eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TomiceRemont drogi gminnej ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza z budową oświetlenia, gmina Tomice



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza z budową oświetlenia, gmina Tomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,160591,9aba14a9f558007910fd19bfaddd57c5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza z budową oświetlenia, gmina Tomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4381da-ea7e-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051244/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont drogi gminnej ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza z budową oświetlenia, gmina Tomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.5.2024.PP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 553034,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza, gmina Tomice;
2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
a) remont drogi gminnej ul. Widów w m. Radocza na odcinku 916 mb.
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze (pomiary liniowe, oznakowanie na czas budowy);
- Remont istniejącego odwodnienia - rowy;
- Remont istniejącego odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont istniejącego odwodnienia - wykonanie ścianek czołowych istniejących przepustów;
- Remont istniejącego odwodnienia - przebudowa istniejących przepustów;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy – jezdnia.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiącego Załącznik nr 10A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 614237,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia wzdłuż drogi gminnej ul. Widów w Radoczy, gmina Tomice.
2. Zamówienie obejmuje budowę 2 etapu napowietrznej sieci oświetlenia drogi gminnej wzdłuż ul Widów w Radoczy zasilanej ze stacji transformatorowej SN/Nn BBW30671 „Radocza Granica” obejmującej:
2.1 Sieć napowietrzną 0,23 kV typu AsXSn 2x25 dł. 462,9m,
2.2 11 słupów przelotowych oświetleniowych ŻN 10/300 z oprawami LED.
3. Zamówienie będzie realizowane w następującej kolejności:
3.1 Wykonanie wykopów pod słupy oraz posadowienie słupów,
3.2 Podwieszenie projektowanej sieci 0,4 kV typu AsXSn2x25,
3.3 Montaż opraw oświetleniowych,
3.4 Podłączenie kabla do istniejącej sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego na słupie nr 10, wykonanej w etapie 1, zasilanej ze stacji SN/nN BBW30671 „Radocza Granica”, obwód nN „Obw. I Graboszyce” nr BBW30671/1 – linia napowietrzna,
3.5 Pomiary, sprawdzenia, uruchomienie sieci oświetleniowej,
3.6 Uporządkowanie terenu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: uzgodnień, wyłączeń w tym wyłączeń zasilania sieci na czas realizacji przyłączy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja S.A.
5. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną na etapie wykonawstwa robót oraz sporządzi inwentaryzację powykonawczą. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację geodezyjną powykonawczą robót w wersji papierowej oraz na płycie CD w formacie dwg lub dxf.
6. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarte jest w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej, decyzji pozwolenia na budowę oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiącego Załącznik nr 10B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65995,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529591,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529591,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-176-35-91

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 5

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529591,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67886,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134130,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67886,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWATT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 937-266-88-74

7.3.3) Ulica: ul. Kęcka 96A

7.3.4) Miejscowość: Kozy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67886,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.