eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiDostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Miodowa 2

1.4.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ncm.med.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345037

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00338090

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia określony jest w formularzu asortymentowo-cenowym wg Załącznika nr 2 do SWZ.
3. Orientacyjne, szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na olej napędowy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 170 000 litrów.
4. Podane ilości w załączniku nr 2 do SWZ są ilościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować nie mniej niż 50% wartości umowy.
5. W okresie zimowym tj. od 16 listopada do końca lutego (-20 ºC) Wykonawca zapewni tankowanie oleju napędowego tzw. ulepszonego.
6. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa bezpośrednio do pojazdów silnikowych Zamawiającego, na stacjach paliw czynnych 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położonych z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych w odległości nie większej niż 10 km od:
1) Punktu Stacjonowania Karetek w Nowym Dworze Mazowieckim mieszczącego się przy ul. Miodowej 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
2) Punktu Stacjonowania Karetek w Zakroczymiu mieszczącego się przy ul. Rynek 8, 05-170 Zakroczym;
3) Punktu Stacjonowania Karetek w Kazuniu Polskim mieszczącego się przy ul. Leśnej 29, 05-154 Kazuń Polski.
4) Punktu Stacjonowania Karetek w Nasielsku mieszczącego się przy ul. T. Kościuszki 29, 05-190 Nasielsk.
7. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na co najmniej 2 stacjach paliw czynnych 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położonych na terenie:
1) Powiatu Ciechanowskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
2) Powiatu Pułtuskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
3) Powiatu Płońskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
4) Powiatu Warszawskiego Zachodniego – co najmniej 2 stacje paliw;
5) Miasta Warszawa – co najmniej 2 stacje paliw.
8. Zakupy paliw będą dokonywane bezgotówkowo i sukcesywnie w systemie kart flotowych (lub równoważnym) przypisanych do poszczególnych pojazdów i wystawianych przez Wykonawcę na Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
9. Wykonawca wystawi karty flotowe w ilości 15 sztuk – po jednej na każdy samochód użytkowany przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart flotowych w przypadku zwiększenia liczby samochodów.
11. W przypadku zgłoszenia utraty karty nastąpi natychmiastowa jej blokada na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca wystawi wówczas nową kartę bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów obciążających Zamawiającego.
12. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1314 z późn. zm.).
13. Stacje paliw, na których będą tankowane pojazdy Zamawiającego muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2023, poz. 1707 z późn. zm.).
14. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju napędowego Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z normą PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważnej kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca.
15. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego pojazdów zasilanych tym paliwem.
16. Wykonawca do oferty określi cenę jednego litra oleju napędowy ON na podstawie ceny obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy dnia 27 maja 2024 r. o godz. 12:00 Jeżeli Wykonawca oferuje różne ceny za olej napędowy na różnych posiadanych przez siebie stacjach paliw, należy wskazać najwyższą z nich. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
17. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, pomniejszona o stały upust.
18. Faktury wystawiane będą dwa razy w miesiącu (od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca) na sumę zawartych transakcji, stanowiące zbiorcze rozliczenie jednostkowych zakupów.
19. Zbiorcze rozliczenie/zestawienie powinno zawierać: liczbę porządkową, datę zakupu paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, ilość litrów paliwa, rodzaj paliwa, cenę netto sprzedaży za litr, cenę z uwzględnieniem upustu, wartość zakupionego paliwa (brutto), czytelny podpis pobierającego paliwo, podpis pracownika stacji.
20. Zamawiający na etapie podpisywania umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów upoważnionych do tankowania oleju napędowego. Zamawiający posiada 15 pojazdów.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia określony jest w formularzu asortymentowo-cenowym wg Załącznika nr 2 do SWZ.
3. Orientacyjne, szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na olej napędowy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 170 000 litrów.
4. Podane ilości w załączniku nr 2 do SWZ są ilościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować nie mniej niż 50% wartości umowy.
5. W okresie zimowym tj. od 16 listopada do końca lutego (-20 ºC) Wykonawca zapewni tankowanie oleju napędowego tzw. ulepszonego.
6. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa bezpośrednio do pojazdów silnikowych Zamawiającego, na stacjach paliw czynnych 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położonych z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych w odległości nie większej niż 16 km od:
1) Punktu Stacjonowania Karetek w Nowym Dworze Mazowieckim mieszczącego się przy ul. Miodowej 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
2) Punktu Stacjonowania Karetek w Zakroczymiu mieszczącego się przy ul. Rynek 8, 05-170 Zakroczym;
3) Punktu Stacjonowania Karetek w Kazuniu Polskim mieszczącego się przy ul. Leśnej 29, 05-154 Kazuń Polski.
4) Punktu Stacjonowania Karetek w Nasielsku mieszczącego się przy ul. T. Kościuszki 29, 05-190 Nasielsk.
7. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na co najmniej 2 stacjach paliw czynnych 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położonych na terenie:
1) Powiatu Ciechanowskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
2) Powiatu Pułtuskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
3) Powiatu Płońskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
4) Powiatu Warszawskiego Zachodniego – co najmniej 2 stacje paliw;
5) Miasta Warszawa – co najmniej 2 stacje paliw.
8. Zakupy paliw będą dokonywane bezgotówkowo i sukcesywnie w systemie kart flotowych (lub równoważnym) przypisanych do poszczególnych pojazdów i wystawianych przez Wykonawcę na Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
9. Wykonawca wystawi karty flotowe w ilości 15 sztuk – po jednej na każdy samochód użytkowany przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart flotowych w przypadku zwiększenia liczby samochodów.
11. W przypadku zgłoszenia utraty karty nastąpi natychmiastowa jej blokada na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca wystawi wówczas nową kartę bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów obciążających Zamawiającego.
12. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1314 z późn. zm.).
13. Stacje paliw, na których będą tankowane pojazdy Zamawiającego muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2023, poz. 1707 z późn. zm.).
14. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju napędowego Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z normą PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważnej kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca.
15. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego pojazdów zasilanych tym paliwem.
16. Wykonawca do oferty określi cenę jednego litra oleju napędowy ON na podstawie ceny obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy dnia 27 maja 2024 r. o godz. 12:00 Jeżeli Wykonawca oferuje różne ceny za olej napędowy na różnych posiadanych przez siebie stacjach paliw, należy wskazać najwyższą z nich. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
17. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, pomniejszona o stały upust.
18. Faktury wystawiane będą dwa razy w miesiącu (od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca) na sumę zawartych transakcji, stanowiące zbiorcze rozliczenie jednostkowych zakupów.
19. Zbiorcze rozliczenie/zestawienie powinno zawierać: liczbę porządkową, datę zakupu paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, ilość litrów paliwa, rodzaj paliwa, cenę netto sprzedaży za litr, cenę z uwzględnieniem upustu, wartość zakupionego paliwa (brutto), czytelny podpis pobierającego paliwo, podpis pracownika stacji.
20. Zamawiający na etapie podpisywania umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów upoważnionych do tankowania oleju napędowego. Zamawiający posiada 15 pojazdów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst. jedn. Dz. U. 2024, poz. 266).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw czynną 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położoną z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych w odległości nie większej niż 10 km od:
• Punktu Stacjonowania Karetek w Nowym Dworze Mazowieckim mieszczącego się przy ul. Miodowej 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
• Punktu Stacjonowania Karetek w Zakroczymiu mieszczącego się przy ul. Rynek 8, 05-170 Zakroczym;
• Punktu Stacjonowania Karetek w Kazuniu Polskim mieszczącego się przy ul. Leśnej 29, 05-154 Kazuń Polski.
• Punktu Stacjonowania Karetek w Nasielsku mieszczącego się przy ul. T. Kościuszki 29, 05-190 Nasielsk.
Oraz stacje paliw czynne 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położone na terenie:
• Powiatu Ciechanowskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Powiatu Pułtuskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Powiatu Płońskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Powiatu Warszawskiego Zachodniego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Miasta Warszawa – co najmniej 2 stacje paliw.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże jedną stację paliw dla kilku punktów stacjonowania karetek, z zastrzeżeniem, że odległość tej stacji nie może być większa jak 10 km od każdego z punktów.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst. jedn. Dz. U. 2024, poz. 266).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw czynną 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położoną z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych w odległości nie większej niż 16 km od:
• Punktu Stacjonowania Karetek w Nowym Dworze Mazowieckim mieszczącego się przy ul. Miodowej 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
• Punktu Stacjonowania Karetek w Zakroczymiu mieszczącego się przy ul. Rynek 8, 05-170 Zakroczym;
• Punktu Stacjonowania Karetek w Kazuniu Polskim mieszczącego się przy ul. Leśnej 29, 05-154 Kazuń Polski.
• Punktu Stacjonowania Karetek w Nasielsku mieszczącego się przy ul. T. Kościuszki 29, 05-190 Nasielsk.
Oraz stacje paliw czynne 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położone na terenie:
• Powiatu Ciechanowskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Powiatu Pułtuskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Powiatu Płońskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Powiatu Warszawskiego Zachodniego – co najmniej 2 stacje paliw;
• Miasta Warszawa – co najmniej 2 stacje paliw.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże jedną stację paliw dla kilku punktów stacjonowania karetek, z zastrzeżeniem, że odległość tej stacji nie może być większa jak 16 km od każdego z punktów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-03 10:00

Po zmianie:
2024-06-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-03 10:15

Po zmianie:
2024-06-06 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-07-02

Po zmianie:
2024-07-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.