Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264850/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00271564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00278168/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń – pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Liszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fdadff9-ec3a-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń – pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fdadff9-ec3a-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011594/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń – pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zadanie nr 1: Dostawa mebli i urządzeń dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Zakres zamówienia obejmuje:1) Wyposażenie sal lekcyjnych:
a) krzesło r 4 - aluminium – buk – ilość 30 szt.,
b) krzesło r 5 - aluminium – buk – ilość 50 szt.,
c) krzesło r 6 - aluminium – buk - ilość 50 szt.,
d) stół 130x50 rozm. 4, 2os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki zaokrąglone – ilość 13 szt.,
e) stół 130x50 rozm. 5, 2os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki zaokrąglone – ilość 26 szt.,
f) stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki zaokrąglone – ilość 26 szt.,
g) biurko nr 6 z zaokrąglonymi narożnikami, z szafką i szufladą klon – ilość 6 szt.,
h) krzesło tapicerowane r 6 – aluminium; popielato-czarna kratka – ilość 8 szt.,
i) zestaw meblowy – klon ilość – 6 szt.,
j) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana – 5 szt.;
2) Gabinet Psychologa /Pedagoga:
a) biurko nr 6 z zaokrąglonymi narożnikami, z szafką i szufladą klon – 2 szt.,
b) krzesło tapicerowane nr 6 – aluminium; popielato-czarna kratka – 2 szt.,
c) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana – 1 szt.,
d) fotel typu finka – 2 szt.;
3) Pracownia językowa:
a) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana – 1 szt.,
b) biurko nauczyciela z wcięciem" – 1 szt.,
c) stół uczniowski 2-osobowy prosty" – 8 szt.,
d) fotel dla nuczyciela – 1 szt.,
e) krzesło ucznia – 16 szt.;
4) Pracownia komputerowa:
a) biurko z szafką 180 i 1 szufladą – kolor: klon – 1 szt.,
b) krzesło obrotowe na kółkach z regulacją wysokości szare – 1 szt.,
c) krzesło obrotowe sklejka na kółkach z regulacją wysokości – 10 szt.,
d) stolik komputerowy z półką na komputer i szufladą na klawiaturę – klon – 10 szt.,
5) Gabinet pielęgniarski:
a) kozetka 2-częściowa – 1 szt.,
b) parawan – 1 szt.,
c) szafa lekarska jednodrzwiowa – 1 szt.,
d) przemysłowa apteczka pierwszej pomocy – 1 szt.,
e) ciśnieniomierz zegarowy – 1 szt.;
6) Pracownia chemiczno-biologiczna:
a) dygestorium laboratoryjne – 1 szt.,
b) stół z elektrycznie regulowaną wysokością – 2 szt.,
c) szafa chemiczna niska z półkami z blachy ocynkowej – 1 szt.,
d) stół prostokątny 140x70, HPL – szary, zaokrąglony, rozm. 6 – 13 szt.,
e) krzesło r 6 – aluminium – buk – 26 szt.;
7) Pokój nauczycielski:
a) krzesło tapicerowane nr 6 – aluminium; popielato-czarna kratka – 16 szt.,
b) stół 180x80 rozm. 6, 8os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki proste – 2 szt.,
c) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana – 1 szt.,
d) szafa średnia – klon – 1 szt.,
e) szafa wysoka z 10 schowkami – klon – 3 szt.,
f) szafa ubraniowa – klon – 1 szt.;
8) Gabinet Dyrektora i zastępcy Dyrektora:
a) szafa wysoka czterodrzwiowa – klon- 2 szt.
b) szafa średnia – klon – 2 szt.,
c) szafa ubraniowa – klon – 1 szt.,
d) fotel obrotowy czarny – 2 szt.,
e) biurko narożne r 6 prawe, klon – 2 szt.,
f) kontenerek z piórnikiem i kartoteką – klon – 2 szt.
