Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276757/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej multimedialnej, switchy zarządzalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Metodyczny
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Łokietka 23
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000806810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łokietka 23
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wom@womgorz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.womgorz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3af7b5cb-2ecb-4516-b4ef-cedb0745cbe51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej multimedialnej, switchy zarządzalnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3af7b5cb-2ecb-4516-b4ef-cedb0745cbe5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00223089/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FELB.06.06-IZ.00-0001/24-00 pt. „Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości.” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, urządzeń do powielania, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej – multimedialnej, switchy zarządzanych na potrzeby realizacji projektu przez Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Gorzowie Wielkopolskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213200-7 - Komputer tablet
38652100-1 - Projektory
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
38652120-7 - Projektory wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167489,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559827,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182979,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDCOMART
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642634023
7.3.3) Ulica: Staromiejska 42
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMIAN SZYNKARUK BUD COM ART - PC
jakie przetargi wygrała firma
DAMIAN SZYNKARUK BUD COM ART - PC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182979,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. I W BUDYNKACH SĄDÓW REJONOWYCH W SULĘCINIE I MIĘDZYRZECZU
- Zakup używanego pojazdu osobowego.
- Zakup zestawu ciągnika siodłowego z naczepą do egzaminowania na kat. C+E prawa jazdy
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów
- Ochrona obiektów Szpitala wraz z Oddziałem o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz konwój gotówki.
- Dostawa mleka i artykułów nabiałowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Zakup i wdrożenie systemu zarządzania dostępem do sieci typu NAC
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.