eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serokomla › Wybór wykonawców na realizację warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu "Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór wykonawców na realizację warsztatów dla członków 3 klubów seniora
na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21

1.5.2.) Miejscowość: Serokomla

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór wykonawców na realizację warsztatów dla członków 3 klubów seniora
na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab784b22-3b3b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037760/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie warsztatów dla seniorów w projekcie "Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Priorytet inwestycyjny 9iv Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22440 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na realizację usługi animatora weekendów seniora dla członków klubu seniora w Serokomli w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”
Nazwa usługi: animator weekendów seniora
Zakres usługi: Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach integracyjnych organizowanych w ramach projektu, to jest:
1) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć animacyjnych w trakcie organizowanych w ramach projektu spotkań dla uczestników projektu (weekendów seniora).
2) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć o charakterze integracyjnym (np. wyjścia plenerowe, ognisko, wspólne zabawy, organizacja pokazów zdjęć/filmów).
Miejsce realizacji: weekendy seniora będą zrealizowane w siedzibie klubu seniora zlokalizowanym w Serokomli lub w miejscach publicznych na terenie Gminy Serokomla (np. ogniska), w pomieszczeniach i przestrzeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”, osoby korzystające z oferty klubu seniora w Serokomli, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: weekendy seniora będą odbywać się w grupach liczących do 20 os. w średnim wymiarze 1 spotkania w miesiącu, w dni wolne od pracy w wymiarze 4 godzin/weekend seniora. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 48 godzin zajęć.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby wykonującej usługę (animatora);
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 48 godzin zegarowych usługi;
d) dokumentowanie realizacji usługi zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba zajęć (spotkań) nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) współpracy z Kierownikiem projektu oraz personelem klubów seniora w zakresie ustalenia szczegółowego programu warsztatów oraz ich harmonogramu;
b) opracowania i przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia, nie później niż na 7 dni przed ustalonym terminem zajęć, szczegółowego programu zajęć;
c) umożliwienia Zamawiającemu bądź innym uprawnionym Instytucjom monitorowania przebiegu zajęć;
d) stosowania w opracowanych materiałach szkoleniowych/informacyjnych zasad promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
e) stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, w celu umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględniania stanu zdrowia i potrzeb uczestników, częstsze przerwy na odpoczynek, wolniejsze tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

92342000-0 - Usługi świadczone przez szkoły tańca

4.5.5.) Wartość części: 5520 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na realizację usługi animatora weekendów seniora dla członków klubu seniora w Pieńkach w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”
Nazwa usługi: animator weekendów seniora
Zakres usługi: Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach integracyjnych organizowanych w ramach projektu, to jest:
1) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć animacyjnych w trakcie organizowanych w ramach projektu spotkań dla uczestników projektu (weekendów seniora).
2) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć o charakterze integracyjnym (np. wyjścia plenerowe, ognisko, wspólne zabawy, organizacja pokazów zdjęć/filmów).
Miejsce realizacji: weekendy seniora będą zrealizowane w siedzibie klubu seniora zlokalizowanym w Pieńkach lub w miejscach publicznych na terenie Gminy Serokomla (np. ogniska), w pomieszczeniach i przestrzeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”, osoby korzystające z oferty klubu seniora w Pieńkach, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: weekendy seniora będą odbywać się w grupach liczących do 20 os. w średnim wymiarze 1 spotkania w miesiącu, w dni wolne od pracy w wymiarze 4 godzin/weekend seniora. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 48 godzin zajęć.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby wykonującej usługę (animatora);
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 48 godzin zegarowych usługi;
d) dokumentowanie realizacji usługi zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba zajęć (spotkań) nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) współpracy z Kierownikiem projektu oraz personelem klubów seniora w zakresie ustalenia szczegółowego programu warsztatów oraz ich harmonogramu;
b) opracowania i przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia, nie później niż na 7 dni przed ustalonym terminem zajęć, szczegółowego programu zajęć;
c) umożliwienia Zamawiającemu bądź innym uprawnionym Instytucjom monitorowania przebiegu zajęć;
d) stosowania w opracowanych materiałach szkoleniowych/informacyjnych zasad promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
e) stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, w celu umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględniania stanu zdrowia i potrzeb uczestników, częstsze przerwy na odpoczynek, wolniejsze tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

