eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b83678-ed32-4e63-b9b7-492092f8aa58

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.24.2025.220.PKO[PSIC2025-2028]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 90400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, druku i dostarczenia 2 000 sztuk edukacyjnej gry planszowej, zwanej dalej „Grą” lub „Grą edukacyjną” lub „przedmiotem zamówienia” Zamawiającemu tj.: Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowemu Instytutowi Badawczemu, zwanemu dalej „NASK-PIB” lub „Zamawiającym”.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie odpowiedzialny za:
1) zlecenie, wykonanie i dostarczenie pełnej dokumentacji oraz badań laboratoryjnych do uzyskania Deklaracji zgodności oraz znak CE (norma EN 71-1,2,3) dla gry edukacyjnej zgodnie z przepisami dyrektyw europejskich. Badania muszą zostać zlecone placówkom z akredytowanym laboratorium tj. Placówkom posiadającym uprawnienia do przeprowadzenie badań i wystawienia dokumentu poświadczającego zgodność z normą EN 71-1,2,3 lub równoważną;
2) przesłanie do Zamawiającego: plików graficznych siatek ze spadami drukarskimi dla: pudełka, kart, instrukcji, blok do zapisywania wyników;
3) przesłanie do Zamawiającego: 2 (słownie: dwóch) zdjęć prezentujących dostępne klepsydry o czasie 1 minuty, dodatkowe informacje dotyczące klepsydry są zawarte w pkt 3 ppkt 3.5 Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanego dalej „SOPZ” pt.: „Wymagania dotyczące wydrukowania Gry”;
4) opatrzenie elementów Gry projektami graficznymi dostarczonymi przez Zamawiającego;
5) wykonanie próby koloru (proof) oraz dostarczenie jej Zamawiającemu do akceptacji; dodatkowe informacje dotyczące próby koloru (proof) są zawarte w pkt 2 SOPZ pt.: „Wymagania dotyczące próby koloru (proof)”;
6) wydrukowanie 2 000 (słownie: dwóch tysięcy) sztuk Gry, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego próbą koloru (tzw. proof); dodatkowe informacje dotyczące druku są zawarte w pkt 3 SOPZ pt.: „Wymagania dotyczące wydrukowania Gry”;
7) skompletowanie i spakowanie Gier edukacyjnych do wysyłki oraz dostarczenie pod adres Siedziby Zamawiającego: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa zwanej dalej „Siedzibą Zamawiającego”; dodatkowe informacje dotyczące druku i wysyłki są zawarte w pkt 4 SOPZ pt.: „Wymagania dotyczące dostarczenia Gry”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest
w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 132 dni robocze, liczone od dnia zawarcia umowy. Szczegółowy harmonogram prac znajduje się w pkt 5 SOPZ z harmonogramem prac tabeli. Za termin wykonania i dostawy Gry uważa się termin dostarczenia Gry Zamawiającemu wskazany w zaakceptowanym przez Zamawiającego Protokole odbioru jakościowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) „wszystkie złożone
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (...)”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67773,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67773,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w dniu 14 lipca 2025r. poinformował Wykonawcę, który złożył ofertę o odrzuceniu jego oferty i unieważnieniu postępowania. Pismo z informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania zostało opublikowane na platformie zakupowej Zamawiającego i umieszczone w zakłądce pt.: "Załączniki".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.