eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wsparcie serwisowe dla urządzeń IT



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie serwisowe dla urządzeń IT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27c3d218-0120-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie serwisowe dla urządzeń IT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27c3d218-0120-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080955/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 wsparcie serwisowe na urządzenia HP (serwery i biblioteka taśmowa)

1.3.3 wsparcie serwisowe dla switchy Cisco i router

1.3.4 wsparcie serwisowe dla urządzeń UTM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PK III.371.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP
Roczne wsparcie techniczne dla urządzeń HP wymienionych poniżej
Lp /Part Number usługi /Data od której ma obowiązywać umowa /Numer seryjny urządzenia dla którego kupowana jest usługa
1 /H6HB7PE /01.01.2024/ CZJ64336XC
2 /U2WG9PE/ 14 dni od dnia podpisania umowy/ GB8950CE1N1
3 /U2KH6PE /01.09.2023 /CN8947A0A8
4 /U2KH6PE /01.09.2023/ CN8947A09K
5 /U2UH7PE /07.08.2023/ CZ3729E2YH
6 /U2UH7PE/ 20.01.2024 /CZ20510HRY
7 /U2UH7PE /20.01.2024 /CZ20510HRZ
8 /U3BF0PE/ 07.08.2023 /DEC237034V2

1 obejmuje również następujące elementy:
1. 588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IN
2. 588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IU
3. 588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650G0
4. 588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650HR
5. 588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IV
6. 588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IT
7. 456204-B21 Onboard Administratora OB9BBP3181

2 po aktualizacji zawiera napędy dla których powinno być zaoferowane wsparcie:
1. HP Ultrium-6 S/N HUJ6346PTE
2. HP Ultrium-6 S/N HUJ7399AGB

1. Potwierdzenie aktywności (certyfikaty) poszczególnych usług od dat podanych w powyższej tabeli pkt 1, 2, 3, 4, 6 i 7, powinny być dostarczone Zamawiającemu, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e- mail : admin@mup.lublin.pl,
w terminie nie później niż 14 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna.

2. Potwierdzenie aktywności (certyfikaty) poszczególnych usług od dat podanych w powyższej tabeli pkt 5 i 8, powinny być dostarczone Zamawiającemu, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e- mail : admin@mup.lublin.pl, w terminie nie później niż 2 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wsparcie serwisowe dla urządzeń Cisco
Usługa wsparcia (Smartnet 8x5xNBD) dla poniższych urządzeń:
L.p./ Nazwa /Numer seryjny /Data początku wsparcia /Data końca wsparcia
1.Cisco WS-C2960X-48FPD-L /FCW2221A1K2 /25.08.2023 /24.08.2024
2. Switch Cisco Catalyst 3650 WS-C3650-48TD/ FDO1906E0FE /01.12.2023 /30.11.2024
3. Switch Cisco Catalyst 3650 WS-C3650-48TD/ FDO1906E1DS /01.12.2023 /30.11.2024
4. Switch Cisco Nexus 3172TQ /FOC2126R019/ 01.12.2023/ 30.11.2024
5. Cisco Catalyst C9200L-24T-4X-E/ FOC253432GS/ 01.12.2023/ 30.11.2024
6. Cisco Catalyst C9200-NM-4G/ JAE23290UD5/ 01.12.2023/ 30.11.2024

1. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu Umowy wskazanego w pkt 2-6 powyższej tabeli, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów ( kontraktów), potwierdzających przedłużenie ważności oprogramowania, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e-mail: admin@mup.lublin.pl., w terminie: nie później niż 14 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna.
2. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu Umowy, wskazanego w pkt 1 powyższej tabeli, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów ( kontraktów), potwierdzających przedłużenie ważności oprogramowania, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e-mail: admin@mup.lublin.pl., w terminie: nie później niż 2 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna.
3. Zgłoszenia serwisowe będą realizowane za pośrednictwem dostawcy wsparcia na podany w umowie numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. W ofercie należy podać czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach. Dostarczone kontrakty należy przypisać w systemie Cisco Service Contract Center do konta admin@mup.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roczne wsparcie dla urządzeń Fortigate FG200E o numerach seryjnych:
• FG200ETK19903011
• FG200ETK19902867
Aktualizacja dla klastra 2 urządzeń FortiGate FG200E na okres 12 miesięcy od dnia 30.07.2023 obejmująca:
• Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW.
• Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone przynajmniej w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta.
• Gwarancję na urządzenia od dnia 30.07.2023 r. do 29.07.2024

Potwierdzenie aktywności (licencja) dla poszczególnych usług od dat podanych powyżej, powinny być dostarczone Zamawiającemu w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e- mail : admin@mup.lublin.pl, w terminie nie później niż 2 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG VISION Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367112832

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 189

7.3.4) Miejscowość: Rajszew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18739,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19065,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18739,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPROF Sp. z o. o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366590653

7.3.3) Ulica: Doktora Seweryna Sterlinga 27/29

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-212

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18739,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTINET Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140899242

7.3.3) Ulica: al. Jerozolimskie 142B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.