Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00297576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00299984/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania: „Uzbrojenie terenów uzdrowiskowych strefy A i B w Krasnobrodzie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36
1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846607691
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://krasnobrod.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania: „Uzbrojenie terenów uzdrowiskowych strefy A i B w Krasnobrodzie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd8f15ae-16eb-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015312/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania: „Uzbrojenie terenów uzdrowiskowych strefy A i B w Krasnobrodzie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania: „Uzbrojenie terenów uzdrowiskowych strefy A i B w Krasnobrodzie”.
4.2. PFU będzie opracowany zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 ze zm), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021.2458), ustawy PZP.
4.3. Opracowanie PFU dla ww. zadania wraz ze szczegółowym wykonaniem odwiertów geotechnicznych, odwiertów pod obiekty inżynierskie, wykonanie
dokumentacji projektowej branż: drogowej, mostowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz opracowanie przedmiarów i kosztorysów:
1. Branża sanitarna:
1) Wykonanie sieci wodociągowej o długości ok. 230m, (dz. nr ewid. 1227/4, 1227/11, 1227/13).
2) Budowa dwóch odcinków sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości ok. 770m.
-Odcinek I: o długości ok. 170m (dz. nr ewid. 1220/4, 1220/5, 1229, 1228)
-Odcinek II: o długości ok. 600m (dz. 1225, 1227/10, 1226, 1227/6, 1227/4, 1227/5, 1231)
3) Wykonanie kanalizacji deszczowej.
2. Branża telekomunikacyjna:
1) Wykonanie kanału technologicznego.
2) Wykonanie monitoringu urządzeń i obszaru.
3. Branża drogowa:
1) Modernizacja drogi gminnej (ul. Wiśniowa) o długości ok. 500m
o nawierzchni z kostki betonowej brukowej (dz. nr ewid. 138) zlokalizowanej
w strefie uzdrowiskowej B.
2) Budowa drogi o długości ok. 320m (dz. nr ewid. 1227/4, 1227/11, 1227/13) zlokalizowanej w strefie uzdrowiskowej A.
3) Przebudowa drogi gminnej o długości ok. 80m poprzez poszerzenie i wymianę istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z budową chodnika.
4) Budowa parkingów (dz. nr ewid. 1227/13, 1227/11).
5) Oznakowanie drogowe.
6) Zagospodarowanie terenów zielonych (wyposażenie w m.in. kosze na śmieci, ławki, elementy małej architektury oraz uzupełnienie w nasadzenia roślinne.
4. Branża mostowa:
1) Rozbudowa istniejącej kładki pieszo-rowerowej drewnianej na kładkę metalową lub betonową z możliwością przejazdu pojazdom komunalnym i służbom ratowniczo-gaśniczym (dz. nr ewid. 309, 1233, 1231, 1230, 1227/4).
5. Branża elektryczna:
1)Wykonanie przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego na oświetlenie energooszczędne na długości ok. 400m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK-ŁOKAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252113989
7.3.3) Ulica: Peowiaków
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK-ŁOKAJ
jakie przetargi wygrała firma
MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK-ŁOKAJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "KMP Przemyśl - przebudowa pomieszczeń pod potrzeby IV Kompanii Prewencji Policji, modernizacja elewacji zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 942 ul. Żywiecka z drogą gminą KDL3 i ul. Wilkowską w Wilkowicach"
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji wybranych inwestycji przez Powiat Rypiński
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Olszanica
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA DROGI ROWEROWEJ I DROGI DLA PIESZYCH NA ULICY PIŁSUDSKIEGO
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.