Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jeziernik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostaszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 51
1.5.2.) Miejscowość: Ostaszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-112
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ostaszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostaszewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jeziernik
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f2afbf-75ac-4b3b-ba8c-9f087ab4fd0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043041/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jeziernik.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5f2afbf-75ac-4b3b-ba8c-9f087ab4fd0b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział 9 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.48.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
wykonanie nawierzchni jezdni z żelbetowych płyt typu YOMB 100x75x12,5 cm w układzie dwuśladowym, wykonanie wypełnienia między płytami gruntem z korytowania, wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z gruntu z korytowania. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z żelbetowych płyt typu YOMB 100x75x12,5 cm, planowana długość jezdni 738,0 m, planowana szerokość 3,0 m oraz pobocza 0,5 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. kryterium: cena (C) – waga 60 %
Zamawiający w kryterium cena będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = ( Cmin/ Cb ) x 60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
C min-cena brutto najtańszej oferty (zł)
C b- cena brutto badanej oferty (zł)
1.2. kryterium: okres gwarancyjny (G) – waga 40 %
Zamawiający w kryterium okres gwarancyjny będzie przyznawał punkty według wzoru:
Długość oferowanego okresu gwarancyjnego Liczba punktów
36 miesięcy 0 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt
Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji innego niż wyżej wymienione. W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie okresu gwarancji (niezgodnie z zaleceniami Zamawiającego, np. brak wskazania okresu gwarancji lub wskazanie błędnego zakresu) oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres gwarancji zostanie przyjęty okres 36 miesięcy.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P = C + G
gdzie:
P - całkowita liczba punktów
C - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancyjny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednią zdolnością zawodową, tj.: wykaże minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie drogi lub dróg, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
minimum 1 osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 47 8306 0003 0010 9602 2000 0030 Żuławski Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Gdańskim z dopiskiem na przelewie: Wadium SZ.271.48.2025 Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jeziernik.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Rozdział 86.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zał. 8 Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-07 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-07 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-05
INNE PRZETARGI OSTASZEWO
więcej: przetargi OSTASZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej do bramy Cmentarza Komunalnego w Brzegu Dolnym w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Brzegu Dolnym""
- Żerków - droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Wykonanie oznakowania poziomego w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- " " Modernizacja-remont drogi powiatowej nr 1422W Gostynin- Skrzany" oraz "Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1465W - ul. Kolonia" i " Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1451W ...""
- Przebudowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łubnicach
- Modernizacja drogi publicznej gminnej ul. Gronik w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.