eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych,konserwacji, naprawy oraz napraw awaryjnych instalacji SSP, oddymiania,oświetlenia ewakuacyjnego w bud. adm. przez 41 BLSz. w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych,konserwacji, naprawy oraz napraw awaryjnych instalacji SSP,
oddymiania,oświetlenia ewakuacyjnego w bud. adm. przez 41 BLSz. w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261517525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych,konserwacji, naprawy oraz napraw awaryjnych instalacji SSP,
oddymiania,oświetlenia ewakuacyjnego w bud. adm. przez 41 BLSz. w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc51824-0902-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Konserwacja instalacji ppoż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/23/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 356753,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania przeglądów konserwacyjnych, konserwacji, naprawy oraz napraw awaryjnych instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji detekcji gazu w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

Zakres usługi obejmuje: Przeglądy konserwacyjne, konserwacja, naprawy oraz naprawy awaryjne instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach nr 6, nr 7, nr 12, nr 109, nr 110, nr 115, nr 183, nr 192, nr 199, nr 204, nr 205, nr 216, nr 236, nr 244, nr 267, nr 299, nr 424, nr 426, nr 427, nr 430, nr 434, nr 435, nr 436, nr 438, nr 443, nr 444, nr 445, nr 446, nr 447, nr 448, nr 449, nr 450, nr 451 znajdujących się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, budynek nr 1, bud. nr 2 Klikawa, budynek nr 63 Dęblin-Twierdza, budynek nr 1 Stawy, budynek nr 27 Stężyca, budynki nr 48,nr 49, nr 68, nr 71, nr 78, nr 80, nr 85, nr 99 w kompleksie Bezwola.
3. Zamówienie nie jest podzielone części (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp).
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie nie dopuszcza składania ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy zamówienia.
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Pzp - Zamawiający wskazuje w dokumentach zamówienia powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, nadmiernymi kosztami wykonywania zamówienia, potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne elementy zamówienia (w różnych kompleksach).Ok. 70% urządzeń SSP, oddymiania i oświetlenia ewakuacyjnego znajduje się w kompleksie 6051. Pozostałe 30 % jest w 5 kompleksach oddalonych. Podział na zadania spowodowałby wzrost kosztów realizacji przeglądów konserwacyjnych w kompleksach oddalonych, a także utrudniłby nadzór nad realizacją prac przez osoby z SOI.
4. Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej, maksimum 36 miesięcznej (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ) gwarancji jakości (na naprawy, naprawy awaryjne i zamontowane urządzenia, materiały) w pełnych miesiącach liczony od momentu od dnia podpisania protokołu odbioru usługi. Gwarancja udzielona Zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz :
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1 do umowy);
b) Załącznik Nr 1a do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do umowy),
c) Załącznik Nr 7 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz aktualną wiedzą techniczną, przestrzegając przepisy i zasady BHP oraz ppoż. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby pracownicy realizujący usługę nie wykonywali pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych.


10.2 Sprzęt i narzędzia:
- realizacja usługi musi nastąpić siłami własnymi Wykonawcy i przy użyciu jego narzędzi i sprzętu, lub przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia umowę z Podwykonawcą;

- podczas realizacji usługi Wykonawca będzie korzystał ze sprzętu i elektronarzędzi z własnym źródłem zasilania oraz zapewni wodę dla celów technologicznych przy wykonywanych pracach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i narzędzi, które nie powodują niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac oraz środowisko. Sprzęt i narzędzia winny być utrzymane w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy;

- narzędzia, materiały i sprzęt używany podczas realizacji usługi winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, dopuszczające je do powszechnego użytku oraz do stosowania podczas wykonywania prac, oraz winny spełniać wszystkie wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze. zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021, poz. 1213).

- podczas realizacji usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie podstawowe materiały konserwacyjne jak: krótkie przewody elektryczne, gumowe złączki, zaciski elektryczne, kleje, smary, bezpieczniki, sprężone powietrze, materiały do czyszczenia urządzeń, diody, żarówki, przekaźniki oraz inne materiały pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania usługi - zapewniając właściwe warunki bhp i ppoż. osób pracujących przy wykonywaniu usługi.

- wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 7.00-15.00.

