eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c94f1dc9-098c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009334/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 30 czerwca 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273421/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących usług w ramach zadania pn.: „Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r.”:
a. dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Myślibórz, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych; przy założeniu że usługa będzie świadczona dla uczniów klas 0-VIII, z zastrzeżeniem, że w związku z panującym stanem zagrożenia epidemicznego w kraju, w sytuacji wprowadzenia obostrzeń przez polski rząd związanymi z nauczaniem zdalnym, liczba uczniów dla których usługa ma być świadczona może ulec zmianie,
b. dowóz uczniów do szkół na podstawie stawki kilometrowej z miejscowości, z których nie ma komunikacji regularnej; przy założeniu że usługa będzie świadczona dla uczniów klas 0-VIII, z zastrzeżeniem, że w związku z panującym stanem zagrożenia epidemicznego w kraju, w sytuacji wprowadzenia obostrzeń przez polski rząd związany z nauczaniem zdalnym, liczba uczniów dla których usługa ma być świadczona może ulec zmianie
2. Planowana liczba uczniów dowożonych – bilet miesięczny:
1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusza Kusocińskiego w Myśliborzu, ul. Piłsudskiego 18,
74-300 Myślibórz – 213;
2) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu, ul. Lipowa 18A,
74-300 Myślibórz – 115;
3) Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Golenicach, Golenice 1A, 74-300 Myślibórz – 47;
4) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Kierzkowie, Kierzków 69, 74-300 Myślibórz – 19;
5) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Nawrocku, Nawrocko 11, 74-300 Myślibórz – 59.
3. Planowana liczba uczniów dowożonych – stawka kilometrowa:
1) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu, ul. Lipowa 18A, 74-300 Myślibórz – 5;
2) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Tadeusza Kościuszki 1, 74-240 Lipiany – 6.
4. Szczegółowo przedmiot umowy określają:
1) załącznik Nr 1A – Formularz cenowy,
2) załącznik Nr 1B - Trasy przewozów.
5. Liczba dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. będzie wynosić ok. 183 dni i jest zgodna z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
6. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży – na podstawie biletów miesięcznych, według zasad i w reżimie sanitarnym wynikającym z aktów prawa powszechnie obowiązującego odnoszących się do obostrzeń związanych ze zwalczaniem i przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID-19.
7. Wykonawca zobowiązuje się:
1) dowozić uczniów do poszczególnych szkół w przedziale czasowym 7:20 – 7:50 na czas rozpoczynania się zajęć lekcyjnych w szkołach, z zastrzeżeniem że odbiór pierwszego ucznia z miejsca zamieszkania nie może nastąpić wcześniej niż o godz. 7:00;
2) odwozić uczniów do miejsca zamieszkania w trzech przedziałach czasowych:
a) pierwszy o godz. 12:40;
b) drugi o godz. 14:05;
c) trzeci o godz. 15:30
przy czym czas odwozu ostatniego ucznia do jego miejsca zamieszkania nie może być dłuższy niż 60 min.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1551020,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1551020,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1551020,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Myśliborzu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811925262

7.3.3) Ulica: Królewiecka

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

pkt 8 załącznik 1B do SWZ


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1551020,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 295 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.