Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307359/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00316038/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
29/TP1/SZP-2/2025 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware dla Politechniki Koszalińskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943478635
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50f07afc-d1a5-42fe-b64b-6c39881fc0551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
29/TP1/SZP-2/2025 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware dla Politechniki Koszalińskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50f07afc-d1a5-42fe-b64b-6c39881fc055
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023644/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware dla Politechniki Koszalińskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307359
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/TP1/SZP-2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186240 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware posiadanej obecnie przez Zamawiającego (subskrypcja roczna).
2. Zamawiający wymaga zaoferowanie aktualnej wersji pod względem funkcjonalności, parametrów technicznych oraz warunków wsparcia do obecnie posiadanej licencji „VSP-PL-TD-TL-1P-C”.
3. Subskrypcja roczna VMware vSphere Foundation (1-Year Prepaid Commit - Per Core) na następującą ilość rdzeni:
1) Zamówienie podstawowe: Subskrypcja roczna VMware vSphere Foundation (1-Year Prepaid Commit - Per Core) na 16 cores (rdzeni) – 6 sztuk;
2) Zamówienie z prawem opcji: Subskrypcja roczna VMware vSphere Foundation (1-Year Prepaid Commit - Per Core) na 16 cores (rdzeni) – 6 sztuk.
4. VMware vSphere Foundation musi zawierać vSphere Enterprise Plus, vCenter Standard, Tanzu Kubernetes Grid, and Aria Operations. VMware vSphere Foundation Subscription includes Production Support and is licensed Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required.
5. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w formularzu cenowym informacji umożliwiających Zamawiającemu identyfikację przedmiotu zamówienia: producent, nazwę/oznaczenie produktu, oferowanej licencji.
W przypadku braku wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
7. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123984 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179496,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012499190
7.3.3) Ulica: JUTRZENKI 116
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123984 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





