eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików"Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie "



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab7e9898-e58a-4928-8962-56dfaca0ae0b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab7e9898-e58a-4928-8962-56dfaca0ae0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w
Sulikowie, ul. Zgorzelecka 28, dz. nr 671/4, 668, 670, 671/2, 672/2, 671/1, 672/3, 675/7, 675/8, 675/5, 675/7, 675/8, 675/5,
675/9 (jedn. ewid. 022505_2 Sulików; obr. 022505_1.0011 Sulików; AM-2). Zakres prac obejmuje:
Modernizację pokrycia dachowego:
a) demontaż istniejącego pokrycia dachowego z papy zgrzewalnej wraz z warstwą docieplenia;
b) wykonanie nowego systemu dachowego w technologii papy zgrzewalnej z ociepleniem z wełny mineralnej oraz
paroizolacją;
c) montaż systemowych kominków wentylacyjnych, wykonanie obróbek papowych i blacharskich wszystkich elementów
dachowych;
d) ułożenie papy podkładowej, dylatacyjnej oraz wierzchniej w technologii zgrzewalnej.
Naprawę lokalną istniejącego pokrycia dachowego:
a) usunięcie uszkodzeń i nierówności oraz wykonanie lokalnych uzupełnień warstw papy;
b) obróbki papowe i blacharskie elementów wystających przez dach.
Modernizację obróbek blacharskich:
a) wymiana istniejących obróbek na nowe z blachy tytanowo - cynkowej, wraz z niezbędnym przygotowaniem podłoża;
b) w razie potrzeby demontaż i montaż płyt elewacyjnych oraz uzupełnienie izolacji wiatrochronnej.
Wymianę wyłazu dachowego - demontaż starego i montaż nowego uchylnego okna połaciowego wraz z kołnierzem
uszczelniającym. Naprawę sufitu w holu - demontaż uszkodzonych płyt g-k, odtworzenie konstrukcji sufitu oraz wykonanie prac
wykończeniowych (szpachlowanie, gruntowanie, malowanie).
Naprawę tynków wewnętrznych - usunięcie uszkodzonych wypraw tynkarskich i wykonanie nowych tynków gipsowych z
przygotowaniem pod malowanie oraz malowanie ścian i sufitów w uszkodzonych strefach wskazanych w dokumentacji
projektowej.
Roboty dodatkowe:
a) demontaż i ponowny montaż instalacji biegnących po połaci dachowej (odgromowej, teletechnicznej, elektrycznej z
modułów PV);
b) wymiana uszkodzonych szyb i uszczelek w naświetlach holu;
modernizacja systemu odwodnienia dachu (rynny, rury spustowe, wpusty deszczowe w nowych lokalizacjach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp który stanowi, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na to, że zaoferowane ceny przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania i nie dysponuje środkami by móc ją zwiększyć do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W dniu 28 lipca 2025 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły dwie oferty, których cena przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.