Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232077/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00250457/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00315532/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Pokoju w Lędzinach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko-Lędziński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiatbl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/19/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Pokoju w Lędzinach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dbaaa0a-5d4d-4a2c-a6e0-e1d28562dd2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009819/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlk 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinch
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP 4/2025; RF.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1132836,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji boiska sportowego w ramach programu „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy
ul. Pokoju w Lędzinach”:
1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
2) Wykonanie drenażu opaskowego, odprowadzenie wody opadowej,
3) Podbudowy,
4) Obramowania i nawierzchnia chodnika,
5) Nawierzchnia z trawy syntetycznej:
- bezzasypowej trawy IV generacji oraz maty amortyzującej typu „e-layer”.
Warstwa syntetyczna powinna składać się z minimum dwóch rodzajów włókien
tj. prostych (monofilowych) oraz kręconych (teksturyzowanych):
a) Wysokość włókna [mm] : min. 30 mm - max. 32 mm;
b) Ilość pęczków [pęczków/m2] : min. 17 400 [pęczków/m2];
c) Gęstość włókien [tys./m2] : min. 380 000/m2;
d) Grubość włókna monofilowego (prostego) [µm] : min 320 [µm];
e) Grubość włókna teksturyzowanego (kręconego) [µm] : min 120 [µm];
f) Waga włókien [gr/m2] : min. 2 500 [gr/m2];
g) Ciężar włókna całkowity [Dtex] : min. 18 000;
h) Wytrzymałość na zrywanie pęczka [N] : min. 40 [N];
i) Przepuszczalność wody [mm/h] : min. 1000 [mm/h];
j) Waga całkowita nawierzchni [g/m2] : min. 3400 [g/m2];
k) Wytrzymałość łączenia klejonego [N] : min. 80 [N];
l) Podkład : wykonany metodą in-situ, typu „e-layer”
- grubość min. 20 [mm] – max. 30 [mm];
m) Kolor : min. dwa odcienie zielonego;
n) Kolorowe linie : białe, wklejone fabrycznie;
o) Trawa powinna być zasypana niewielką ilością piasku kwarcowego w celu stabilizacji włókna – zgodnie z badaniem niezależnego, adekwatnego laboratorium.
6) Zakup i montaż urządzeń sportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1184790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1384145,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1184790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIZAR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081189738
7.3.3) Ulica: ul. Sulechowska 39a
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-022
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Utrzymanie czystości w gminie Bieruń
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - FAZOS dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - grupa materiałowa 295-27-01.
- Zakup energii elektrycznej dla Bieruńskiego Przedsiębiorstwa Inżynierii Komunalnej w wraz z odkupem części wyprodukowanej energii elektrycznej (wprowadzonej do sieci)...
- Sukcesywne tankowanie paliwa na stacji/stacjach benzynowych dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Remonty bieżące dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem nowych separatorów elektromagnetycznych dla ZPMW w PGG S.A. Odział KWK Piast-Ziemowit z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Bieruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





