Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00264366/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigów osobowych wraz z modernizacją instalacji w budynku A Wydziały Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583486153
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigów osobowych wraz z modernizacją instalacji w budynku A Wydziały Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82146224-0e6a-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/132/009/R/23.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wykonanie, dostawa i zainstalowanie 2 nowych dźwigów osobowych wraz
ze wszystkimi wymaganymi instalacjami i systemami oraz niezbędnym remontem (wewnątrz i zewnątrz) szybu dźwigowego
i pomieszczenia maszynowni. Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z wymianą dźwigów muszą być
dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów
ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego (dalej UDT).
2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:
• Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej wymiany dźwigów oraz dokumentacji branżowych (konstrukcyjna,
elektryczna, teletechniczna),
• Uzyskanie pozwoleń i decyzji wymaganych do przeprowadzenia wymiany - w tym wykonanie dokumentacji do Urzędu
Dozoru Technicznego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie takie konieczne),
• Wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych i towarzyszących (między innymi zaprojektowanie i wykonanie linii
teletechnicznej do komunikacji dwustronnej oraz zaprojektowanie i wymiana linii elektroenergetycznej zasilającej urządzenia
dźwigowe),
• Wykonanie demontażu istniejących dźwigów, materiały z demontażu przekazać Zamawiającemu we wskazane miejsce na terenie Kampusu PG - przewóz na koszt Wykonawcy,
• Wykonanie, dostawę i montaż nowych dźwigów osobowych wg. przedstawionej i zaakceptowanej przez zamawiającego
dokumentacji (przystosowanie urządzenia do przewozu osób niepełnosprawnych) wraz z niezbędnymi pracami
towarzyszącymi,
• Opracowanie oraz dostarczenie zamawianemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zamontowanych urządzeń oraz
prac towarzyszących (dokumentacje branżowe, opracowania towarzyszące ekspertyzy) wraz z dokumentami określającymi
projektową żywotność urządzenia,
• Uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami praw dopuszczenia i zezwoleń na eksploatację dźwigów osobowych wraz z
opłaceniem kosztów badań przez JN UDT (koszty rejestracji ponosi Zamawiający),
• Konserwacja dostarczonych dźwigów przez okres trwania gwarancji zgodnie z instrukcją konserwacji oraz rozporządzenie
Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru
technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176).
3. Zamawiający oświadcza, że ma prawo do dysponowania nieruchomościami, na których przewidziano realizacje robót
budowlanych w budynku A Wydziału Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej 5a,
80-222Gdańsk, działka nr 357/12 obręb 55, Gdańsk, jednostka ewidencyjna: m. Gdańsk. Stosowne oświadczenia do celów
uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych zostanie dostarczone, w trakcie realizacji przedmiotu
zamówienia, o ile będą konieczne.
4. Wszystkie roboty budowlane zostaną wykonane w budynku A Wydziału Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej 5a, 80-222Gdańsk, działka nr 357/12 obręb 55, Gdańsk, jednostka ewidencyjna:
m. Gdańsk. Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający funkcjonowanie budynku A Wydziału
Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
5. Wykorzystanie jakichkolwiek starych elementów musi zostać wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
44220000-8 - Stolarka budowlana
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45000000-7 - Roboty budowlane
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
42961000-0 - System sterowania i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elszyk sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832957047
7.3.3) Ulica: Połęże
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-720
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
więcej: System sterowania i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.