Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320158/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa korytarzy niskiego i wysokiego parteru
w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370016916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Rąba 22
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 664172782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@crriwonicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8503f33f-27b0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa korytarzy niskiego i wysokiego parteruw CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8503f33f-27b0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003929/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja i przebudowa korytarzy niskiego i wysokiego parteru w CRR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/RB/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu na korytarzach niskiego i wysokiego parteru sufitów podwieszanych kasetonowych, z wykonaniem nowego oświetlenia z podziałem na części funkcjonalne, wykonaniu nowej instalacji sieci z montażem urządzeń (dotyczących sieci WiFi, monitoringu wizyjnego oraz nagłośnienia). W ramach rozbudowy instalacji ppoż. wykonać należy montaż dodatkowych optycznych czujek dymu oraz wskaźników zadziałania wraz z przeniesieniem istniejących lamp oświetlenia awaryjnego i sygnalizatorów optyczno-akustycznych na korytarzach kondygnacji niskiego i wysokiego parteru. Ponadto w ramach zadania planowana jest wymiana krosownic telekomunikacyjnych i obudowy skrzynek elektrycznych. Podczas zadania planowane jest odmalowanie ścian ewakuacyjnej klatki schodowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów :
Etap I obejmuje :
1. Wykonanie dokumentacji dotyczącej specyfiki robót budowalnych:
1) dokumentacji projektowej, składającej się w szczególności z:
a) projektu budowalnego – jeśli wymagane przepisami prawa
b) projektu technicznego,
c) projektu wykonawczego,
d) przedmiaru robót;
2) Informacji BIOZ;
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB);
4) Kosztorysu inwestorskiego;
5) Projektów branżowych: instalacji elektrycznej, instalacji ppoż, .
2. Uzyskanie stosownych pozwoleń, zgód, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania robót /jeżeli wynika to z przepisów prawa/.
Etap II: obejmuje : Wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432220-2 - Tapetowanie ścian
31524120-2 - Oświetlenie sufitowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, a zarazem oferta z najniższą ceną (w postępowaniu wpłynęła 1 oferta) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
- Zakup autobusu 24-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- Modernizacja części stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie.
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa boiska szkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Osowcu
- Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bryzglu
- Wymaina windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej "Wójtowska " przy ul Wójtowskiej 13
- Opracowanie dokumentacji technicznej kompleksowej modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej.
- Rozbiórka hangaru jachtowego i budowa budynku o funkcji wystawienniczej i obsługi ruchu turystycznego.
- Kompleksowe działania w celu poprawy efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminach Gorzyce, Lubomia, Kornowac - ZSP w Gorzycach
więcej: Oświetlenie sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.