eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › "Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Białogard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszalińska 3A

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 312 07 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 312 11 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwobialogard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63a69f48-26c9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00163226/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana kotłów c.o. w Leśniczówkach: Białogórzyno, Buczek, Borzysław, Stanomino, Zbytki, Dobrówko, Przegonia, Nosowo oraz wymiana kotła gazowego przy ul. Kołobrzeskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Zadanie nr 1 - Wymiana istniejącego kotła na kocioł zgazowujący drewno o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Białogórzyno.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard.
2) Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej) - wskazanych w dokumentacji projektowej, wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk), prób i sprawdzeń z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo- naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
3) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również transport złomu powstałego w trakcie rozbiórki istniejącego kotła c.o. oraz transport i utylizację pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła. Złom z demontażu istniejącego kotła c.o. wraz innymi elementami instalacji stanowi własność Zamawiającego. Przed każdym transportem złomu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wolę i planowany termin jego przewozu (załadunek, transport i rozładunek stanowi koszty Wykonawcy) w celu wystawienia karty ewidencji odpadów w systemie BDO (ilość szacunkowa). Wykonawca (wpisany do rejestru - BDO) przewiezie złom do wskazanego punktu skupu metali (adres punktu skupu złomu: ul. Królowej Jadwigi 9, 78-200 Białogard lub ul. Białogardzka 2, 78-220 Tychowo) oraz odbierze dokument PZ – z przyjęcia dostarczonego złomu z ceną uzgodnioną pomiędzy Zamawiającym a przedsiębiorcą prowadzącym punkt skupu. Wykonawca dokument PZ dostarczy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający na podstawie tego dokumentu wystawi fakturę (na przedsiębiorcę prowadzącego punkt skupu złomu) i ewentualnie koryguje w systemie BDO ilość złomu do wartości rzeczywiście przetransportowanej do punktu skupu złomu. W ofercie należy więc ująć proces przewozu jednej partii złomu tj.:
- zgłoszenie do Zamawiającego zamiaru transport do punktu skupu w celu wystawienia karty ewidencji odpadów,
- transport złomu do wskazanych przez Zamawiającego punktów skupu złomu,
- dostarczenie do Zamawiającego dokumentu PZ, należy wykonać
w godzinach 07:00 – 12.00 w dni pracy biura Nadleśnictwa Białogard.
4) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest także transport i utylizacja pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła.
5) Zaprojektowano kotły zgazowujące drewno (holzgas) klasy 5 (wg PN-EN 303:5-2012 lub równoważnej), opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW oraz wymaganej minimalnej sprawności 90%, parametrów pracy 80/60°C oraz długości polan drewna do 40 cm.
6) Zaprojektowano także kondensacyjne kotły gazowe o mocy nominalnej do 24 kW każdy. W klasie energetycznej A (wg Dyrektywy 2010/30/EU), oraz o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń nie mniejszej niż 92%. Urządzenia przystosowane do spalania gazów grupy Lm - gaz ziemny zaazotowany.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła c.o., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta. O planowanym terminie przeglądu/czynności serwisowych należy uprzednio poinformować Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa (dla zadań określonych w pkt. 3.3), na którą składają się:
a) na zadania od nr 1 do nr 5: projekty techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze w edytowalnych plikach ath.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Zadanie nr 1 leśniczówka Białogórzyno, 78-200 Białogórzyno 67; dz. Nr 560/4, obręb Białogórzyno

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 59000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Zadanie nr 2 - Wymiana istniejącego kotła na kocioł zgazowujący drewno o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Borzysław.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard.
2) Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej) - wskazanych w dokumentacji projektowej, wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo- naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
3) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również transport złomu powstałego w trakcie rozbiórki istniejącego kotła c.o. oraz transport i utylizację pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła. Złom z demontażu istniejącego kotła c.o. wraz innymi elementami instalacji stanowi własność Zamawiającego. Przed każdym transportem złomu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wolę i planowany termin jego przewozu (załadunek, transport i rozładunek stanowi koszty Wykonawcy) w celu wystawienia karty ewidencji odpadów w systemie BDO (ilość szacunkowa). Wykonawca (wpisany do rejestru - BDO) przewiezie złom do wskazanego punktu skupu metali (adres punktu skupu złomu: ul. Królowej Jadwigi 9, 78-200 Białogard lub ul. Białogardzka 2, 78-220 Tychowo) oraz odbierze dokument PZ – z przyjęcia dostarczonego złomu z ceną uzgodnioną pomiędzy Zamawiającym a przedsiębiorcą prowadzącym punkt skupu. Wykonawca dokument PZ dostarczy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający na podstawie tego dokumentu wystawi fakturę (na przedsiębiorcę prowadzącego punkt skupu złomu) i ewentualnie koryguje w systemie BDO ilość złomu do wartości rzeczywiście przetransportowanej do punktu skupu złomu. W ofercie należy więc ująć proces przewozu jednej partii złomu tj.:
- zgłoszenie do Zamawiającego zamiaru transport do punktu skupu w celu wystawienia karty ewidencji odpadów,
- transport złomu do wskazanych przez Zamawiającego punktów skupu złomu,
- dostarczenie do Zamawiającego dokumentu PZ, należy wykonać
w godzinach 07:00 – 12.00 w dni pracy biura Nadleśnictwa Białogard.
4) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest także transport i utylizacja pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła.
5) Zaprojektowano kotły zgazowujące drewno (holzgas) klasy 5 (wg PN-EN 303:5-2012 lub równoważnej), opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW oraz wymaganej minimalnej sprawności 90%, parametrów pracy 80/60°C oraz długości polan drewna do 40 cm.
6) Zaprojektowano także kondensacyjne kotły gazowe o mocy nominalnej do 24 kW każdy. W klasie energetycznej A (wg Dyrektywy 2010/30/EU), oraz o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń nie mniejszej niż 92%. Urządzenia przystosowane do spalania gazów grupy Lm - gaz ziemny zaazotowany.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła c.o., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta. O planowanym terminie przeglądu/czynności serwisowych należy uprzednio poinformować Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem).
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa (dla zadań określonych w pkt. 3.3), na którą składają się:
a) na zadania od nr 1 do nr 5: projekty techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze w edytowalnych plikach ath.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Zadanie nr 2 leśniczówka Borzysław, 78-220 Borzysław 24; dz. Nr 340/5, obręb Borzysław.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 59000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Zadanie nr 3 - Wymiana istniejącego kotła na kocioł zgazowujący drewno o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Buczek.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard.
2) Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej) - wskazanych w dokumentacji projektowej, wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo- naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
3) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również transport złomu powstałego w trakcie rozbiórki istniejącego kotła c.o. oraz transport i utylizację pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła. Złom z demontażu istniejącego kotła c.o. wraz innymi elementami instalacji stanowi własność Zamawiającego. Przed każdym transportem złomu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wolę i planowany termin jego przewozu (załadunek, transport i rozładunek stanowi koszty Wykonawcy) w celu wystawienia karty ewidencji odpadów w systemie BDO (ilość szacunkowa). Wykonawca (wpisany do rejestru - BDO) przewiezie złom do wskazanego punktu skupu metali (adres punktu skupu złomu: ul. Królowej Jadwigi 9, 78-200 Białogard lub ul. Białogardzka 2, 78-220 Tychowo) oraz odbierze dokument PZ – z przyjęcia dostarczonego złomu z ceną uzgodnioną pomiędzy Zamawiającym a przedsiębiorcą prowadzącym punkt skupu. Wykonawca dokument PZ dostarczy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający na podstawie tego dokumentu wystawi fakturę (na przedsiębiorcę prowadzącego punkt skupu złomu) i ewentualnie koryguje w systemie BDO ilość złomu do wartości rzeczywiście przetransportowanej do punktu skupu złomu. W ofercie należy więc ująć proces przewozu jednej partii złomu tj.:
- zgłoszenie do Zamawiającego zamiaru transport do punktu skupu w celu wystawienia karty ewidencji odpadów,
- transport złomu do wskazanych przez Zamawiającego punktów skupu złomu,
- dostarczenie do Zamawiającego dokumentu PZ, należy wykonać
w godzinach 07:00 – 12.00 w dni pracy biura Nadleśnictwa Białogard.
4) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest także transport i utylizacja pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła.
5) Zaprojektowano kotły zgazowujące drewno (holzgas) klasy 5 (wg PN-EN 303:5-2012 lub równoważnej), opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW oraz wymaganej minimalnej sprawności 90%, parametrów pracy 80/60°C oraz długości polan drewna do 40 cm.
6) Zaprojektowano także kondensacyjne kotły gazowe o mocy nominalnej do 24 kW każdy. W klasie energetycznej A (wg Dyrektywy 2010/30/EU), oraz o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń nie mniejszej niż 92%. Urządzenia przystosowane do spalania gazów grupy Lm - gaz ziemny zaazotowany.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła c.o., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta. O planowanym terminie przeglądu/czynności serwisowych należy uprzednio poinformować Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem).
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa (dla zadań określonych w pkt. 3.3), na którą składają się:
a) na zadania od nr 1 do nr 5: projekty techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze w edytowalnych plikach ath.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Zadanie nr 3 – leśniczówka Buczek, 78-200 Buczek 44; dz. Nr 4/5, obręb Buczek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 59000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Zadanie nr 4 - Wymiana istniejącego kotła na kocioł zgazowujący drewno o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Słonino.
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard.
2) Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej) - wskazanych w dokumentacji projektowej, wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo- naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
3) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również transport złomu powstałego w trakcie rozbiórki istniejącego kotła c.o. oraz transport i utylizację pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła. Złom z demontażu istniejącego kotła c.o. wraz innymi elementami instalacji stanowi własność Zamawiającego. Przed każdym transportem złomu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wolę i planowany termin jego przewozu (załadunek, transport i rozładunek stanowi koszty Wykonawcy) w celu wystawienia karty ewidencji odpadów w systemie BDO (ilość szacunkowa). Wykonawca (wpisany do rejestru - BDO) przewiezie złom do wskazanego punktu skupu metali (adres punktu skupu złomu: ul. Królowej Jadwigi 9, 78-200 Białogard lub ul. Białogardzka 2, 78-220 Tychowo) oraz odbierze dokument PZ – z przyjęcia dostarczonego złomu z ceną uzgodnioną pomiędzy Zamawiającym a przedsiębiorcą prowadzącym punkt skupu. Wykonawca dokument PZ dostarczy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający na podstawie tego dokumentu wystawi fakturę (na przedsiębiorcę prowadzącego punkt skupu złomu) i ewentualnie koryguje w systemie BDO ilość złomu do wartości rzeczywiście przetransportowanej do punktu skupu złomu. W ofercie należy więc ująć proces przewozu jednej partii złomu tj.:
- zgłoszenie do Zamawiającego zamiaru transport do punktu skupu w celu wystawienia karty ewidencji odpadów,
- transport złomu do wskazanych przez Zamawiającego punktów skupu złomu,
- dostarczenie do Zamawiającego dokumentu PZ, należy wykonać
w godzinach 07:00 – 12.00 w dni pracy biura Nadleśnictwa Białogard.
4) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest także transport i utylizacja pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła.
5) Zaprojektowano kotły zgazowujące drewno (holzgas) klasy 5 (wg PN-EN 303:5-2012 lub równoważnej), opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW oraz wymaganej minimalnej sprawności 90%, parametrów pracy 80/60°C oraz długości polan drewna do 40 cm.
6) Zaprojektowano także kondensacyjne kotły gazowe o mocy nominalnej do 24 kW każdy. W klasie energetycznej A (wg Dyrektywy 2010/30/EU), oraz o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń nie mniejszej niż 92%. Urządzenia przystosowane do spalania gazów grupy Lm - gaz ziemny zaazotowany.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła c.o., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta. O planowanym terminie przeglądu/czynności serwisowych należy uprzednio poinformować Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem).
