Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327971/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00341957/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00391954/01 - Wynik z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenia kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zduńskiej Woli Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730335959
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Królewska 15
1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpwikzdw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwikzdw.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344857
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00327971
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS przy ul. Kobusiewicza 20, obejmujących w szczególności obsługę ratowniczą pływalni krytej, w skład której wchodzą:
a) basen sportowy o wymiarach 25m x 16m , o powierzchni lustra wody 400,32 m2, o głębokości 1,2m – 1,8m, posiadający 6 torów pływackich,
b)basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o głębokości 1,10-2,20 m i powierzchni lustra wody 227,50 m2,
c) brodzik wewnętrzny o powierzchni lustra wody 70,29 m2 i głębokości 0,25 -0,30m,
d) dwie wanny o powierzchni lustra wody 6,56 m2 i głębokości 1 m zlokalizowana na terenie hali,
e) wanna o powierzchni lustra wody 6,56 m2 i głębokości 1 m zlokalizowana na terenie saunarium,
f) basen schładzający zewnętrzny o powierzchni lustra wody 12,75 m2 i głębokości do 1,20 m,
g) basen schładzający wewnętrzny zlokalizowany na terenie saunarium o powierzchni lustra wody 6,30 m2 i głębokości do 1,20 m,
h) zorganizowania dwa razy w roku (w okresie zimowym i letnim ) zawodów pływackich w kategorii: młodzik, junior i senior wraz z konkurencjami rodzinnymi dla minimum 100 uczestników każde.
i) zapewnienia sprzętu do ratownictwa który zapewni Wykonawca do realizacji (szczegółowy wykaz sprzętu został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze (projekcie) umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Obowiązujące godziny otwarcia Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS 6.00 –22.00 poniedziałek-piątek, 8.00 –22.00 sobota-niedziela. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS.
4. Zamawiający wymaga, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej:
a) dwóch ratowników od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 –10:00
b) pięciu ratowników od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 –21:00,
c) czterech ratowników w soboty, niedziele i święta w godzinach 8:00 –10:00,
d) pięciu ratowników w soboty, niedziele i święta w godzinach 10:00 – 21:00,
e) czterech ratowników od poniedziałku do niedzieli w godzinach 21.00 - 22.00
5 .Świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej i saunarium będzie się odbywać w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
6. Usługi będące przedmiotem zamówienia, winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 147) wraz z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi.
7. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych (+/-20%) w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 22 748 godz.
a) Do wyliczeń przyjęto następujące założenia:
- planowana przerwa technologiczna w pracy pływalni krytej- około 3 tygodni – od 1.07.2024 do 19.07.2024
- dni, w których pływania będzie nieczynna: 01.11.2023r., 24.12.2023–25.12.2023r., 30.03.2024–31.03.2024 r.,
- dni świąteczne, w których pływalnia będzie czynna w połowie wymiaru godzin: 26.12.2023r., 31.12.2023r., 01.01.2024r., 01.04.2024r.
Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia będą następowały według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS przy ul. Kobusiewicza 20, obejmujących w szczególności obsługę ratowniczą pływalni krytej, w skład której wchodzą:
a) basen sportowy o wymiarach 25m x 16m , o powierzchni lustra wody 400,32 m2, o głębokości 1,2m – 1,8m, posiadający 6 torów pływackich,
b)basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o głębokości 1,10-2,20 m i powierzchni lustra wody 227,50 m2,
c) brodzik wewnętrzny o powierzchni lustra wody 70,29 m2 i głębokości 0,25 -0,30m,
d) dwie wanny o powierzchni lustra wody 6,56 m2 i głębokości 1 m zlokalizowana na terenie hali,
e) wanna o powierzchni lustra wody 6,56 m2 i głębokości 1 m zlokalizowana na terenie saunarium,
f) basen schładzający zewnętrzny o powierzchni lustra wody 12,75 m2 i głębokości do 1,20 m,
g) basen schładzający wewnętrzny zlokalizowany na terenie saunarium o powierzchni lustra wody 6,30 m2 i głębokości do 1,20 m,
h) zorganizowania dwa razy w roku (w okresie zimowym i letnim ) zawodów pływackich w kategorii: młodzik, junior i senior wraz z konkurencjami rodzinnymi dla minimum 100 uczestników każde.
i) zapewnienia sprzętu do ratownictwa który zapewni Wykonawca do realizacji (szczegółowy wykaz sprzętu został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze (projekcie) umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Obowiązujące godziny otwarcia Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS 6.00 –22.00 poniedziałek-piątek, 8.00 –22.00 sobota-niedziela. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS.
4. Zamawiający wymaga, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej:
a) dwóch ratowników od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 –10:00,
b) pięciu ratowników od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 –22:00,
c) pięciu ratowników w soboty, niedziele i święta w godzinach 8:00 –22:00
5 .Świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej i saunarium będzie się odbywać w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
6. Usługi będące przedmiotem zamówienia, winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 147) wraz z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi.
7. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych (+/-20%) w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 22 748 godz.
a) Do wyliczeń przyjęto następujące założenia:
- planowana przerwa technologiczna w pracy pływalni krytej- około 3 tygodni – od 1.07.2024 do 19.07.2024
- dni, w których pływania będzie nieczynna: 01.11.2023r., 24.12.2023–25.12.2023r., 30.03.2024–31.03.2024 r.,
- dni świąteczne, w których pływalnia będzie czynna w połowie wymiaru godzin: 26.12.2023r., 31.12.2023r., 01.01.2024r., 01.04.2024r.
Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia będą następowały według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-09 10:00
Po zmianie:
2023-08-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-09 10:30
Po zmianie:
2023-08-14 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-07
Po zmianie:
2023-09-12
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.