ustosunkowania siê do niego. Druga Strona mo¿e:
1) zaakceptowaæ wniosek o zmianê umowy,
2) wezwaæ Stronê wnioskuj±c± o zmianê umowy do uzupe³nienia tego wniosku lub przedstawienia dodatkowych wyja¶nieñ,
3) zaproponowaæ podjêcie negocjacji tre¶ci umowy w zakresie wnioskowanej zmiany umowy,
4) odrzuciæ wniosek o zmianê wraz z przedstawieniem uzasadnienia takiej decyzji.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci zmian

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-03 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: otwarcie ofert nast±pi na Wydziale Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, przy u¿yciu mechanizmów dostêpnych w serwisie eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.