92342000-0 - Usługi świadczone przez szkoły tańca

4.5.5.) Wartość części: 5520 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na realizację usługi animatora weekendów seniora dla członków klubu seniora w Charlejowie w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”
Nazwa usługi: animator weekendów seniora
Zakres usługi: Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach integracyjnych organizowanych w ramach projektu, to jest:
1) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć animacyjnych w trakcie organizowanych w ramach projektu spotkań dla uczestników projektu (weekendów seniora).
2) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć o charakterze integracyjnym (np. wyjścia plenerowe, ognisko, wspólne zabawy, organizacja pokazów zdjęć/filmów).
Miejsce realizacji: weekendy seniora będą zrealizowane w siedzibie klubu seniora zlokalizowanym w Charlejowie lub w miejscach publicznych na terenie Gminy Serokomla (np. ogniska), w pomieszczeniach i przestrzeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”, osoby korzystające z oferty klubu seniora w Charlejowie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: weekendy seniora będą odbywać się w grupach liczących do 20 os. w średnim wymiarze 1 spotkania w miesiącu, w dni wolne od pracy w wymiarze 4 godzin/weekend seniora. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 48 godzin zajęć.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby wykonującej usługę (animatora);
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 48 godzin zegarowych usługi;
d) dokumentowanie realizacji usługi zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba zajęć (spotkań) nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) współpracy z Kierownikiem projektu oraz personelem klubów seniora w zakresie ustalenia szczegółowego programu warsztatów oraz ich harmonogramu;
b) opracowania i przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia, nie później niż na 7 dni przed ustalonym terminem zajęć, szczegółowego programu zajęć;
c) umożliwienia Zamawiającemu bądź innym uprawnionym Instytucjom monitorowania przebiegu zajęć;
d) stosowania w opracowanych materiałach szkoleniowych/informacyjnych zasad promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
e) stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, w celu umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględniania stanu zdrowia i potrzeb uczestników, częstsze przerwy na odpoczynek, wolniejsze tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

92342000-0 - Usługi świadczone przez szkoły tańca

4.5.5.) Wartość części: 5520 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na realizację usługi animatora wyjazdów w trakcie wycieczek organizowanych w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”
Nazwa usługi: animator wyjazdów
Zakres usługi: Organizowanie i uczestniczenie w wyjazdach i wycieczkach organizowanych w ramach projektu, to jest w szczególności: planowanie, organizowanie i animowanie grupy seniorów w trakcie wyjazdów kulturalno-krajoznawczych (wyjazd wspólnie z seniorami), w tym nadzór nad działaniami wolontariuszy Zamawiającego w trakcie wyjazdów. Koszty wyjazdu (transport, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie NNW, koszty biletów/wejściówek) animatora i wolontariuszy pokrywa Zamawiający. Rekrutację i udział wolontariuszy zapewnia Zamawiający.
Miejsce realizacji:
1. Wyjazd 1 dniowy do Kazimierza Dolnego - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy
2. Wyjazd 1 dniowy do Hołowna - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy
3. Wyjazd 1 dniowy do Zamościa - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy
4. Wyjazd 1 dniowy do Krasnobrodu-Zwierzyńca - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy
5. Wyjazd 2 dniowy do Warszawy - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy (w 2022 r.)
6. Wyjazd 2 dniowy do Warszawy - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy (w 2023 r.)
7. Wyjazd 2 dniowy do Lublina - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy (w 2023 r.)
8. Wyjazd 2 dni do Krakowa - 30 uczestników projektu + 15 wolontariuszy (w 2023 r.)
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Serokomli, Pieńkach i Charlejowie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników poradnictwa leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: wyjazdy kulturalno-krajoznawcze: 8 wyjazdów obejmujących 12 dni. Wyjazdy 1-dniowe: wyjazd ok. 7.00 pierwszego dnia, powrót ok. 21.00 tego samego dnia. Wyjazdy 2-dniowe: wyjazd ok. 7.00 pierwszego dnia, powrót ok. 21.00 kolejnego dnia. Wyjazdy będą realizowane w dni wolne od pracy, w wyjątkowych wypadkach w dni robocze.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby wykonującej usługę (animatora);
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 12 dni uslugi;
d) dokumentowanie realizacji usługi zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba zajęć (spotkań) nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) współpracy z Kierownikiem projektu oraz personelem klubów seniora w zakresie ustalenia szczegółowego programu warsztatów oraz ich harmonogramu;
b) opracowania i przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia, nie później niż na 7 dni przed ustalonym terminem zajęć, szczegółowego programu zajęć;
c) umożliwienia Zamawiającemu bądź innym uprawnionym Instytucjom monitorowania przebiegu zajęć;
d) stosowania w opracowanych materiałach szkoleniowych/informacyjnych zasad promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
e) stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, w celu umożliwienia udziału w wyjazdach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie metod i sposobów animowania grupy seniorów w trakcie wyjazdów do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględniania stanu zdrowia i potrzeb uczestników, częstsze przerwy na odpoczynek, wolniejsze tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

