eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana dźwigów osobowych wraz z modernizacją instalacji w budynku A Wydziały Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigów osobowych wraz z modernizacją instalacji w budynku A Wydziały Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583486153

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigów osobowych wraz z modernizacją instalacji w budynku A Wydziały Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82146224-0e6a-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/132/009/R/23.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wykonanie, dostawa i zainstalowanie 2 nowych dźwigów osobowych wraz
ze wszystkimi wymaganymi instalacjami i systemami oraz niezbędnym remontem (wewnątrz i zewnątrz) szybu dźwigowego
i pomieszczenia maszynowni. Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z wymianą dźwigów muszą być
dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów
ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego (dalej UDT).
2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:
• Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej wymiany dźwigów oraz dokumentacji branżowych (konstrukcyjna,
elektryczna, teletechniczna),
• Uzyskanie pozwoleń i decyzji wymaganych do przeprowadzenia wymiany - w tym wykonanie dokumentacji do Urzędu
Dozoru Technicznego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie takie konieczne),
• Wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych i towarzyszących (między innymi zaprojektowanie i wykonanie linii
teletechnicznej do komunikacji dwustronnej oraz zaprojektowanie i wymiana linii elektroenergetycznej zasilającej urządzenia
dźwigowe),
• Wykonanie demontażu istniejących dźwigów, materiały z demontażu przekazać Zamawiającemu we wskazane miejsce na terenie Kampusu PG - przewóz na koszt Wykonawcy,
• Wykonanie, dostawę i montaż nowych dźwigów osobowych wg. przedstawionej i zaakceptowanej przez zamawiającego
dokumentacji (przystosowanie urządzenia do przewozu osób niepełnosprawnych) wraz z niezbędnymi pracami
towarzyszącymi,
• Opracowanie oraz dostarczenie zamawianemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zamontowanych urządzeń oraz
prac towarzyszących (dokumentacje branżowe, opracowania towarzyszące ekspertyzy) wraz z dokumentami określającymi
projektową żywotność urządzenia,
• Uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami praw dopuszczenia i zezwoleń na eksploatację dźwigów osobowych wraz z
opłaceniem kosztów badań przez JN UDT (koszty rejestracji ponosi Zamawiający),
• Konserwacja dostarczonych dźwigów przez okres trwania gwarancji zgodnie z instrukcją konserwacji oraz rozporządzenie
Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru
technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176).
3. Zamawiający oświadcza, że ma prawo do dysponowania nieruchomościami, na których przewidziano realizacje robót
budowlanych w budynku A Wydziału Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej 5a,
80-222Gdańsk, działka nr 357/12 obręb 55, Gdańsk, jednostka ewidencyjna: m. Gdańsk. Stosowne oświadczenia do celów
uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych zostanie dostarczone, w trakcie realizacji przedmiotu
zamówienia, o ile będą konieczne.
4. Wszystkie roboty budowlane zostaną wykonane w budynku A Wydziału Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej 5a, 80-222Gdańsk, działka nr 357/12 obręb 55, Gdańsk, jednostka ewidencyjna:
m. Gdańsk. Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający funkcjonowanie budynku A Wydziału
Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
5. Wykorzystanie jakichkolwiek starych elementów musi zostać wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

44220000-8 - Stolarka budowlana

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45000000-7 - Roboty budowlane

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

42961000-0 - System sterowania i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elszyk sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832957047

7.3.3) Ulica: Połęże

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-720

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.