Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112881/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00119698/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00144470/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa montaż i uruchomienie pięciu tablic informacji pasażerskiej na terenie miasta Starachowice” realizowane jest w ramach projektu „Poprawa komunikacji publicznej na terenie miasta Starachowice...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee0cb1f9-4a3c-4b9f-a1a7-872b274788fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa montaż i uruchomienie pięciu tablic informacji pasażerskiej na terenie miasta Starachowice” realizowane jest w ramach projektu „Poprawa komunikacji publicznej na terenie miasta Starachowice...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee0cb1f9-4a3c-4b9f-a1a7-872b274788fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027573/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa montaż i uruchomienie pięciu tablic informacji pasażerskiej na terenie miasta Starachowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Północy – zakup ekologicznego taboru i modernizacja infrastruktury komunikacyjnej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025.SD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa montaż i uruchomienie pięciu tablic informacji pasażerskiej na terenie miasta Starachowice” realizowane jest w ramach projektu „Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Północy – zakup ekologicznego taboru i modernizacja infrastruktury komunikacyjnej” planowany do sfinansowania w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Działanie 3.1 Mobilność miejska w MOF (ZIT) Kompleksowe projekty dot. infrastruktury i taboru na potrzeby transportu zbiorowego.
Dostawa montaż i uruchomienie pięciu tablic informacji pasażerskiej na terenie miasta Starachowice w następujących lokalizacjach:
a) przystanek autobusowy nr 155 przy ul. Majówka w Starachowicach,
b) przystanek autobusowy nr 72 przy ul. Majówka w Starachowicach,
c) przystanek autobusowy nr 61 przy ul. Miodowej w Starachowicach,
d) przystanek autobusowy nr 116 przy ul. Partyzantów Starachowicach,
e) przystanek autobusowy nr 159 przy ul. Św. Jana Pawła II w Starachowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja techniczna.
Zamawiający nie wymaga, ale zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z posiadanym rozwiązaniem oraz zakresem prac i warunkami ich wykonania. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie. Zamawiający nie wymaga i nie umożliwia sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zmówienia, dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wdrożenie dynamicznej informacji pasażerskiej poprawi komfort korzystania z komunikacji miejskiej wszystkim użytkownikom, a w szczególności osobom niepełnosprawnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R&G PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831361750
7.3.3) Ulica: ul. Traugutta 7
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Część 1: "Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych (...)". Część 2: "Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych (...)"
- PRACE KONSERWATORSKIE PRZY OBIEKCIE WIELKIEGO PIECA Z 1899 R.
więcej: przetargi w Starachowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





