eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Remontchodnikanaul.Skoczyńskiegopomiędzyul.Nowąaul.RolnąwRadomsku,utwardzenie poboczanaul.Skoczyńskiegopomiędzyul.Rolnąaul.StodolnąwRadomskuorazrozbudowaścieżkipieszo-rowerowejwul.OrzeszkowejwRadomsku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remontchodnikanaul.Skoczyńskiegopomiędzyul.Nowąaul.RolnąwRadomsku,utwardzenie poboczanaul.Skoczyńskiegopomiędzyul.Rolnąaul.StodolnąwRadomskuorazrozbudowaścieżkipieszo–rowerowejwul.OrzeszkowejwRadomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remontchodnikanaul.Skoczyńskiegopomiędzyul.Nowąaul.RolnąwRadomsku,utwardzenie poboczanaul.Skoczyńskiegopomiędzyul.Rolnąaul.StodolnąwRadomskuorazrozbudowaścieżkipieszo–rowerowejwul.OrzeszkowejwRadomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7e04099-5116-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001079/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa, przebudowa chodników i rozbudowa ścieżki pieszo–rowerowej CPV 45233100-0 postępowanie podzielone na 3 części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181707,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia pn. „Remont chodnika na ul. Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul. Rolną w Radomsku”:
1. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest remont chodnika na ul. Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul. Rolną w Radomsku obejmujący w szczególności:
a) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
b) Wykonanie rozbiórek elementów chodnika: obrzeży, krawężników, nawierzchni z płyt chodnikowych, kostki betonowej, ręczne rozebranie nawierzchni zjazdów kostki betonowej na zjeździe z działki nr 527.
c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
d) Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
e) Wbudowanie nowych elementów chodnika: obrzeży betonowych 30x8 cm i krawężników 15x30 cm.
f) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku – grubość po zagęszczeniu 10 cm.
g) Podbudowa z kruszywa łamanego – grubość po zagęszczeniu 12 cm – chodniki i zjazdy.
h) Wykonanie warstw podsypkowych o gr. 5 cm pod nawierzchnie zjazdów i chodników.
i) Nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 8 cm – kostka betonowa czerwona – zjazdy
j) Nawierzchnie z płyt betonowych 35x35x 5 cm – płyta betonowa szara – chodnik
k) Regulacja pionowa studzienek.
l) Wykonanie humusowania z obsianiem trawą.

2. Przedmiot części nr 1 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, zakresem wskazanym na rysunku będącym załącznikiem do umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.

3. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, tj. usunięcie nierówności nawierzchni w ciągach dla pieszych.

4. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10a,
2) Rysunek z zaznaczonym zakresem robót - stanowiący dodatek nr 11 – załącznik do umowy,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące dodatek nr 12.

5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 18.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, rysunku oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 67797,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia pn. „Utwardzenie pobocza na ul. Skoczyńskiego pomiędzy ul. Rolną a ul. Stodolną w Radomsku”:
1. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest utwardzenie pobocza na ul. Skoczyńskiego pomiędzy ul. Rolną a ul. Stodolną w Radomsku obejmujący w szczególności:
a) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
b) Wykonanie rozbiórek elementów chodnika: obrzeży, krawężników, nawierzchni z płyt betonowych, nawierzchni z kostki betonowej na zjeździe z działki nr 143.
c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
d) Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
e) Wbudowanie nowych elementów chodnika: obrzeża 30x8 cm.
f) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku – grubość po zagęszczeniu 10 cm.
g) Podbudowa z kruszywa łamanego – grubość po zagęszczeniu 12 cm – chodniki i zjazdy.
h) Wykonanie warstw podsypkowych o gr. 5 cm pod nawierzchnie zjazdów i chodników.
i) Nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 8 cm – kostka betonowa czerwona – zjazdy
j) Nawierzchnie z płyt betonowych 35x35x 5 cm – płyta betonowa szara – chodnik
k) Regulacja pionowa studzienek.

2. Przedmiot części nr 2 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, zakresem wskazanym na rysunkiem będącym załącznikiem do umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, tj. usunięcie nierówności nawierzchni w ciągach dla pieszych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 2 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10b,
2) Rysunek z zaznaczonym zakresem robót - stanowiący dodatek nr 13 – załącznik do umowy,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące dodatek nr 14.
5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 19.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, rysunku oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 32423,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia pn. „Rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej w ul. Orzeszkowej w Radomsku”:
1. Przedmiotem Części nr 3 zamówienia jest rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej w ul. Orzeszkowej na odcinku od istniejącego ciągu pieszo-rowerowego (przy zatoce do zawracania) do ulicy Witosa w Radomsku, obejmujący w szczególności:
a) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
b) Wykonanie robót rozbiórkowych - krawężników,
c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
d) Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
e) Wbudowanie nowych elementów chodnika: obrzeży betonowych 30x8 cm , krawężników wtopionych 12x25 cm,  krawężników 15x30 cm.
f) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku – grubość po zagęszczeniu 10 cm.
g) Podbudowa z kruszywa łamanego – grubość po zagęszczeniu 12 cm – chodniki i zjazdy.
h) Wykonanie warstw podsypkowych o gr. 3 cm pod nawierzchnie zjazdów i chodników.
i) Nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 8 cm – kostka betonowa czerwona – zjazdy
j) Nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 8 cm – kostka betonowa szara - chodnik
k) Regulacja pionowa studzienek.
l) Wykonanie humusowania z obsianiem trawą.
m) Wykonanie oznakowania pionowego na słupku ocynkowanym wraz z fundamentem.
2. Przedmiot Części nr 3 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, projektem budowlano-wykonawczym, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem docelowej organizacji ruchu, zasadami wiedzy technicznej.
3. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, tj. usunięcie nierówności nawierzchni w ciągach dla pieszych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 3 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10c,
2) Projekt budowlano – wykonawczy branży drogowej rozbudowy ul. Orzeszkowej w Radomsku - stanowiący dodatek nr 15,
3) Projekt docelowej organizacji ruchu rozbudowy ul. Orzeszkowej w Radomsku - stanowiący dodatek nr 16,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące ul. Orzeszkowej - stanowiący dodatek nr 17.

5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią:
1) Przedmiar robót dot. ul. Orzeszkowej - stanowiący dodatek nr 20.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Projekcie budowlano-wykonawczym, projekcie docelowej organizacji ruchu oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 81486,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69699,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69699,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kowalski KOST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101637038 REGON

7.3.3) Ulica: Grabostów 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-350

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69699,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28165,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28165,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kowalski KOST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101637038 REGON

7.3.3) Ulica: Grabostów 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-350

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28165,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73900,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139482,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73900,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kowalski KOST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101637038 REGON

7.3.3) Ulica: Grabostów 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-350

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73900,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.