Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zintegrowany transport aglomeracyjny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 146883100
1.5.8.) Numer faksu: +48 146883115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piwowarczyk@zdik.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zintegrowany transport aglomeracyjny”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccab6260-195d-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021875/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zintegrowany transport aglomeracyjny - Dostawa nowych wiat autobusowych na przystankach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69982,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 szt. nowych wiat autobusowych 3- modułowych oraz demontaż istniejących konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje: dostawę 3 wiat zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiaty autobusowe mają być wyposażone w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejące (stare) konstrukcje należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanych wiat należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiat ruch autobusowy oraz pieszych na przystankach ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanków. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.Wiaty należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji.
Montaż wiat na przystankach autobusowych obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy
z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiat stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
4.5.5.) Wartość części: 51966,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 szt. nowej wiaty autobusowej 3- modułowej oraz demontaż istniejącej konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje:dostawę 1 wiaty zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiata autobusowa ma być wyposażona w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejącą (starą) konstrukcję należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanej wiaty należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiaty ruch autobusowy oraz pieszych na przystanku ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanku. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.
Wiatę należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji.
Montaż wiaty na przystanku autobusowym obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiaty stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
4.5.5.) Wartość części: 18015,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71734,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71734,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71034,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389409354
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71734,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23911,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23911,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23911,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389406354
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23911,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej".
- Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "Grupowa opieka medyczna pracowników MPGK Sp. z o.o. w Tarnowie oraz członków ich rodzin"
- "Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków."
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.