eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDruk i dostawa 3 książek naukowych posiadających nr ISBN



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa 3 książek naukowych posiadających nr ISBN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa 3 książek naukowych posiadających nr ISBN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bad1bba-4b9e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/BZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6476,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego świadczenia usługi drukowania nakładu książek posiadających nr ISBN wraz z ich dostawą do Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie mieszczącego się w Krakowie, przy ul. Kopernika 26:
Część nr 1 zamówienia - druk i dostawa 2 tytułów książek naukowych posiadających nr ISBN: Stanisław Dyndał, Znaczenie sportu w wychowaniu dzieci i młodzieży na przykładzie działalności sekcji judo P.K. S. Kolping Jarosław,
W. Chmielewski, Dzieci polskie w Nowej Zelandii (1944-1949)
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 4095,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi drukowania nakładu książki posiadającej nr ISBN wraz z dostawą do Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie mieszczącego się w Krakowie, przy ul. Kopernika 26:
Część nr 2 zamówienia - druk i dostawa 1 tytułu książki naukowej posiadającej nr ISBN Stanisław Ziemiański, Śladami życiowej i ideowej wędrówki znad Wisłoka nad Wisłę.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2380,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: Obowiązkiem Zamawiającego wynikającym z przepisu art. 255 ust. 2 ustawy Pzp jest unieważnienie postępowania w sytuacji, gdy wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia wszystkich złożonych ofert, w obu częściach zamówienia:
- Oferta Wykonawcy Soft Vision Mariusz Rajski, ul. Ustowo 3, 70-001 Szczecin w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp jako oferta z rażąco niską ceną,
- Oferta Wykonawcy ONStudio Sp. z o.o. ul. Kanta 17 nr 106, 10-691 Olsztyn w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) ustawy Pzp, w związku z niezłożeniem w przewidzianym terminie wymaganego przedmiotowego środka dowodowego określonego w dokumentach zamówienia (rozdz. IV SWZ) i w ogłoszeniu o zamówieniu oraz z braku podstawy prawnej do zastosowania procedury wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełniania tego przedmiotowego środka dowodowego.

W powyższych okolicznościach decyzja Zamawiającego o unieważnieniu postępowania w obu częściach zamówienia w oparciu o art. 255 pkt 2 ustawy Pzp jest w pełni uzasadniona, a przy tym obligatoryjna.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: Obowiązkiem Zamawiającego wynikającym z przepisu art. 255 ust. 2 ustawy Pzp jest unieważnienie postępowania w sytuacji, gdy wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia wszystkich złożonych ofert, w obu częściach zamówienia:
- Oferta Wykonawcy Soft Vision Mariusz Rajski, ul. Ustowo 3, 70-001 Szczecin w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp jako oferta z rażąco niską ceną,
- Oferta Wykonawcy ONStudio Sp. z o.o. ul. Kanta 17 nr 106, 10-691 Olsztyn w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) ustawy Pzp, w związku z niezłożeniem w przewidzianym terminie wymaganego przedmiotowego środka dowodowego określonego w dokumentach zamówienia (rozdz. IV SWZ) i w ogłoszeniu o zamówieniu oraz z braku podstawy prawnej do zastosowania procedury wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełniania tego przedmiotowego środka dowodowego.

W powyższych okolicznościach decyzja Zamawiającego o unieważnieniu postępowania w obu częściach zamówienia w oparciu o art. 255 pkt 2 ustawy Pzp jest w pełni uzasadniona, a przy tym obligatoryjna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.