eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁużnaDiagnozy i zajęcia psychologiczne w ramach Projektu: Inkubator społecznej zmiany



Ogłoszenie z dnia 2025-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Diagnozy i zajęcia psychologiczne w ramach Projektu: Inkubator społecznej zmiany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁUŻNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492738210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183543041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.luzna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73af8540-f6a9-43ef-aadf-99c9ce4f23f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Diagnozy i zajęcia psychologiczne w ramach Projektu: Inkubator społecznej zmiany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73af8540-f6a9-43ef-aadf-99c9ce4f23f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00206811/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ,,Diagnozy i zajęcia psychologiczne w ramach Projektu: Inkubator Społecznej Zmiany"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.26 Integracja społeczna osób w szczególnie trudnej sytuacji życiowej, typ projektu A. Działania mające na celu integrację osób w szczególnej sytuacji realizowane przez gminy i powiaty.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 171700 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57150 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb uczestników projektu (osób korzystających z pomocy społecznej w Gminie Łużna) - celem opracowania indywidualnej ścieżki ich reintegracji; przeprowadzenie aktualizacji indywidualnej diagnozy potrzeb uczestników projektu - celem aktualizacji indywidualnej ścieżki reintegracji; przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego lub/i psychospołecznego, w ramach którego przekazana zostanie wiedza na temat: kompetencji społecznych; stereotypów dotykających dana osobę (z jakiego powodu, jakie stereotypy, z jakim natężeniem i o jakiej sile wpływu oddziałują na daną osobę, jakie skutki rodzą); otoczenia, szans i zagrożeń jakie ono stwarza; jak poprawić własną sytuacje życiowa; celem wywołania pozytywnych postaw - chęci do zmiany wywoływanej projektem. Poradnictwo powinno uwzględniać indywidualny charakter) indywidualny charakter; przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego lub/i psychospołecznego w formie wzorowanej na ewaluacji - celem zmiany zachowań i wzbudzenia motywacji do wykorzystywania wiedzy i umiejętności zdobytych w projekcie do poprawy swojej sytuacji życiowej, powinno uwzględniać indywidualny charakter. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolskie Centrum Studiów Strategicznych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342727973

7.3.3) Ulica: I Brygady 12/49

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi psychologa. Podwykonawca - MOSA Monica Sattar.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.