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa (dla zadań określonych w pkt. 3.3), na którą składają się:
a) na zadania od nr 1 do nr 5: projekty techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze w edytowalnych plikach ath.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Zadanie nr 4 – leśniczówka Słonino, 78-220 Dobrówko 13; dz. Nr 248/2, obręb Dobrowo;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 59000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Zadanie nr 5 - Wymiana istniejącego kotła na kocioł zgazowujący drewno o mocy nominalnej do 25 kW w budynku mieszkalnym w miejscowości Przegonia.
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard.
2) Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej) - wskazanych w dokumentacji projektowej, wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo- naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
3) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również transport złomu powstałego w trakcie rozbiórki istniejącego kotła c.o. oraz transport i utylizację pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła. Złom z demontażu istniejącego kotła c.o. wraz innymi elementami instalacji stanowi własność Zamawiającego. Przed każdym transportem złomu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wolę i planowany termin jego przewozu (załadunek, transport i rozładunek stanowi koszty Wykonawcy) w celu wystawienia karty ewidencji odpadów w systemie BDO (ilość szacunkowa). Wykonawca (wpisany do rejestru - BDO) przewiezie złom do wskazanego punktu skupu metali (adres punktu skupu złomu: ul. Królowej Jadwigi 9, 78-200 Białogard lub ul. Białogardzka 2, 78-220 Tychowo) oraz odbierze dokument PZ – z przyjęcia dostarczonego złomu z ceną uzgodnioną pomiędzy Zamawiającym a przedsiębiorcą prowadzącym punkt skupu. Wykonawca dokument PZ dostarczy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający na podstawie tego dokumentu wystawi fakturę (na przedsiębiorcę prowadzącego punkt skupu złomu) i ewentualnie koryguje w systemie BDO ilość złomu do wartości rzeczywiście przetransportowanej do punktu skupu złomu. W ofercie należy więc ująć proces przewozu jednej partii złomu tj.:
- zgłoszenie do Zamawiającego zamiaru transport do punktu skupu w celu wystawienia karty ewidencji odpadów,
- transport złomu do wskazanych przez Zamawiającego punktów skupu złomu,
- dostarczenie do Zamawiającego dokumentu PZ, należy wykonać
w godzinach 07:00 – 12.00 w dni pracy biura Nadleśnictwa Białogard.
4) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest także transport i utylizacja pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła.
5) Zaprojektowano kotły zgazowujące drewno (holzgas) klasy 5 (wg PN-EN 303:5-2012 lub równoważnej), opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW oraz wymaganej minimalnej sprawności 90%, parametrów pracy 80/60°C oraz długości polan drewna do 40 cm.
6) Zaprojektowano także kondensacyjne kotły gazowe o mocy nominalnej do 24 kW każdy. W klasie energetycznej A (wg Dyrektywy 2010/30/EU), oraz o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń nie mniejszej niż 92%. Urządzenia przystosowane do spalania gazów grupy Lm - gaz ziemny zaazotowany.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła c.o., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta. O planowanym terminie przeglądu/czynności serwisowych należy uprzednio poinformować Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem).
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa (dla zadań określonych w pkt. 3.3), na którą składają się:
a) na zadania od nr 1 do nr 5: projekty techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze w edytowalnych plikach ath.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Zadanie nr 5 – budynek mieszkalny, 78-200 Przegonia 1A; dz. Nr 200/2, obręb Byszyno;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 57000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Zadanie nr 6 - Wymiana dwóch istniejących kotłów na kotły gazowe kondensacyjne o mocy nominalnej do 24 kW każdy w budynku w zabudowie bliźniaczej w którym mieszczą się dwie leśniczówki: leśniczówka Stanomino oraz leśniczówka Zbytki.
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Białogard.
2) Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej) - wskazanych w dokumentacji projektowej, wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo- naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
3) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również transport złomu powstałego w trakcie rozbiórki istniejącego kotła c.o. oraz transport i utylizację pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła. Złom z demontażu istniejącego kotła c.o. wraz innymi elementami instalacji stanowi własność Zamawiającego. Przed każdym transportem złomu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wolę i planowany termin jego przewozu (załadunek, transport i rozładunek stanowi koszty Wykonawcy) w celu wystawienia karty ewidencji odpadów w systemie BDO (ilość szacunkowa). Wykonawca (wpisany do rejestru - BDO) przewiezie złom do wskazanego punktu skupu metali (adres punktu skupu złomu: ul. Królowej Jadwigi 9, 78-200 Białogard lub ul. Białogardzka 2, 78-220 Tychowo) oraz odbierze dokument PZ – z przyjęcia dostarczonego złomu z ceną uzgodnioną pomiędzy Zamawiającym a przedsiębiorcą prowadzącym punkt skupu. Wykonawca dokument PZ dostarczy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający na podstawie tego dokumentu wystawi fakturę (na przedsiębiorcę prowadzącego punkt skupu złomu) i ewentualnie koryguje w systemie BDO ilość złomu do wartości rzeczywiście przetransportowanej do punktu skupu złomu. W ofercie należy więc ująć proces przewozu jednej partii złomu tj.:
- zgłoszenie do Zamawiającego zamiaru transport do punktu skupu w celu wystawienia karty ewidencji odpadów,
- transport złomu do wskazanych przez Zamawiającego punktów skupu złomu,
- dostarczenie do Zamawiającego dokumentu PZ, należy wykonać
w godzinach 07:00 – 12.00 w dni pracy biura Nadleśnictwa Białogard.
4) W zakresie obowiązków Wykonawcy jest także transport i utylizacja pozostałych wytworzonych odpadów podczas wymiany źródeł ciepła.
5) Zaprojektowano kotły zgazowujące drewno (holzgas) klasy 5 (wg PN-EN 303:5-2012 lub równoważnej), opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW oraz wymaganej minimalnej sprawności 90%, parametrów pracy 80/60°C oraz długości polan drewna do 40 cm.
6) Zaprojektowano także kondensacyjne kotły gazowe o mocy nominalnej do 24 kW każdy. W klasie energetycznej A (wg Dyrektywy 2010/30/EU), oraz o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń nie mniejszej niż 92%. Urządzenia przystosowane do spalania gazów grupy Lm - gaz ziemny zaazotowany.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła c.o., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta. O planowanym terminie przeglądu/czynności serwisowych należy uprzednio poinformować Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem).
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa (dla zadań określonych w pkt. 3.3), na którą składają się:
b) na zadanie od nr 6: projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno - budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys nakładczy w edytowalnych plikach ath. Załączone do SWZ przedmiary robót oraz edytowalne kosztorysy nakładcze nie determinują zakresu zamówienia, lecz stanowią materiał pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca we własnym zakresie powinien zweryfikować i ustalić, czy zachodzi konieczność wykonania innych robót budowlanych, niż określone
w przedmiarach robót oraz czy podane ilości są prawidłowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie
z technologią robót określaną w SWZ oraz dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części („Zadania”):
Zadanie nr 6 – leśniczówka Zbytki, 78-217 Stanomino 19A/1 oraz leśniczówka Stanomino, 78-217 Stanomino 19A/2, dz. nr 16/9, obręb Stanomino.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 09.08.2023 r. do godz. 900, nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym ziściła się ww. przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 09.08.2023 r. do godz. 900, nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym ziściła się ww. przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 09.08.2023 r. do godz. 900, nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym ziściła się ww. przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 09.08.2023 r. do godz. 900, nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym ziściła się ww. przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 09.08.2023 r. do godz. 900, nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym ziściła się ww. przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 09.08.2023 r. do godz. 900, nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym ziściła się ww. przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.