Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265682/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96f32e9a-b549-474d-aa38-4fc8454910a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005926/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na 4 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/W1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227768,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.”ZADANIE Nr 1 - HONKER
Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest
w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
1. Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych
i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone
w „Protokole przyjęcia – przekazania.
2. Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.
3. Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną
i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie
z oznaczeniem katalogowym.
4. Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.
5. Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych
z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego
oraz zamówienia objętego prawem opcji.
UWAGA!
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.5.) Wartość części: 70891,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.”ZADANIE Nr 1 - HONKER
ZADANIE Nr 2 – MERCEDES
ZADANIE Nr 3 - RENAULT, VOLVO, SCANIA
ZADANIE Nr 4 – Naczepa NS-600W
Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest
w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
1. Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych
i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone
w „Protokole przyjęcia – przekazania.
2. Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.
3. Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną
i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie
z oznaczeniem katalogowym.
4. Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.
5. Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych
z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego
oraz zamówienia objętego prawem opcji.
UWAGA!
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.5.) Wartość części: 37791,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.”ZADANIE Nr 1 - HONKER
ZADANIE Nr 2 – MERCEDES
ZADANIE Nr 3 - RENAULT, VOLVO, SCANIA
ZADANIE Nr 4 – Naczepa NS-600W
Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest
w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
1. Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych
i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone
w „Protokole przyjęcia – przekazania.
2. Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.
3. Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną
i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie
z oznaczeniem katalogowym.
4. Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.
5. Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych
z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego
oraz zamówienia objętego prawem opcji.
UWAGA!
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.5.) Wartość części: 65640,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.”ZADANIE Nr 1 - HONKER
ZADANIE Nr 2 – MERCEDES
ZADANIE Nr 3 - RENAULT, VOLVO, SCANIA
ZADANIE Nr 4 – Naczepa NS-600W
Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest
w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
1. Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych
i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone
w „Protokole przyjęcia – przekazania.
2. Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.
3. Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną
i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie
z oznaczeniem katalogowym.
4. Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.
5. Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych
z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego
oraz zamówienia objętego prawem opcji.
UWAGA!
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.5.) Wartość części: 53445,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85999,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138544,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85999,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTORPOL SŁAWOMIR FALKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921004958
7.3.3) Ulica: Traugutta 2
7.3.4) Miejscowość: LUBIN
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" MOTORPOL " SŁAWOMIR FALKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
" MOTORPOL " SŁAWOMIR FALKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85999,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162737,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162737,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162737,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAD Piotr Mongiałło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921793493
7.3.3) Ulica: Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162737,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34909,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61770,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34909,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAD Piotr Mongiałło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921793493
7.3.3) Ulica: Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34909,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2025/2026 na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
- EOP.332.36.25 Wykonanie dokumentacji przetargowej: remont nawierzchni drogi wewnętrznej z infrastrukturą podziemną, niezbędnymi rozbiórkami i budową stacji ładowania pojazdów przy ul. Pogodnej 22
- Modernizacja pomieszczeń i zagospodarowanie części terenu VII Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7
- Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK Nr 8 na odcinku Zagórze - Suchowola oraz obwodnicy Sztabina w sezonie 2025/2026, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, ciągników, rębaka, kosiarek, zamiatarek oraz frezu będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep ciężarowych, ciągników, przyczep, rębaka, kosiarek, zamiatarek będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 2 zadania.
- dostawa części zamiennych do autobusów.
więcej: Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