9) Sala sensoryczna:
a) suchy basen – 1 szt.,
b) zestaw nr 1 do sali integracji sensorycznej kolor granatowy – 1 szt.,
c) ścianka wspinaczkowa dla dzieci domowa 225x75 cm – 1 kpl.,
d) drabinka gimnastyczna drewniana 220 cm – 1 szt.,
e) materac składany kolor granatowy – 1 szt.,
f) piłka pół na pół – 2w1 gładka/kolczasta do ćwiczeń i rehabilitacji + pompka (half fit) – 1 szt.,
g) regał – klon – 1 szt.,
h) zestaw piłek z torbą – 1 szt.,
i) równoważnia – 1 szt.,
j) zestaw dysków sensorycznych L – 7 sztuk – 1 kpl.
k) platforma do balansowania z linkami niebieska – 1 szt.,
l) dysk sensoryczny do balansowania – 1 szt.,
m) mata do masażu stóp – 1 szt.,
n) huśtawka pojedyncza – 1 szt.,
o) trampolina – 1 szt.,
p) ścieżka sensoryczna – 1 szt.,
q) beczka sensoryczna, kolor granatowy – 1 szt.,
r) sensoryczne płytki podłogowe – 1 szt.,
s) podświetlany stół- sortowanie – 1 szt.
10) Gabinet logopedy:
a) biurko nr 6 z zaokrąglonymi narożnikami, z szafką i szufladą klon – 1 szt.,
b) krzesło tapicerowane nr 6 – aluminium; popielato-czarna kratka – 1 szt.,
c) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana – 1 szt.,
d) szafa wysoka czterodrzwiowa – klon – 1 szt.,
e) lustro – 1 szt.;
11) szatnia – szafki na ubrania – 8 szt.
12) biblioteka:
a) regał biblioteczny jednostronny – 6 szt.,
b) regał biblioteczny jednostronny wzmocniony – 2 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawiera SWZ zał. nr 7.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39134000-0 - Meble komputerowe
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
4.5.5.) Wartość części: 157723,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawa komputerów i laptopów dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:a) Komputer – 16 szt.
b) Monitor – 16 szt.
c) Laptop – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz zał. nr 7.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 52819,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dostawa monitorów interaktywnych dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę monitorów interaktywnych 65” – ilość: 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz zał. nr 7.3 do SWZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 8740,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Dostawa i wykonanie pracowni językowej dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz zał. nr 7.4 do SWZ.1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Zestaw komputerowy – 1 szt.
b) Panel nauczyciela – 1 szt.
c) Monitor – 1 szt.
d) Słuchawki przewodowe z mikrofonem – 17 szt.
e) Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – 2 szt.
f) Przyłącze stanowiska uczniowskiego – 16 szt.
g) Oprogramowanie pracowni - 1 szt.
h) Rejestrator cyfrowy dwuścieżkowy (software) – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 14552,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147469,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486558,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147469,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiebiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.3) Ulica: ul.Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147469,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47509,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173675,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47509,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351
7.3.3) Ulica: ul.Trakt Brzeski 89, Zakręt
7.3.4) Miejscowość: Warszawa - Wesoła
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47509,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania informację, iż może przeznaczyć na wykonanie niniejszego zamówienia: Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń – pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie – dotyczy zadania 3: „Dostawa monitorów interaktywnych dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie” kwotę: 9 000,00 zł. Cena oferty złożonej przez Wykonawcę GRUPA MAC S.A. z siedzibą 25-561 Kielce, ul. Witosa wynosząca 21 000,00 zł przewyższa tą kwotę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18405,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62027,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18405,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762017752
7.3.3) Ulica: ul.Pilotów 71
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-462
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18405,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczne Koronowo: Część 1 - Zakup urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia, Część 2 - Modernizacja istniejącego klastra danych wysokiej dostępności."
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- Dostawy w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa systemu pentestów automatycznych wraz z konfiguracją i szkoleniem użytkowników oraz wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy
- Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Kamieniec
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń specjalistycznych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kazimierskim"
więcej: Sprzęt do ćwiczeń równowagi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.