Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217360/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU
OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO,
11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b9c835e-2bda-48d2-8055-0b27fb565d751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKUOD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO,
11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b9c835e-2bda-48d2-8055-0b27fb565d75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013595/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dokumentacja projektowa ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Sikorskiego, Kajki i 11 Listopada w Ełku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 387000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ulicy Wojska Polskiego w Ełku na odcinku od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do skrzyżowania ulic 11-go Listopada, ul. Kajki, ul. Sikorskiego wraz z przebudową tych skrzyżowań oraz skrzyżowań pomiędzy tymi ulicami. Orientacyjna długość ulicy Wojska Polskiego wraz z dojazdami wynosi ok 1400 mb. W ramach dokumentacji projektowej rozbudowy ulic należy zaprojektować kanalizację deszczową, oświetlenie uliczne, kanalizację teletechniczną, monitoring wizyjny, zieleń drogową oraz sieć wodociągową, kanalizację sanitarną, sieć gazową, sieć centralnego ogrzewania. W obszarze opracowania znajduje się uzbrojenie podziemne, którego przebudowę należy zaprojektować w razie wystąpienia kolizji na podstawie uzyskanych warunków technicznych. W załączeniu mapa z orientacyjnym obszarem objętym dokumentacją projektową (załącznik nr 1), na którym mają być zaprojektowane jezdnie wraz z niezbędnym wyposażeniem i uzbrojeniem podziemnym. Wykonawca ma dostarczyć kompletną dokumentację projektową wraz z decyzją ZRiD. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzjami, uzgodnieniami, na podstawie której można realizować roboty budowlane.
1.1
Zakres zamówienia obejmuje:
W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować:
Branża drogowa:
Opracowaniem należy objąć ulicę Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza (wraz z tym skrzyżowaniem) do skrzyżowania ulic Sikorskiego, Kajki i 11-go Listopada wraz ze wszystkimi skrzyżowaniami ulic pomiędzy tymi skrzyżowaniami. Należy zaprojektować jezdnię główną o przekroju dwujezdniowym o dwóch pasach ruchu wraz z dodatkowymi pasami włączeń i wyłączeń, oraz pasem dzielącym o długości około 900mb plus odcinki ulic objętych przebudową skrzyżowań. Na całym odcinku rozbudowywanej ulicy należy zaprojektować chodniki, drogi dla rowerów, zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe w niezbędnym zakresie. Inwestycję należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez UM Ełk. Załączone warunki techniczne wydane przez UM Ełk (załącznik nr 5 do SWZ) oraz przez PWiK Sp.z o.o. (załącznik nr 6 do SWZ) dotyczą odcinka od ulicy Mickiewicza do ulicy Grunwaldzkiej, jednak zamówienie obejmuje również przebudowę/rozbudowę skrzyżowania ulic Sikorskiego, Kajki, 11-go Listopada. W ramach opracowania Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu dwie koncepcje rozwiązań projektowych skrzyżowania ulic Sikorskiego, 11-go Listopada i Kajki tj. skrzyżowanie skanalizowane z sygnalizacją świetlną oraz skrzyżowanie skanalizowane o ruchu okrężnym. Należy przeprowadzić analizę ruchu na istniejących skrzyżowaniach z pomiarem i strukturą ruchu oraz dostosować i dobrać najkorzystniejsze rozwiązanie gwarantujące najwyższą przepustowość.
W załączeniu:
- załącznik nr 1 do SWZ – mapa z orientacyjnym zakresem inwestycji
- załącznik nr 2 do SWZ – zdezaktualizowany projekt z 2016r przedstawiający orientacyjnie zakres inwestycji.
Należy zaprojektować następujące elementy uzbrojenia podziemnego branży sanitarnej:
- Budowa nowej magistrali sieci wodociągowej i budowa /przebudowa przyłączy wodociągowych w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w uwzględnieniu załączonych warunków gestora sieci wod-kan wraz z uzgodnieniem projektu z Użytkownikiem tj. PWiK Sp. z o.o. w Ełku, ul. Suwalska 64, 19-300 Ełk (Nr: DT.410.05.3.2024.1 z dn. 01.02.2024 r.). Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi gestora sieci.
- Przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w uwzględnieniu załączonych warunków gestora sieci wod-kan wraz z uzgodnieniem projektu z Użytkownikiem tj. PWiK Sp. z o.o. w Ełku, ul. Suwalska 64, 19-300 Ełk. (Nr: DT.410.05.3.2024.1 z dn. 01.02.2024 r.). Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi gestora sieci.
- Przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w uwzględnieniu załączonych warunków zarządcy dróg wraz z uzgodnieniem projektu z Użytkownikiem tj. Urząd Miasta w Ełku – Wydział Mienia Komunalnego, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk. (Nr: KM-D.7012.1.2024.JT z dn. 13.05.2024 r.). Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi zarządcy sieci.
UWAGA! Wykonawca dokona analizy całych zlewni w obszarze opracowania a także dla bezpośrednio powiązanych układów istniejących już wylotów do Jeziora Ełckiego w ul. Jagiełły (DN1000mm) i w ul. K. Pułaskiego (DN600mm). W obliczeniach zlewni wykonawca uwzględnieni zmiany odwodnienia w aktualnie przebudowywanej ulicy Sikorskiego i dodatkowo brakującego odwodnienia ulicy Wojska Polskiego w obszarze od ul. Grunwaldzkiej do ul. K. Pułaskiego. Sugeruje się odciążyć istn. układy i uporządkować zlewnie oraz wyprowadzić dodatkowy wylot do jeziora. Sugerowana lokalizacja nowego wylotu pomiędzy Al. 1000-lecia i ul. K. Pułaskiego. Wykonanie nowego wylotu do jeziora będzie wymagało uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
- Przebudowa sieci i przyłączy gazowych w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w zakresie opracowania z uzyskaniem aktualnych warunków od gestora sieci wraz z uzgodnieniem projektu z Zarządcą sieci. Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi zarządcy sieci.
- Przebudowa sieci i przyłączy ciepłowniczych w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w zakresie opracowania z uzyskaniem aktualnych warunków od gestora sieci wraz z uzgodnieniem projektu z Zarządcą sieci. Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi zarządcy sieci.
- Niezbędnym jest także w ramach dokumentacji, przeprowadzenie możliwej do wykonania analizy wysokościowej infrastruktury istniejącej, która może kolidować z nową niweletą drogi i w przypadku nienormatywnego przykrycia elementów infrastruktury lub ich kolizyjnego położenia, uwzględnić je w projekcie do przebudowy lub zabezpieczenia /wzmocnienia.
- Sieci istniejące podlegające wyłączeniu należy przewidzieć do demontażu z wymianą gruntu lub unieczynnienia poprzez wypełnienie pianobetonem.
- Wykaz niezbędnych prac dla infrastruktury istniejącej w zakresie opracowania, wymieniony w wydanych przez gestorów sieci warunkach technicznych, nie jest katalogiem zamkniętym i w przypadku wystąpienia dodatkowej kolizyjności sieci, należy ich przebudowę dodatkowo uwzględnić w projekcie.
- W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu niezbędnej przebudowy infrastruktury z powodów technologicznych, całość opracowania dokumentacji projektowej należy powiększyć do niezbędnego zakresu
W ramach opracowania dokumentacji należy zaprojektować oświetlenie uliczne, kanalizację teletechniczną oraz monitoring wizyjny wg warunków wydanych przez UM Ełk.
Przebudowę kolizji należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów sieci. Uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej.
W związku z tym iż zamówienie będzie wymagało zmiany granic pasa drogowego, Wykonawca w kosztach sporządzenia dokumentacji projektowej uwzględni koszty projektu podziału nieruchomości niezbędnych do wywłaszczenia pod pas drogowy, które będą stanowiły załącznik do wydania decyzji ZRID.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) projekt budowlany –5 egz.,
2) projekt techniczne – po 5 egz dla każdej branży oddzielnie,
3) projekty techniczne przebudowy urządzeń kolidujących (na wszystkie branże oddzielne) – po 5 egz.,
4) projekt zieleni – 5 egz.
5) projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz.,
6) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz.,
7) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże – 2 egz,
8) kosztorysy inwestorskie – 2 egz,
9) zbiorcze zestawienie kosztów – 2 egz.,
10) niezbędne opracowania towarzyszące: operat wodnoprawny, inwentaryzacja zieleni, badania geotechniczne, itp. – 1 egz,
11) decyzję ZRiD,
12) wersja elektroniczna wszystkich opracowań (wersja edytowalna i wersja pdf) na trwałym nośniku cyfrowym – 2 egz.
1.2 Gwarancja – minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470475,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBKiM Wojciech Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368771896
7.3.3) Ulica: ul. Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4 lokal 124/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Ełk w 2026 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Technik Handlowiec i Sprzedawca w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku cz. II
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę dróg gminnych w miejscowości Mokra.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Budowa przystani kajakowej przy ul. Traktorowej w Szczecinie.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA POKÓJ GOSPODARCZY W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





