Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241161/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady komunalne i segregowane„
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W CIECHANOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130355722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gostkowska 83
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 672 22 42
1.5.8.) Numer faksu: 23 306 70 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.przetragi@pukciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pukciechanow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
komunalna Sp. z o. o.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady komunalne i segregowane„2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4a608ab-fd04-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241161/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/D/6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214884,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemniki na odpady komunalne i segregowane z tworzyw sztucznych1) Pojemniki na odpady komunalne 60 litrowe w kolorze czarnym lub antracytowym – 40 sztuk
2) Pojemniki na odpady komunalne 360 litrowe w kolorze czarnym lub antracytowym – 10 sztuk
3) Pojemniki na odpady komunalne 660 litrowe w kolorze czarnym lub antracytowym – 10 sztuk
4) Pojemniki na odpady komunalne 1100 litrowe w kolorze czarnym lub antracytowym z półokrągłą klapą– 120 sztuk
5) Pojemniki na odpady segregowane 660 litrów w kolorze zielonym na szkło – 5 sztuk
6) Pojemniki na odpady segregowane 660 litrów w kolorze niebieskim na papier– 5 sztuk
7) Pojemniki na odpady segregowane 660 litrów w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne – 5 sztuk
8) Pojemniki na odpady segregowane 660 litrów w kolorze brązowym na BIO – 10 szt
9) Pojemniki na odpady segregowane 1100 litrów w kolorze zielonym na szkło – 40 sztuk
10) Pojemniki na odpady segregowane 1100 litrów w kolorze niebieskim na papier – 40 sztuk
11) Pojemniki na odpady segregowane 1100 litrów w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne – 60 sztuk
12) Pojemniki na odpady segregowane 1100 litrów w kolorze brązowym na odpady BIO – 40 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 176134,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II kontenery i pojemniki metalowe na odpady komunalne wykonane z blachy ocynkowanej1) Kontenery POK o pojemności 2,2 m3 – 10 sztuk
2) Pojemniki metalowe 1100 l z pokrywą półokrągłą – 10 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 38749,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324443,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358668 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324443,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESE Sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260017477
7.3.3) Ulica: Postępu 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324443,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert tj, do dnia 15.07.2022 r do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy PZP : „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Budowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Ciechanów
- Modernizacja i doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5, 4, oraz dostawa urządzeń udrażniania dróg oddechowych dla placówek oświatowych, oraz żłobka w Ciechanowie
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Remonty w placówkach oświatowych 2024 r. - II
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
- "Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady z podziałem na zdania"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Dostawa materiałów służących ochronie środowiska dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.