eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych oraz modernizacji hali 7A w formule zaprojektuj i wykonaj dla Laboratorium Elektromobilności i Inteligentnego Transportu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych oraz modernizacji hali 7A w formule zaprojektuj i wykonaj dla Laboratorium Elektromobilności i Inteligentnego Transportu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

B+R

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych oraz modernizacji hali 7A w formule zaprojektuj i wykonaj dla Laboratorium Elektromobilności i Inteligentnego Transportu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff6f1e6-6720-489f-9c2a-4ac2039bf7dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Rozbudowa potencjału badawczego Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Elektrotechniki” ubiegającego się o wsparcie ze środków Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności Inwestycja A2.4.1 Inwestycje w rozbudowę potencjału Badawczego, Schemat B: Infrastruktura badawcza - przedsięwzięcia realizowane przez Sieć Badawczą Łukasiewicz, Nabór wniosków nr KPOD.01.18-IW.03-002/23”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2510.42.2025.UE

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych oraz modernizacji hali 7A w formule „zaprojektuj i wykonaj” dla Laboratorium Elektromobilności i Inteligentnego Transportu.
2. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również „PFU”) oraz załącznikach do niego stanowiących załącznik nr 1 i 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu – patrz Rozdział IX SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 2 000 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmujące swoim zakresem co najmniej remont bieżący lub remont lub przebudowę budynku użyteczności publicznej w zakresie instalacji elektrycznej i urządzeń elektroenergetycznych średniego i niskiego napięcia, robót ogólnobudowlanych oraz instalacji wentylacji lub klimatyzacji o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto.
dysponuje osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności:
i. projektantem instalacji elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest aktywnym członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu instalacji elektrycznych od uzyskania uprawnień do projektowania bez ograniczeń i posiadającym doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej w zakresie instalacji elektrycznych remont bieżący lub remont lub przebudowę budynku użyteczności publicznej lub przemysłowego lub handlowego
w zakresie instalacji elektrycznej i urządzeń elektroenergetycznych średniego i niskiego napięcia.
ii. projektantem w branży architektonicznej, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, jest aktywnym członkiem właściwej izby architektów, posiada minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu od uzyskania uprawnień i posiadającym doświadczenie w opracowaniu co najmniej
1 dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem co najmniej remont bieżący lub remont lub przebudowę budynku użyteczności publicznej lub budynku przemysłowego lub budynku handlowego z dostosowaniem do wymagań ochrony ppoż;
iii. projektantem w branży konstrukcyjno - budowlanej, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest aktywnym członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu instalacji elektrycznych od uzyskania uprawnień do projektowania bez ograniczeń i posiadającym doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem co najmniej remont bieżący lub remont lub przebudowę budynku użyteczności publicznej lub budynku przemysłowego lub budynku handlowego z dostosowaniem do wymagań ochrony ppoż i robót ogólnobudowlanych;
iv. projektantem instalacji sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, jest aktywnym członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada minimum 2 letnie doświadczenie w projektowaniu instalacji sanitarnych od uzyskania uprawnień do projektowania bez ograniczeń i posiadającym doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej w zakresie instalacji elektrycznych remont bieżący lub remont lub przebudowę budynku użyteczności publicznej lub przemysłowego lub handlowego w zakresie wentylacji lub klimatyzacji;
v. kierownikiem koordynatorem budowy posiadającym zdolność
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
tj. uprawnienia projektowo-budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci instalacji i urządzeń energetycznych i elektrycznych bez ograniczeń i będący aktywnym członkami właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadający doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie remontu bieżącego/remontu/przebudowy budynku użyteczności publicznej lub budynku przemysłowego lub handlowego w zakresie instalacji elektrycznej i urządzeń elektroenergetycznych średniego i niskiego napięcia;
vi. specjalistą ds. ppoż posiadającym wykształcenie wyższe, legitymujący się aktualnym dokumentem potwierdzającym uzyskanie uprawnień rzeczoznawcy ppoż oraz doświadczenie w uzgodnieniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem co najmniej remont bieżący lub remont lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej lub budynku przemysłowego lub budynku handlowego w zakresie instalacji elektrycznej i urządzeń elektroenergetycznych średniego i niskiego napięcia, robót ogólnobudowlanych, instalacji wentylacji w zakresie dostosowania obiektu do wymogów ppoż

UWAGA! Jedna osoba może pełnić kilka funkcji, jeżeli posiadane uprawnienia lub doświadczenie na to pozwala.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z Rozdziałem X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z Rozdziałem X SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 90 000,00 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w Rozdziale XV ust. 1 SWZ.
3. Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale XI SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy, przed jej zawarciem, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
3. Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale XVIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres zmian został określony w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez platformę zakupową Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga od Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, w związku z czym brak uczestnictwa Wykonawcy w wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp. Wizja lokalna odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji proszeni są o zgłoszenie do dnia 31 lipca 2025 roku osób uczestniczących w wizji poprzez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.