- na 5 dni przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę osób skierowanych do realizacji usługi, wraz z podaniem ich danych osobowych i numerów dowodów osobistych oraz danych dotyczących pojazdów używanych przy realizacji usługi, w celu wydania przepustek zezwalających na wejście na teren kompleksów wojskowych.

- prowadzone w ramach przedmiotowej usługi prace muszą być wykonywane w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 roku, poz. 2556, 2687). W szczególności Wykonawca winien unikać szkodliwych działań w zakresie nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników, powodowanych wykonywanymi pracami. Ponadto Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 2151,699,1250,1726,2127,2722, z 2023 r. poz. 295).

10.3 Pracownicy posiadający świadectwa kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii „D” i „E” w grupie 1
- Wykonawca winien dysponować 3 pracownikami w przeliczeniu na pełny etat posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii „D” i „E” w grupie 1 zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).

10.4. Certyfikat kwalifikacyjny na montaż i konserwację zabezpieczeń przeciwpożarowych wydany przez Państwowy Instytut Badawczy Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej
Podmiot wykonujący usługę konserwacji i przeglądów konserwacyjnych instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, musi posiadać ważny certyfikat kwalifikacyjny na montaż i konserwację zabezpieczeń przeciwpożarowych wydany przez Państwowy Instytut Badawczy Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej – podstawa ustawa o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz.U. z 2020 r. poz. 226.), obwieszczenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie włączenia kwalifikacji rynkowych dotyczących projektowania, montażu i konserwacji zabezpieczeń przeciwpożarowych i konserwacji autonomicznych czujek: tlenku węgla, dymu, ciepła i gazu do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385). a pracownicy zatrudnieni przez Podmiot powinni być w tym zakresie przeszkoleni.
6.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia.
W ramach prawa opcji Wykonawca będzie dokonywał napraw awaryjnych urządzeń wedle stawki za 1 rbh oraz zamontuje potrzebne do napraw awaryjnych części. Opcja będzie realizowana w wymiarze 50% wartości zamówienia podstawowego.Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej kwoty określonej w § 5 ust. 2 pkt b projektowanych postanowień umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy.
1.1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę sukcesywnie w ciągu okresu trwania niniejszej umowy.

Uzasadnienie ustanowienia terminu datą
Zamawiający ustanawia termin obowiązywania umowy datą 31.12.2023 r. z uwagi na konieczność zabezpieczenia bezpieczeństwa Systemu Sygnalizacji Pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego. Ponadto termin 31.12.2023 r. wynika z faktu usuwania ewentualnych awarii i musi być świadczony przez cały rok w ramach jednej umowy przez jednego Wykonawcę, który daje gwarancję na świadczone usługi.

Z uwagi na obowiązujące procedury eksploatacji urządzeń przeciwpożarowych, kart gwarancyjnych, konserwację, przeglądy konserwacyjne należy wykonać n/w terminach:
Szczegóły w rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229430,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229430,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229430,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR SYSTEM Marek Lipowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5661620653

7.3.3) Ulica: Jeździecka 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344146,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy Sekcji IV 4.3.1) wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postepowania(bez VAT):
- na podaną kwotę 356753,70 złotych składa się: 1)wartość zamówienia podstawowego w kwocie 237 835,80 złotych oraz 2)wartość zamówienia objętego prawem opcji w kwocie 118 917,90 złotych.
Dotyczy Sekcji VI pkt 6.2),6.3),6.4) oferty : podano ceny za wykonanie zamówienia podstawowego. Zamówienie opcjonalne przewidziane zostało w wymiarze 50% wartości zamówienia podstawowego wynikającego z formularza ofertowego.
Dotyczy Sekcji VIII pkt 8.2. umowy:
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 279 793,50 zł netto (słownie: dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt trzy złotych 50/100), 344 146, 01 zł brutto (słownie: trzysta czterdzieści cztery tysiące sto czterdzieści sześć złotych 01/100).
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego za przeglądy, konserwację, naprawy oraz części użyte do napraw) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 186 529,00 zł netto (słownie: sto osiemdziesiąt sześć tysięcy pięćset dwadzieścia dziewięć złotych 00/100), 229 430,67 zł brutto (słownie: dwieście dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści złotych 67/100), zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie do 93 264,50 zł netto (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście sześćdziesiąt cztery złotych 50/100), 114 715,34 zł brutto (słownie: sto czternaście tysięcy siedemset piętnaście złotych 34/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.