eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Remont pokrycia dachowego budynku nr 11 z obróbką kominów i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego budynku nr 11 z obróbką kominów i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachowego budynku nr 11 z obróbką kominów i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ab2b2a-2d03-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pokrycia dachowego w budynku magazynowym z obróbką kominów i obróbkami blacharskimi oraz wymiana instalacji elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.”
Zamawiający prowadził postępowanie w trybie podstawowym z możliwością negocjacji art. 275 pkt 2 uPzp na robotę budowlaną: „Remont pokrycia dachowego budynku nr 11 z obróbką kominów i obróbek blacharskich oraz wymianę instalacji elektrycznej”, nr referencyjny 42/TP2/2022 (nr ogłoszenia o zamówieniu 2022/BZP 00252268/01 z dnia 13.07.2022). W dniu 29.07.2022 o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert. W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 uPzp (nr ogłoszenia o wyniku postępowania 2022/BZP 00289486/01 z dnia 03.08.2022).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e7bf12b2-027d-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 49/WR/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243876,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na:
- wykonaniu pokryć dachowych papą termozgrzewalną wraz z wymianą obróbek blacharskich rynien i rur spustowych,
- demontażu i montażu instalacji odgromowej,
- ociepleniu powierzchni dachu „styropapą”,
- wykonaniu tynku i pomalowaniu farbą silikonową,
- wykonaniu ocieplenia ściany,
- remoncie rampy (m.in. roboty rozbiórkowe, wznoszenie, tynkowanie, malowanie),
- wykonaniu schodów
- i innych robót wraz z robotami towarzyszącymi w budynku nr 11 w kompleksie koszarowym 3962 w Jednostce Wojskowej 1158 Łask ul. 9 Maja [2] Szczegółowy zakres robót zawierają załączniki:
Kosztorys nakładczy ślepy – załącznik nr 1 do zaproszenia;
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR), stanowiąca załącznik nr 2 do zaproszenia;
Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do zaproszenia.
[3] Przedmiot zamówienia (robota budowlana) winien być wykonany zgodnie ze STWiORB.
[4] Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. Ich koszt zostanie wliczony w cenę oferty.
[5] Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową.
[6] Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Zamawiający dokonał zgłoszenia wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 (w zakresie robót budowlanych wymagających zgłoszenia) do odpowiedniego organu administracji architektoniczno-budowlanej.
[7] Zamawiającemu, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi na warunkach i w terminach wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
[8] Do realizacji zamówienia dopuszcza się użycie materiałów lub rozwiązań równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych niż wskazane) do wymienionych w dokumentach zamówienia (w szczególności w STWiORB i kosztorysie ślepym). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261910-6 - Naprawa dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277977,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277977,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277977,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.H.U. SAF­BUD DARIUSZ SZAFARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271484971

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Oksińskiego 62

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341912,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.