eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ADMINISTRACJI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W OLSZTYNKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510384477

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górna 5

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 650 05 00

1.5.8.) Numer faksu: 89 650 05 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zasip.tech@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zasipolsztynek.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa5d678-0f21-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039194/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284294/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZASiP.260.1.2022.DTD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 204195,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia w roku szkolnym 2022/2023 uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli i szkół gminnych. Usługi należy wykonywać w ciągu całego roku szkolnego w dni nauki szkolnej, punktualnie, systematycznie, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego, na trasach przez niego wskazanych.
Zamówienie obejmuje usługę, do wykonania której niezbędny jest 1 autobus minimum 23 miejsca siedzące dla pasażerów, sprawny technicznie i wyposażony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Ustalona przez Zamawiającego długość dziennej trasy dla pojazdu w tej części zamówienia wynosi 162 km (na odcinku zjazd z drogi technicznej S7 – wieś Lutek droga gruntowa utwardzona i wieś Jadamowo droga gruntowa utwardzona).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 80183,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia w roku szkolnym 2022/2023 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Olsztynek do szkół specjalnych w Olsztynie. Usługi należy wykonywać w ciągu całego roku szkolnego w dni nauki szkolnej, punktualnie, systematycznie, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego, na trasach przez niego wskazanych. Niezbędny jest również autobus dostosowany do bezpiecznego przewozu uczniów niepełnosprawnych w następującej konfiguracji: 4 miejsca przeznaczone do mocowania wózków inwalidzkich, 5 do siedzenia (fotele) dla osób o innym charakterze niesprawności. Pojazd musi po-siadać homologację i spełniać wszystkie wymogi określone stosownymi przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych. Elementy wyposażenia (fotele, stanowiska na wózki inwalidzkie, windy, składane najazdy do wprowadzania wózków z tyłu pojazdu) muszą posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i atesty.
Ustalona przez Zamawiającego długość dziennej trasy dla pojazdu w tej części zamówienia wynosi 282 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 124012,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, które było podzielone na 2 części, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 8 sierpnia 2022 r, do godz. 11:00 na część I wpłynęło 5 ofert, na część II wpłynęły 4 oferty. W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, w części I najwyżej została oceniona oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę Faster Sp. z o.o. Sp. K. ul. Marii Konopnickiej 7/4, 10-168 Olsztyn, natomiast w części II oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę PUH Arkadiusz Tłoczkowski ul. Wadowskiego 6, 10-761 Olsztyn.
W dniu 22 sierpnia 2022 r. Zamawiający przesłał zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Wykonawców najwyżej ocenionych zawiadomił, iż podpisanie umowy nastąpi w dniu 30.08.2022 r. o godz. 13:00 w Zespole Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku. Jednocześnie, zgodnie z rozdziałem XIX ust. 5 SWZ, wezwał wybranych wykonawców do złożenia następujących dokumentów w terminie do 26.08.2022 r.:
- dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- dostarczenia listy kierowców i innych osób które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach na danych trasach,
- dostarczenia kserokopii dowodu rejestracyjnego pojazdu wskazanego w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW).

Wykonawcy: Faster Sp. z o.o. Sp. K. ul. Marii Konopnickiej 7/4, 10-168 Olsztyn – najwyżej oceniony w części I i PUH Arkadiusz Tłoczkowski ul. Wadowskiego 6, 10-761 Olsztyn – najwyżej oceniony w części II, uchylili się od podpisania umowy o czym poinformowali Zamawiającego w dniu 30 sierpnia 2022 r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112078,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160963,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, które było podzielone na 2 części, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 8 sierpnia 2022 r, do godz. 11:00 na część I wpłynęło 5 ofert, na część II wpłynęły 4 oferty. W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, w części I najwyżej została oceniona oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę Faster Sp. z o.o. Sp. K. ul. Marii Konopnickiej 7/4, 10-168 Olsztyn, natomiast w części II oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę PUH Arkadiusz Tłoczkowski ul. Wadowskiego 6, 10-761 Olsztyn.
W dniu 22 sierpnia 2022 r. Zamawiający przesłał zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Wykonawców najwyżej ocenionych zawiadomił, iż podpisanie umowy nastąpi w dniu 30.08.2022 r. o godz. 13:00 w Zespole Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku. Jednocześnie, zgodnie z rozdziałem XIX ust. 5 SWZ, wezwał wybranych wykonawców do złożenia następujących dokumentów w terminie do 26.08.2022 r.:
- dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- dostarczenia listy kierowców i innych osób które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach na danych trasach,
- dostarczenia kserokopii dowodu rejestracyjnego pojazdu wskazanego w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW).

Wykonawcy: Faster Sp. z o.o. Sp. K. ul. Marii Konopnickiej 7/4, 10-168 Olsztyn – najwyżej oceniony w części I i PUH Arkadiusz Tłoczkowski ul. Wadowskiego 6, 10-761 Olsztyn – najwyżej oceniony w części II, uchylili się od podpisania umowy o czym poinformowali Zamawiającego w dniu 30 sierpnia 2022 r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149437,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326894,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.