eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Gliwicach

1.2.) Oddział zamawiającego: ZSP 13 Gliwice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380678377

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rubinowa 16a

1.4.2.) Miejscowość: Gliwice

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp13.gliwice.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp13gliwice.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343419

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00341054

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 13 u.1i2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w spr. ochrony osób fizycznych w zw. z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (og. rozp. o ochr. danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZBMIITBS Sp. zo.o., 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b,
tel. 32 231 03 95, e mail; biuro@tbs2.pl,2) w sprawach związ. z danymi proszę kontaktować się z inspektorem ochrony danych
osobowych w ZBMIITBS Sp. z o.o. którym jest Anna Pawłowska, tel. 322310395, e-mail rodo@tbs2.pl;3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą dla potrzeb niniejszego postępowania, na podstawie art. 6 u.1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 u. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7)w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) Posiada
Pan/Pani:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 u. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, d) prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 u. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 u. 1 lit. c RODO.2.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o obowiązku informac. wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazane zostaną Zamawiającemu w zw. z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od
wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 u. 5
RODO.3. Zamawiający, informuje że Wykonawcy do oferty składają ośw. w zakresie wypełnienia obowiązków informac.
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 13 u.1i2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr. ochrony osób fizycznych w zw. z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (og. rozp. o ochr. danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Gliwicach, ul. Rubinowa 16 a, 44-121 Gliwice reprezentowany przez Dyrektora Szkoły., 2) w sprawach związ. z danymi proszę kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w ZSP13: Aleksandra Cnota-Mikołajec, adres e-mail: aleksandra@eduodo.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb niniejszego postępowania, na podstawie art. 6 u.1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 u. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7)w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 u. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 u. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 u. 1 lit. c RODO.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o obowiązku informac. wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w zw. z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od
wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 u. 5 RODO.3. Zamawiający, informuje że Wykonawcy do oferty składają ośw. w zakresie wypełnienia obowiązków informac. przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.

Część nr 1 - Pakiet nr 1:
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich (kod CPV 15.81.00.00-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 1 - Pakiet nr 1:
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr:
2.1 a) i b)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.

Część nr 2 - Pakiet nr 2:
Dostawa nabiału (kod CPV 15.50.00.00-3 - Produkty mleczarskie; 15.89.00.00-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone)

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.

Część nr 2 - Pakiet nr 2:
Dostawa nabiału.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr:
2.2 a) i b)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 3 - Pakiet nr 3:
Dostawa artykułów ogólnospożywczych (kod CPV: 15.60.00.00-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; 15.40.00.00-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze - bez kodu 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 3 - Pakiet nr 3:
Dostawa artykułów ogólnospożywczych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr:
2.3 a) i b)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 4 - Pakiet nr 4:
Dostawa mięsa, wędlin i produktów mięsnych (kod CPV 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 4 - Pakiet nr 4:
Dostawa mięsa, wędlin i produktów mięsnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr:
2.4 a) i b)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 5 - Pakiet nr 5:
Dostawa warzyw i owoców (kod CPV 03.20.00.00-3 Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 5 - Pakiet nr 5:
Dostawa warzyw i owoców.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr:
2.5 a) i b)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 6 - Pakiet nr 6:
Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz ryb (kod CPV 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone, Owoce mrożone; 15.20.00.00-0 - Ryby przetworzone i konserwowane)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch
placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 13 w Gliwicach:
a) Szkoła Podstawowa nr 27 przy ul. Rubinowej 16a wraz z Oddziałami Przedszkolnymi „Gniazdo” przy ul. Rubinowej 16a,
b) Przedszkole Miejskie nr 27 przy ul. Koralowej 3 oraz ul. Łabędzkiej 19.
Część nr 6 - Pakiet nr 6:
Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz ryb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr:
2.6 a) i b)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.