eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › "Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zintegrowany transport aglomeracyjny"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zintegrowany transport aglomeracyjny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 146883100

1.5.8.) Numer faksu: +48 146883115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piwowarczyk@zdik.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zintegrowany transport aglomeracyjny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccab6260-195d-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021875/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zintegrowany transport aglomeracyjny - Dostawa nowych wiat autobusowych na przystankach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302320/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69982,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 3 szt. nowych wiat autobusowych 3- modułowych oraz demontaż istniejących konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje: dostawę 3 wiat zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiaty autobusowe mają być wyposażone w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejące (stare) konstrukcje należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanych wiat należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiat ruch autobusowy oraz pieszych na przystankach ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanków. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.
Wiaty należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji.
Montaż wiat na przystankach autobusowych obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy
z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiat stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

4.5.5.) Wartość części: 51966,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 1 szt. nowej wiaty autobusowej 3- modułowej oraz demontaż istniejącej konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje:
dostawę 1 wiaty zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiata autobusowa ma być wyposażona w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejącą (starą) konstrukcję należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanej wiaty należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiaty ruch autobusowy oraz pieszych na przystanku ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanku. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.
Wiatę należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji.
Montaż wiaty na przystanku autobusowym obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiaty stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

4.5.5.) Wartość części: 18015,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71734,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71734,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71034,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389409354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71734,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23911,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23911,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23911,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389406354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23911,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia - 7 tygodni od dnia podpisania umowy (dot. każdego zadania).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.