92342000-0 - Usługi świadczone przez szkoły tańca

4.5.5.) Wartość części: 5880 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa poradnictwa prawnego dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”.
Zakres usługi: indywidualne i grupowe poradnictwo prawne dla seniorów.
Miejsce realizacji: usługa będzie zrealizowana w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Serokomli, Pieńkach i Charlejowie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Serokomli, Pieńkach i Charlejowie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników poradnictwa leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Poradnictwo będzie odbywać się w każdym z 3 klubów seniora; przewiduje się 2 godziny poradnictwa w miesiącu w każdym z 3 klubów, według zapotrzebowania uczestników projektu. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 72 godzin poradnictwa.
Szczegółowy harmonogram poradnictwa zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu zarezerwowanych w harmonogramie porad prawnych na 24 godziny przed realizacją zamówienia.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie przez Wykonawcę personelu posiadającego uprawnienia do wykonywania usługi poradnictwa prawnego;
b) realizację łącznie 72 godzin zegarowych poradnictwa do 31.08.2023 r.;
c) dokumentowanie realizacji poradnictwa zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba godzin poradnictwa nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) współpracy z Kierownikiem projektu oraz personelem klubów seniora w zakresie ustalenia szczegółowego programu warsztatów oraz ich harmonogramu;
b) umożliwienia Zamawiającemu bądź innym uprawnionym Instytucjom monitorowania przebiegu zajęć;
c) stosowania w opracowanych materiałach szkoleniowych/informacyjnych zasad promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
d) stosowania w trakcie realizowanej usługi aspektów społecznych, w celu umożliwienia udziału w poradnictwie wszystkim uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie metod prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględnienia stanu zdrowia i potrzeb uczestników, komunikaty przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10080 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Wierzbicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94061807489

7.3.4) Miejscowość: Pieńki

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Wierzbicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94061807489

7.3.4) Miejscowość: Pieńki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Wierzbicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94061807489

7.3.4) Miejscowość: Pieńki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Wierzbicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94061807489

7.3.4) Miejscowość: Pieńki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku badania ofert wykazano, że w oferta Wykonawcy Kancelaria Adwokacka ADWOKAT Agnieszka Ponikowska, ul. Staropijarska 8a, 21-400 Łuków złożona została bez wymaganego podpisu elektronicznego. Specyfikacja Warunków Zamówienia określa, że Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 9 ust. 9.1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Działając na podstawie art. 226, ust. 1, pkt 6 ustawy pzp Zamawiający odrzuca ofertę gdyż nie została sporządzona i przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Jedyna ważna oferta dla części 5 postępowania Wykonawcy BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Najniższa cena dla części 5 postępowania opiewa na kwotę 15 198,00 zł, a Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części kwotę w wysokości 10 080,00 zł.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w części 5 Poradnictwo prawne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.