Og³oszenie z dnia 2025-07-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00275774/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych do obiektów Policji woj. podlaskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych do obiektów Policji woj. podlaskiego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a13b0616-6787-4672-9f38-119650fa2f9b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00341413
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00131418/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.13 Dostawa mebli biurowych do obiektów Policji woj. podlaskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00275774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/C/25
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 149056,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek, sto³ów, szaf do obiektów Policji woj. podlaskiego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 103487,56 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa siedzisk i krzese³ do obiektów Policji woj. podlaskiego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30934,67 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówówieni8a jest dostawa szaf metalowych do obiektów Policji woj. podlaksiego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14634,17 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 106139,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 328419,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106139,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOSYSTEM sp. j. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272277273
7.3.3) Ulica: Jagie³³y 34
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-105
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygra³a firma
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 106139,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25153,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 58428,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25153,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOSYSTEM sp. j. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272277273
7.3.3) Ulica: Jagie³³y 34
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-105
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygra³a firma
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25153,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18135,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 38971,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18135,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Zaopatrzenia Szkó³ CEZAS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Al. Solidarno¶ci 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓ£ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓ£ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18135,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Przed³u¿enie subskrypcji chmurowych Microsoft 365 Enterprise E3 Unified Per User oraz Microsoft Entra ID Premium P2 na okres 12 miesiêcy.
- Dostawa wyposa¿enia meblowego do jednostki ds. dostêpno¶ci UMB z podzia³em na 2 czê¶ci
- Dostawa testów combo 4w1 SARS-COV2, Grypa A/B, RSV na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zapewnieniu dostêpu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Bia³ymstoku na podstawie imiennych kart wstêpu
- Us³ugi grupowego ubezpieczenia na ¿ycie dla pracowników S±du Rejonowego w Bia³ymstoku oraz cz³onków ich rodzin
- Dostawa artyku³ów gospodarstwa domowego 25. Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposa¿enie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Dostawa wyposa¿enia meblowego do jednostki ds. dostêpno¶ci UMB z podzia³em na 2 czê¶ci
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- Dostawa mebli i krzese³ na potrzeby Lubelskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
- "Utworzenie i funkcjonowanie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposa¿enia meblowego
- ZP.271.18.2025 "Nowa jako¶æ i wiêksza dostêpno¶æ edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
wiêcej: Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.