Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230885/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00239538/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa bud. magaz. ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek usł. (pawilon gastronomiczny), budowa instal. wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zagos. terenu w B-stoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa bud. magaz. ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek usł. (pawilon gastronomiczny), budowa instal. wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zagos. terenu w B-stoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-340e7fac-f781-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Przebudowa budynku nr 24 przy ul. Węglowej ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby prowadzenia działalności gastronomicznej, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.263.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1972401,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku magazynowego nr 24 ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek usługowy (pawilon gastronomiczny), budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zagospodarowaniem terenu na części działki o nr ewid. gr. 788/11, obręb 12 – Białostoczek Płd. przy ul. Węglowej w Białymstoku.
Zakres robót:
Zgodnie z Decyzją Nr 95/2017 r. i Decyzją zamienną Nr 102/2021 pozwolenia na budowę, projektem budowlanym i kompletem dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego opisu.
1) Roboty ogólnobudowlane:
Dane metryczne budynku po przebudowie:
- pow. zabudowy - 191.00 m2
- pow. netto - 267.53m2
- kubatura - 1202.00 m3
Wiata:
- pow. zabudowy - 7.00m2
- pow. netto - 6.53m2
- kubatura - 17.00 m3
Obecnie budynek pełni funkcję składowo-magazynową.
Obiekt parterowy podpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej, ścianach murowanych, ze stropodachem. Ściany tynkowane, stolarka prostokątna. Budynek w rzucie prostokątnym o jednolitej jednokondygnacyjnej elewacji na wydatnym cokole. Wejścia główne do budynku poprzez wspornikowe rampy z biegami schodów sprowadzających na poziom terenu, nakryte pulpitowym daszkiem. Elewacja zaplecza i boczne w prostym układzie jednokondygnacyjnym, z regularnie rozmieszczonymi otworami okiennymi, zwieńczona prostym gzymsem.
Układ wnętrza dwutraktowy. Frontowe drzwi wejściowe wprowadzają do lokali na parterze. Drzwi
w symetrycznie umiejscowionych przybudówkach do elewacji bocznych prowadzą bezpośrednio do piwnic.
Projekt zakłada realizację programu prac budowlanych mających na celu zmianę sposobu użytkowania budynku składowego na pawilon gastronomiczny, z remontem i uzupełnieniami substancji budowlanej. Zlikwidowane zostaną istniejące zejścia do piwnic i zastąpione przez nowe, spełniające współczesne wymagania. Kondygnacja parteru zostanie udostępniona poprzez pochylnię zewnętrzną dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Przewiduje się dobudowanie tarasów zewnętrznych przeznaczonych do sezonowej konsumpcji potraw przygotowywanych w projektowanym pawilonie gastronomicznym.
2) Zagospodarowanie terenu.
Obsługa komunikacyjna rozbudowywanego i przebudowywanego obiektu oraz dojazd do miejsca składowania odpadków poprzez - ciągi pieszo-jezdne o nawierzchni asfaltowej i betonowej od strony południowej i wschodniej.
Projektowany układ chodników o szerokości 1.30-4.50 m zapewnia połączenie projektowanych wejść do budynku między sobą, wynikające z nowej jego funkcji oraz połączenie budynku z istniejącym zewnętrznym układem ciągów pieszych i pieszo-jezdnych.
Wysokościowo projektowany teren dowiązano do poziomu posadowienia budynku, naturalnej konfiguracji terenu oraz zaprojektowano w sposób zapewniający sprawne odprowadzenie wód opadowych od budynku w kierunku przyległych projektowanych chodników, istniejących ciągów pieszo-jezdnych
i trawników.
Wody opadowe z projektowanych nawierzchni chodników odprowadza się na niżej położone zieleńce
i w kierunku istniejących nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, gdzie znajdują się wpusty ściekowe podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej.
3) Instalacje sanitarne
Zakres robót:
• Demontaż instalacji sanitarnych
• Instalacja doziemna wodociągowa
• Instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej
• Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
• Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego
• Instalacje sanitarne wewnętrzne wod-kan i cwu.
Dodatkowo należy przewidzieć do centrali wentylacyjnej dodatkowe wyposażenie chłodnicę wraz
z niezbędnymi urządzeniami i armaturą do schłodzenia powietrza nawiewanego.
Kanały wentylacyjne nawiewne i wywiewne prowadzone wewnątrz pomieszczeń, na odcinku od centrali do nawiewników i wywiewników izolować wełną mineralną laminowaną folią aluminiową o grubości izolacji 40mm.
Należy przewidzieć dodatkowo odprowadzenie skroplin z centrali wentylacyjnej.
Należy przewidzieć grzejniki w pomieszczeniach mokrych podwójnie ocynkowane.
Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dokonywać przeglądów i konserwacji wszystkich instalacji zgodnie z zaleceniami producenta przez okres trwania gwarancji.
4) Branża elektryczna
Zakres robót:
• Demontaż instalacji elektrycznych
• Montaż rozdzielnic i WLZ
• Instalacja oświetleniowa,
• Instalacja siłowa,
• Ochrona przeciwporażeniowa,
• Instalacja przyzywowa
• Instalacja połączeń wyrównawczych
• Instalacja odgromowa
• Okablowanie strukturalne (LAN),
• System sygnalizacji włamania i napadu,
• System telewizji cyfrowej naziemnej.
Dodatkowo należy wyprowadzić rurę aort fi 50 od PD w piwnicy w okolice studni teletechnicznej zlokalizowanej przy budynku od strony ZK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2598000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3580489,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2598000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GRASO ANDRZEJ SOBECKI - wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRASO MAGDALENA GRYSZKO - wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423224525
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 17 lok U3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-337
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRASO S.C. ANDRZEJ SOBECKI, MAGDALENA GRYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
GRASO S.C. ANDRZEJ SOBECKI, MAGDALENA GRYSZKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2598000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.