Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00311902/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie schronienia i posiłku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Centrum Usług Społecznych w Głogowie, w okresie lipca 2025r. do 30.06.2026r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004043590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767276500
1.5.8.) Numer faksu: 767276501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@cus-glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusglogow.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-707a4668-8e07-42e2-b7d0-1e3cbf4b00101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie schronienia i posiłku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Centrum Usług Społecznych w Głogowie, w okresie lipca 2025r. do 30.06.2026r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-707a4668-8e07-42e2-b7d0-1e3cbf4b0010
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092803/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zapewnienie schronienia i posiłku w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Centrum Usług Społecznych w Głogowie w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.DA.264.2.2025.P.Sz.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie schronienia i posiłku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Centrum Usług Społecznych w Głogowie, w okresie lipca 2025r. do 30.06.2026r.", zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w:
a. Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U z 2024 poz. 1283 ze zm.),
b. Uchwale Nr LVI/495/22 Rady Miejskiej w Głogowie z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla bezdomnych oraz w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osobom bezdomnym, skierowanym przez Zamawiającego do schroniska, usług o standardzie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896).
3. Podstawą udzielenia świadczenia, o którym mowa w ust. 2 będzie skierowanie wydane przez pracownika CUS w Głogowie, określające dane podopiecznego oraz termin i miejsce realizacji usługi schronienia. Skierowanie będzie przekazywane elektronicznie w formie skanu na adres poczty elektronicznej, a następnie przesyłką pocztową lub dostarczane osobiście przez osobę skierowaną lub pracownika socjalnego.
4. Szacunkowa liczba osób wymagających schronienia: 2 bezdomne kobiety w schronisku zwykłym i 2 bezdomne kobiety w schronisku z usługami opiekuńczymi (częściowo niezdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce), z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896).
5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ust. 4 nie więcej niż o 50%.
6. Osoby przebywające w schronisku nie mogą być w żaden sposób dyskryminowane ze względu na rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją niniejszej umowy przez upoważnionego do tego pracownika CUS, a w szczególności do:
- kontroli dokumentacji podopiecznych,
- kontroli warunków socjalno – bytowych,
- kontroli prowadzonej pracy socjalnej.
8. Wykonawca zobowiązuje się do:
- współpracy z Centrum Usług Społecznych w Głogowie, ul. Sikorskiego 4, w zakresie realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności,
- pisemnego informowania o opuszczeniu placówki przez osobę bezdomną z podaniem przyczyny w terminie do 3 dni od dnia zaistnienia zdarzenia,
- informowania Zamawiającego o innych istotnych kwestiach dotyczących osoby bezdomnej, mających wpływ na wydaną decyzję np. sytuacja zawodowa, finansowa osoby bezdomnej bądź zdrowotna,
- zapewnienia w sytuacjach nagłych, zgodnie z przedmiotem umowy osobom bezdomnym schronienia w dni wolne od pracy Zamawiającego oraz po godzinach pracy Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego o takim fakcie pierwszego dnia roboczego.
9. Kwota odpłatności za pobyt w placówce naliczana będzie za faktycznie zrealizowany pobyt w placówce. Koszt obliczany będzie jako iloczyn ilości faktycznych dni pobytu oraz stawki dobowej. Wykonawca wraz
z wystawioną fakturą/rachunkiem przedłoży Zamawiającemu listę osób, które korzystały z pobytu w schronisku wraz z faktyczną liczbą dni pobytu w miesiącu rozliczeniowym, stawka dobowa oraz koszt usługi za okres pobytu.
10. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 5 dnia następnego miesiąca, za wyjątkiem miesiąca grudnia 2025 roku, w którym Wykonawca przedłoży rozliczenie usług do dnia 19 grudnia 2025 roku. Podstawą rozliczenia będzie wystawiona i złożona faktura lub rachunek wraz z zestawieniem wskazanym w ust. 9.
11. Szczegółowe warunki wykonania i rozliczenia zamówienia określa wzór umowy stanowiący załączniki nr 4 do SWZ.
12. Planowany termin wykonania zamówienia: od lipca 2025r. do 30 czerwca 2026r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ogłoszonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy - Stowarzyszenie „ Z Sercem Na Dłoni ”, ul. Siedlecka 8B, 85-403 Bydgoszcz. Oferta Wykonawcy nie zawierała ceny za 1 dzień usługi schronienia dla kobiet (osobodobę) w schronisku zwykłym z wyżywieniem. Wykonawca podał tylko cenę brutto za 1 dzień usługi schronienia dla kobiet (osobodobę) w schronisku z usługami opiekuńczymi i wyżywieniem. Oferta jest niekompletna. Brak ceny za usługę traktowany jest jak brak istotnego elementu oferty i skutkuje jej odrzuceniem. Zamówienie nie było podzielone na części. Zamawiający odrzucił ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy z 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Remont ul. Lompy, Żeromskiego, Kochanowskiego i Asnyka"
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, mobilnych agregatów prądotwórczych z silnikiem wysokoprężnym w wyciszonej zabudowie - Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne
- "Przebudowa dachu budynku koszarowego na Ostrowie Tumskim w Głogowie"
- Likwidacja barier transportowych poprzez zakup busa 9 osobowego z windą inwalidzką na jeden wózek inwalidzki do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie.
- Ochrona fizyczna osób , mienia i obiektu Sądu Rejonowego w Głogowie w 2026 r.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2026 r."
- "Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański" - nr OPS.252.1.SDB.2025
- "Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych kierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach"
- "Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży w 2026 r."
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem pieczy zastępczej
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





