Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2023/BZP 00009747/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie oraz na targowisku przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.chrzanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1044630c-4614-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie oraz na targowisku przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1044630c-4614-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001881/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie czystości i porządku na terenie targowiska przy ul. Kusocińskiego na rok 2022.
1.3.5 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie wraz z budynkami znajdującymi się na Cmentarzu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157723,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I: „Utrzymanie czystości, odśnieżanie i pielęgnacja terenów zielonych na terenach Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie”.Utrzymanie czystości na chodnikach, placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami i korytami odwadniającymi wraz z pielęgnacją terenów zielonych, utrzymaniem czystości wokół kontenerów oraz pielęgnacją roślinności.Powierzchnia terenów zielonych obejmująca to zadanie wynosi 19193,10 m2 , utrzymanie czystości na chodnikach , placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami i korytami odwadniającymi to powierzchnia 13424,47 m2, zimowe utrzymanie cmentarza, w tym odśnieżanie chodników i schodów, terenów dojazdowych do budynków, stanowisk na nieczystości i szaletu publicznego oraz zbijanie lodu i posypywanie piaskiem- obejmuje obszar 1929,00 m2. Pielęgnacja roślinności na 2 dachach budynków to powierzchnia 209,46 m2, a utrzymanie czystości wokół kontenerów na nieczystości stałe- obejmuje powierzchnię 40,00 m2 .
Dodatkowe usługi jak mycie nagrobka, plewienie trawy i chwastów wokół grobu jak i na grobie oraz uprzątnięcie grobu po pogrzebie lub świętach okolicznościowych będzie odbywało się na zlecenie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 64542,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II: „ Utrzymanie czystości w budynkach (2 szt.) administracyjno- sanitarnych i sanitarnym przy ul. Ks. J. Kamieńskiego oraz obsługa szaletu przy ul. Elii Marchettiego.Utrzymanie czystości obejmuje powierzchnię użytkową budynków administracyjno- sanitarnego i sanitarnego – 164,61 m2 .Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr B do SWZ.
Instrukcja użytkowania akcesoriów toaletowych , instrukcja czyszczenia oraz konserwacji elementów ze stali nierdzewnej oraz instrukcja pielęgnacji podłóg została dołączona do załącznika B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 43514,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III: „Utrzymanie czystości i porządku na terenie targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie oraz przyległego terenu zielonego do targowiska”.Bieżące sprzątanie i utrzymanie czystości całego terenu placu targowego.
Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 44502,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Przed otwarciem ofert zgodnie z Art.222 ust.4, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie , jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. dla Zadania nr I: 69 706,32 zł brutto.
Wobec faktu, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie Art. 255 ust.3.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36420,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43004,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36420,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MK" Marek Kurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761714992
7.3.4) Miejscowość: Niegoszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36420,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47532,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47532,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47532,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Trenda Agencja Ochrony Osób i Mienia "MTM Maryt"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281921567
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47532,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Remont części korytarza i bocznej klatki schodowej w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie.
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19 - II
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją psiego wybiegu na terenie Parku Krowoderskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.