eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w km 0+365 - 0+649 w m. Nawojowa



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w km 0+365 - 0+649 w m. Nawojowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 442 64 88

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 442 63 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w km 0+365 - 0+649 w m. Nawojowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4bed1fd-3208-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077715/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja sieci dróg powiatowych poprzez rozbudowę drogi powiatowej nr 1527 K w m. Nawojowa oraz przebudowę drogi powiatowej nr 1576 K w m. Florynka i Binczarowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskiej na lata 2014- 2020. Poddziałanie: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. Operacje typu: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4bed1fd-3208-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że administratorem danych osobowych w/w osób jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu reprezentowany przez Dyrektora mgr inż. Adama Czerwińskiego, adres siedziby: ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, kontakt mailowy: biuro@pzd.nowy-sacz.pl telefoniczny: (18) 442 64 88; 442 74 14;Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.41.2023.WB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w km 0+365 - 0+649 w m. Nawojowa.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w km 0+365 - 0+649 w m. Nawojowa.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. sporządzenie dokumentacji projektowej,
3.2. uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funk-cjonalno – użytkowym,
3.3. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych,
3.4. uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i/lub decyzji o pozwole-niu na budowę i/lub dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót w imieniu Zamawia-jącego działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
3.5. wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego,
3.6. uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych odbiorów, zgłoszeń, zawiadomień i/lub pozwoleń wynikających z przepisów Prawa budowlanego (w szczególności wymienio-nych w art. 57 ustawy Prawo budowlane), dokumentacji projektowej oraz decyzji i ze-zwoleń niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowa-nie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy w trybie art. 54 ustawy Prawo budowlane.
4. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
4.1. Roboty przygotowawcze,
4.2. Roboty ziemne,
4.3. Zabezpieczenie skarp drogowych (mury oporowe),
4.4. Roboty drogowe – jezdnia,
4.5. Roboty drogowe -jezdnia obrębie zjazdu w km 0+579 (strona lewa),
4.6. Zatoki przystankowe,
4.7. Chodnik,
4.8. Chodnik w obrębie zjazdu w km 0+597,
4.9. Pobocze,
4.10. Odwodnienie – kanalizacja,
4.11. Przebudowa sieci gazowej,
4.12. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
4.13. Przebudowa sieci wodociągowej,
4.14. Przebudowa sieci elektrycznej,
4.15. Budowa oświetlenia ulicznego.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ – program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami. Szacunkowe zestawienie ilości robót budowlanych stanowi materiał pomocniczy do wyceny ofert.
6. Droga powiatowa nr 1527 K posiada kategorię ruchu KR3.
7. Miejsce realizacji robót budowlanych: istniejący pas drogowy drogi powiatowej nr 1527 K oraz projektowany pas drogowy na działkach: 1336, 1321/2, 298/7, 295/15, 295/12, 295/17, 1337/2, 1338, 448/5 w miejscowości: Nawojowa, gm. Nawojowa, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg,
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”,
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres rękojmi i gwarancji jakości”.

2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1. cena wg zasady im mniej tym lepiej,
2.2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wg zasady im więcej tym lepiej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby:

1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał
w sposób należyty co najmniej*:
a. min. 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie (I) lub przebudowie drogi publicznej obejmującą swoim zakresem wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o pow. min. 1000 m2 (jeden tysiąc m2),
b. min. 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie(I) lub przebudowie drogi publicznej obejmującą swoim zakresem wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o pow. min. 2000 m2 (dwa tysiące m2).

* Zamawiający dopuszcza aby powyższe roboty stanowiły element jednego zamówienia, dwóch oddzielnych zamówień lub stanowiły element szerszego przedsięwzięcia.

2. Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.
1) Zespołem projektowym składającym się z następujących osób**:
a. PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ - posiadający 1) wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej(II) oraz 2) doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej 2 dokumentacji projektowych obejmujących budowę (I) lub przebudowę min. 2 dróg publicznych (kategorii drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej);
b. PROJEKTANT BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych(II);
c. PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ - posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych(II);

**Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji projektanta 2 lub 3 branż w sytuacji gdy wykazywana osoba posiada stosowne uprawnienia.

2) Zespołem wykonawczym składającym się z następujących osób***:
a. KIEROWNIK BUDOWY (BRANŻA DROGOWA) posiadający 1) wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej(II) oraz 2)doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru dla budowy(I) lub przebudowy min. 2 dróg publicznych;
b. KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych(II);
c. KIEROWNIK ROBÓT SANITARNYCH posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych(II).

***Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji kierownika budowy/robót 2 lub 3 branż w sytuacji gdy wykazywana osoba posiada stosowne uprawnienia. Dopuszcza się również łączenie funkcji projektanta oraz kierownika budowy/robót.

(I) W rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)

(II) lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
1. zmiana, w tym wydłużenie terminu wykonania zamówienia,
2. zmiana technologii wykonania danego zakresu robót określonego w programie funkcjonalno-użytkowym i opracowanej na jego podstawie dokumentacji projektowej,
3. zmiany wymiarów, zmiany szerokości, długości, kilometraża robót, zmiany położenia lub wysokości części robót budowlanych, zmiany szerokości, długości i grubości poszczególnych warstw konstrukcyjnych oraz z możliwością obniżenia wynagrodzenia w sytuacji ograniczenia zakresu robót;
4. rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowego i racjonalnego wykonania przedmiotu umowy z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót;
5. niezależne od stron zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, w szczególności: członków zespołu projektowego i zespołu wykonawczego, a także inspektora nadzoru inwestorskiego,
6. zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych z możliwością zwiększenia wynagrodzenia na zasadach określonych w umowie lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego,
7. zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie podwykonawstwa oraz podmiotów na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełniania warunków udziału
w postępowaniu,
8. zmiany terminów, warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia
9. porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);
10. zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy;
11. zmianę zasad płatności wynagrodzenia umownego poprzez dopuszczenie rozliczenia robót fakturami częściowymi (nie więcej niż 2 dodatkowymi fakturami częściowymi);

II. Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ - wzór umowy (par. 18 i 19).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 5–letniej (60 m-cy) rękojmi i co najmniej 5–letniej (60 m-cy) gwarancji jakości.

Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam).

Okresy rękojmi za wady i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.