Og³oszenie z dnia 2024-06-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00349383/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00369272/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00381058/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00385513/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00393357/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00403469/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00414414/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00426275/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00445969/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00463903/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00472993/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00484053/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00491944/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00514037/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00536580/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2025/BZP 00145082/01 - Wynik z dnia 2025-03-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w ¦winouj¶ciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 2425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w ¦winouj¶ciu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff361351-1cef-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00347780
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037237/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Remont /przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platform±”).
2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl.
3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. W sprawach merytorycznych zwi±zanych z danym postêpowaniem Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ porozumiewania siê wy³±cznie drog± elektroniczn±, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomo¶ci.
6. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informujê, ¿e:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie, reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie z siedzib±: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu,
np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
1.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmuj±cych wykonanie I etapu remontu i przebudowy wewnêtrznych instalacji elektrycznych w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w ¦winouj¶ciu. Zakres obejmuje roboty elektryczne oraz roboty budowlane wykoñczeniowe ¶cian i sufitów po robotach elektrycznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówieñ bêdzie dotyczy³ ¶wiadczeñ, które rzeczowo s± przedmiotem zamówienia podstawowego lub ¶wiadczeñ pozostaj±cych z nimi w bezpo¶rednim zwi±zku. Warunki zawarcia umowy bêd± kszta³towane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzglêdnieniem ró¿nic wynikaj±cych z warto¶ci, czasu realizacji i innych istotnych okoliczno¶ci maj±cych miejsce w chwili udzielania zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto ( C) 60 %
2) Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi przedmiotu zamówienia (G) 40%
Ad. 1) Cena oferty brutto (C)
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najni¿sza,
Cob - cena brutto oferty badanej
Ad. 2) Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi przedmiotu zamówienia (G)
Sposób przyznania punktów w kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji przedmiotu zamówienia”
Gwarancja i rêkojmia = [(Gb : Gn) x 40%] x 100
gdzie:
Gb - okres gwarancji i rêkojmi w ofercie badanej
Gn - najd³u¿szy oferowany okres gwarancji i rêkojmi
Maksymaln± liczbê punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji i rêkojmi.
Oferta, w której zostanie zaproponowany 36 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi uzyska 0 punktów w niniejszym kryterium. Oferta w której zostanie zaproponowany okres gwarancji i rêkojmi krótszy ni¿ 36 miesiêcy zostanie odrzuca jako niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi musi byæ podany w miesi±cach.
Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - ca³kowita liczba punktów
C - ilo¶æ punktów za cenê oferty
G - ilo¶æ punktów za wyd³u¿enie okresu
realizacji zamówienia
2. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertê.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez
wykonawców wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
dotycz±ce:1.2.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
a) Jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 (s³ownie z³otych: trzysta tysiêcy 00/100)
1.2.2 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
b) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum dwie roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia.
Przez robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy rozumie robotê polegaj±c± na wykonaniu remontu lub przebudowy wewnêtrznych instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto na jednym zadaniu.
c) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.:
- minimum jedn± osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi w bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej okre¶lone w art. 14 ust.1 pkt 4 lit c) ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: b) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego;
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a Rozdzia³ VIII SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³aduz wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w Postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy wykonawca pos³ugiwaæ siê bêdzie zasobami podmiotów trzecich
w celu potwierdzania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 lit. a Rozdzia³ VIII SWZ.
6. Oferta powinna zawieraæ:
6.1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy - za³±cznik nr 1 do SWZ;
6.2. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
6.3. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (za³±cznik nr 5 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ);
6.4. dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz (tzn. w postaci gwarancji lub porêczenia), wymagane jest za³±czenie oryginalnego dokumentu/gwarancji w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy z zastrze¿eniem, ¿e dokument bêdzie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/porêczyciela.
6.5. wype³niony zakres rzeczowo-finansowy (za³±cznik nr 6.2. do SWZ).
6.6. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta powinna zawieraæ:1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy - za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
3. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (za³±cznik nr 3 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego;
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ);
4. wype³nion± tabelê zakres rzeczowo - finansowy (za³±cznik nr 5.2. do SWZ).
5. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do
reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót
wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 4 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e katalog przewidywanych zmian umowy zawarto w § 17 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik 5 SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-18 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
– Termin rozpoczêcia – w dniu przekazania terenu budowy, nie wcze¶niej ni¿¬ od 01.07.2024 r.– Termin zakoñczenia robót – 55 dni od daty rozpoczêcia robót.
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- "Strategia Rozwoju Miasta ¦winouj¶cie do roku 2050"
- Remont drogi po¿arowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szko³y
- REMONT BUDYNKU NR 10 W KOMPLEKSIE 4310 - DZIWNÓW
- Wykonanie koncepcji funkcjonalnej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Wêgierskiej i Szwedzkiej w ¦winouj¶ciu"
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w ¦winouj¶ciu
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpo¿arowych z terenu gminy ¦winouj¶cie
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEÑ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PI£KAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeñ biurowych i dydaktycznych Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Rzemieniu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwa³kach wyposa¿enie Oddzia³u dofinansowanego ze ¶rodków KPO
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okrêgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzy¿owniki-Smochowice
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Po³udnie m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarociñska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Roz³ucka 16 m 35.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.