eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa i rozbudowa bud. magaz. ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek usł. (pawilon gastronomiczny), budowa instal. wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zagos. terenu w B-stoku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa bud. magaz. ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek usł. (pawilon gastronomiczny), budowa instal. wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zagos. terenu w B-stoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa bud. magaz. ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek usł. (pawilon gastronomiczny), budowa instal. wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zagos. terenu w B-stoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-340e7fac-f781-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Przebudowa budynku nr 24 przy ul. Węglowej ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby prowadzenia działalności gastronomicznej, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230885/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.263.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1972401,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku magazynowego nr 24 ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek usługowy (pawilon gastronomiczny), budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zagospodarowaniem terenu na części działki o nr ewid. gr. 788/11, obręb 12 – Białostoczek Płd. przy ul. Węglowej w Białymstoku.
Zakres robót:
Zgodnie z Decyzją Nr 95/2017 r. i Decyzją zamienną Nr 102/2021 pozwolenia na budowę, projektem budowlanym i kompletem dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego opisu.
1) Roboty ogólnobudowlane:
Dane metryczne budynku po przebudowie:
- pow. zabudowy - 191.00 m2
- pow. netto - 267.53m2
- kubatura - 1202.00 m3
Wiata:
- pow. zabudowy - 7.00m2
- pow. netto - 6.53m2
- kubatura - 17.00 m3
Obecnie budynek pełni funkcję składowo-magazynową.
Obiekt parterowy podpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej, ścianach murowanych, ze stropodachem. Ściany tynkowane, stolarka prostokątna. Budynek w rzucie prostokątnym o jednolitej jednokondygnacyjnej elewacji na wydatnym cokole. Wejścia główne do budynku poprzez wspornikowe rampy z biegami schodów sprowadzających na poziom terenu, nakryte pulpitowym daszkiem. Elewacja zaplecza i boczne w prostym układzie jednokondygnacyjnym, z regularnie rozmieszczonymi otworami okiennymi, zwieńczona prostym gzymsem.
Układ wnętrza dwutraktowy. Frontowe drzwi wejściowe wprowadzają do lokali na parterze. Drzwi
w symetrycznie umiejscowionych przybudówkach do elewacji bocznych prowadzą bezpośrednio do piwnic.
Projekt zakłada realizację programu prac budowlanych mających na celu zmianę sposobu użytkowania budynku składowego na pawilon gastronomiczny, z remontem i uzupełnieniami substancji budowlanej. Zlikwidowane zostaną istniejące zejścia do piwnic i zastąpione przez nowe, spełniające współczesne wymagania. Kondygnacja parteru zostanie udostępniona poprzez pochylnię zewnętrzną dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Przewiduje się dobudowanie tarasów zewnętrznych przeznaczonych do sezonowej konsumpcji potraw przygotowywanych w projektowanym pawilonie gastronomicznym.
2) Zagospodarowanie terenu.
Obsługa komunikacyjna rozbudowywanego i przebudowywanego obiektu oraz dojazd do miejsca składowania odpadków poprzez - ciągi pieszo-jezdne o nawierzchni asfaltowej i betonowej od strony południowej i wschodniej.
Projektowany układ chodników o szerokości 1.30-4.50 m zapewnia połączenie projektowanych wejść do budynku między sobą, wynikające z nowej jego funkcji oraz połączenie budynku z istniejącym zewnętrznym układem ciągów pieszych i pieszo-jezdnych.
Wysokościowo projektowany teren dowiązano do poziomu posadowienia budynku, naturalnej konfiguracji terenu oraz zaprojektowano w sposób zapewniający sprawne odprowadzenie wód opadowych od budynku w kierunku przyległych projektowanych chodników, istniejących ciągów pieszo-jezdnych
i trawników.
Wody opadowe z projektowanych nawierzchni chodników odprowadza się na niżej położone zieleńce
i w kierunku istniejących nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, gdzie znajdują się wpusty ściekowe podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej.

3) Instalacje sanitarne
Zakres robót:
• Demontaż instalacji sanitarnych
• Instalacja doziemna wodociągowa
• Instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej
• Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
• Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego
• Instalacje sanitarne wewnętrzne wod-kan i cwu.
Dodatkowo należy przewidzieć do centrali wentylacyjnej dodatkowe wyposażenie chłodnicę wraz
z niezbędnymi urządzeniami i armaturą do schłodzenia powietrza nawiewanego.
Kanały wentylacyjne nawiewne i wywiewne prowadzone wewnątrz pomieszczeń, na odcinku od centrali do nawiewników i wywiewników izolować wełną mineralną laminowaną folią aluminiową o grubości izolacji 40mm.
Należy przewidzieć dodatkowo odprowadzenie skroplin z centrali wentylacyjnej.
Należy przewidzieć grzejniki w pomieszczeniach mokrych podwójnie ocynkowane.
Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dokonywać przeglądów i konserwacji wszystkich instalacji zgodnie z zaleceniami producenta przez okres trwania gwarancji.
4) Branża elektryczna
Zakres robót:
• Demontaż instalacji elektrycznych
• Montaż rozdzielnic i WLZ
• Instalacja oświetleniowa,
• Instalacja siłowa,
• Ochrona przeciwporażeniowa,
• Instalacja przyzywowa
• Instalacja połączeń wyrównawczych
• Instalacja odgromowa
• Okablowanie strukturalne (LAN),
• System sygnalizacji włamania i napadu,
• System telewizji cyfrowej naziemnej.
Dodatkowo należy wyprowadzić rurę aort fi 50 od PD w piwnicy w okolice studni teletechnicznej zlokalizowanej przy budynku od strony ZK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2598000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3580489,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2598000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GRASO ANDRZEJ SOBECKI - wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRASO MAGDALENA GRYSZKO - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423224525

7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 17 lok U3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-337

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2598000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.