eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja zadania z budżetu obywatel. Dzieln. Wola m.st. Warszawy o nazwie "Drzewa i zieleń urządzona na Woli" w zakresie prac nadzorowanych przez Lasy Miejskie-Warszawa w Lasku na Kole-powtórzenie 4



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadania z budżetu obywatel. Dzieln. Wola m.st. Warszawy o nazwie „Drzewa i zieleń urządzona na Woli” w zakresie prac nadzorowanych przez Lasy Miejskie–Warszawa w Lasku na Kole-powtórzenie 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Miejskie Warszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140910251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Korkowa 170A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 612 25 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lasymiejskie.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lasymiejskie.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.lasymiejskie.waw.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-000-euro

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa m. st. Warszawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadania z budżetu obywatel. Dzieln. Wola m.st. Warszawy o nazwie „Drzewa i zieleń urządzona na Woli” w zakresie prac nadzorowanych przez Lasy Miejskie–Warszawa w Lasku na Kole-powtórzenie 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4232a4a-1329-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017001/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie dwóch placów zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Lasku na Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292922/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LM-W.ZP.260.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113859,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje realizację następujących prac:

a. Demontaż urządzeń siłowni plenerowej zlokalizowanej w Lasku na Kole,
b. Wykonanie i montaż nowych urządzeń siłowni plenerowej.

Przedmiot umowy obejmuje następujące prace wskazane w przedmiarze stanowiącym załącznik 1c do SWZ:
- Dział 1 pozycja 14 wraz z zagospodarowaniem odpadów,
- Dział 2 pozycje od 16 do 20 w zakresie określonym w kosztorysie ofertowym,
- Dział 5,
- Dział 7 w zakresie certyfikacji urządzeń siłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219500,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219500,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mr. Gadget Tomasz Rostkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491048924

7.3.3) Ulica: Nowowiejska 65

7.3.4) Miejscowość: Pogroszew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219500,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferty odrzucone:
Akant Jacek Sławiński, Strzembowo 106, 09-152 Naruszewo
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP, oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert określonymi przez Zamawiającego (Rozdz. 16 pkt 1 i Rozdz. 14 pkt 3 SWZ).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający – implementując wymóg ustawowy – zawarł w SWZ wymóg zaszyfrowania oferty za pomocą klucza publicznego dostępnego na stronie postępowania w Miniportalu oraz złożenia jej za pomocą „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu. Przesłana oferta firmy Akant Jacek Sławiński została przesłana za pośrednictwem ePUAP, jednak nie została ona zaszyfrowana oraz nie została przesłana za pośrednictwem odpowiedniego formularza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.