Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00137375/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00146427/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79c09be6-bbf4-4265-a1c0-4903e6ba9109
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)” i „Diagnostyka NSCLC – Algorytm”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.37.2025.ER
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226347,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych, zwanych dalej „materiałami”, dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według części:część I: Materiały zużywalne - końcówki do pipet, sterylne pipety serologiczne, pipety Pasteura,
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38437000-7 (pipety i akcesoria laboratoryjne), 19520000 (produkty z tworzyw sztucznych).
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną (poczta elektroniczna), przez uprawnionych pracowników Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ - formularz przedmiotowo-cenowy – odpowiednio dla części I.
5. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) sukcesywną dostawę materiałów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale V pkt 2 SWZ,
2) wniesienie do miejsca wskazanego w pkt 6.
6. Miejsce dostawy materiałów: Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG, ul. Kładki 24, 80-822, Gdańsk, pokój 302.
7. Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części I. Zamawiający informuje, że podane ilości w formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części I, poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w stosunku
do Zamawiającego, w tym żądanie wykonania umowy do wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio dla części I . Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.
9. Zamawiający informuje, że zakup będzie finansowany z projektów: „Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)”, Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. Międzynarodowe Agendy Badawcze finansowanym z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (MAB FENG) oraz „Diagnostyka NSCLC – Algorytm” (DiaNA) - Konkurs dla jednostek naukowych na realizację badań o charakterze aplikacyjnym w obszarze biomedycznym (2024/ABM/03/KPO) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Komponentu D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, Inwestycji D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Instytucja finansująca: Agencja Badań Medycznych.
10. Zamawiający wymaga gwarancji na materiały na okres 24 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 4 do SWZ – odpowiednio dla części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 86230,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych, zwanych dalej „materiałami”, dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według części:część II: Materiały zużywalne - do hodowli komórkowej
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38437000-7 (pipety i akcesoria laboratoryjne), 19520000 (produkty z tworzyw sztucznych).
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną (poczta elektroniczna), przez uprawnionych pracowników Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ - formularz przedmiotowo-cenowy – odpowiednio dla części II.
5. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) sukcesywną dostawę materiałów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale V pkt 2 SWZ,
2) wniesienie do miejsca wskazanego w pkt 6.
6. Miejsce dostawy materiałów: Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG, ul. Kładki 24, 80-822, Gdańsk, pokój 302.
7. Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części II. Zamawiający informuje, że podane ilości w formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części II, poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w stosunku
do Zamawiającego, w tym żądanie wykonania umowy do wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego
w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio dla części II. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.
9. Zamawiający informuje, że zakup będzie finansowany z projektów: „Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)”, Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. Międzynarodowe Agendy Badawcze finansowanym z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (MAB FENG) oraz „Diagnostyka NSCLC – Algorytm” (DiaNA) - Konkurs dla jednostek naukowych na realizację badań o charakterze aplikacyjnym w obszarze biomedycznym (2024/ABM/03/KPO) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Komponentu D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, Inwestycji D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Instytucja finansująca: Agencja Badań Medycznych.
10. Zamawiający wymaga gwarancji na materiały na okres 24 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych
i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 4 do SWZ – odpowiednio dla części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 118035,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych, zwanych dalej „materiałami”, dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według części:część III: Materiały zużywalne - do biologii molekularnej.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38437000-7 (pipety i akcesoria laboratoryjne), 19520000 (produkty z tworzyw sztucznych).
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną (poczta elektroniczna), przez uprawnionych pracowników Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ - formularz przedmiotowo-cenowy – odpowiednio dla części III.
5. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) sukcesywną dostawę materiałów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale V pkt 2 SWZ,
2) wniesienie do miejsca wskazanego w pkt 6.
6. Miejsce dostawy materiałów: Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG, ul. Kładki 24, 80-822, Gdańsk, pokój 302.
7. Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części III. Zamawiający informuje, że podane ilości w formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części III, poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w stosunku
do Zamawiającego, w tym żądanie wykonania umowy do wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego
w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio dla części I - III. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.
9. Zamawiający informuje, że zakup będzie finansowany z projektów: „Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)”, Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. Międzynarodowe Agendy Badawcze finansowanym z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (MAB FENG) oraz „Diagnostyka NSCLC – Algorytm” (DiaNA) - Konkurs dla jednostek naukowych na realizację badań o charakterze aplikacyjnym w obszarze biomedycznym (2024/ABM/03/KPO) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Komponentu D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, Inwestycji D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Instytucja finansująca: Agencja Badań Medycznych.
10. Zamawiający wymaga gwarancji na materiały na okres 24 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych
i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 4 do SWZ – odpowiednio dla części III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 22081,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52611,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117806,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52611,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genoplast Biotech S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922285953
7.3.3) Ulica: Brzozowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52611,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116044,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157916,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116044,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genoplast Biotech S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922285953
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116044,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19559,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19559,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19559,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870001085
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19559,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Wronia Górka bez barier - uporządkowanie i zagospodarowanie dojścia na Wronią Górkę od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
- Dostawa narzędzi na potrzeby projektu AGRARSENSE dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i osób w połączeniu z usługą patrolowania na terenie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku z opcją.
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków
- Zakup i dostawa urządzeń informatycznych dla Urzędu Statystycznego w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa pojemników na odpady w ramach programu "Poprawa jakości systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie związku miast i gmin dorzecza Parsęty"
- Zakup i dostawa sprzętu dla Miasta i Gminy Olsztyn w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawy w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 -2026 - część I - III
- Zakup wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Chęciny
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





