Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278860/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00312130/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku oraz drzwi wejściowych do American Corner
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 301 96 18
1.5.8.) Numer faksu: 58 305 66 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wbpg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku oraz drzwi wejściowych do American Corner2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4764f7b9-0d74-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdański oraz drzwi wejściowych do American Corner. Powtórzenie postępowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 476373,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na m.in.: wymianie nawierzchni podwórza WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6 w Gdańsku oraz wymianie drzwi wejściowych do American Corner pod w/w adresem.
1. Przedmiary robót obejmują między innymi:
a) prace przygotowawcze, przejęcie i oznakowanie,
b) prace rozbiórkowe, w tym:
- rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych;
- demontaż istniejących znaków drogowych do ponownej adaptacji;
- demontaż barier ochronnych do ponownego montażu;
- demontaż stojaka rowerowego do ponownej adaptacji;
- demontaż istniejących elementów wykończenia;
- usunięcie okładziny cokołu z płytek ceramicznych w obrębie wejścia tylnego
do budynku w miejscu projektowanych schodów zewnętrznych;
- demontaż balustrad istniejących przeznaczonych do projektowanego
remontu ponownej adaptacji;
- demontaż czapy murka oporowego przy schodach bocznych do budynku;
- demontaż istniejących elementów odwodnienia;
- demontaż drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą;
- zdjęcie warstwy wierzchniej gruntu pod utwardzenia, prace ziemne w
zakresie profilowana terenu pod projektowane zagospodarowanie;
- wywóz śmieci;
- wywóz gruzu.
c) roboty murarskie
- wykonanie elementów betonowych zbrojonych - schody zewnętrzne
z gazonami;
- wykonanie fundamentowania elementów - schodów zewnętrznych z
gazonami, fundamentu altany śmietnikowej, fundamentu adaptowanego
stojaka rowerowego, fundamentu popielnicy;
- obróbka tynkarska z malowaniem obrobionych powierzchni z równoczesnym dopasowaniem kolorystyki do istniejącej na budynku struktury / montaż drzwi zewnętrznych;
d) roboty montażowe:
- montaż gotowej altany śmietnikowej;
- montaż popielnicy wolnostojącej;
- montaż/adaptacja istniejącego stojaka rowerowego;
- montaż/adaptacja barier ochronnych narożnych;
- montaż/adaptacja balustrad po uprzednich pracach spawalniczych iw wykończeniowych polegających na uzupełnieniu ich o dodatkowe poprzeczki oraz malowanie na jednolity kolor;
- montaż siedzisk drewnianych na stelażu stalowym do projektowanych gazonów;
- montaż zdemontowanych znaków pionowych;
- montaż projektowanych ograniczników nawierzchniowych
e) roboty ślusarskie:
- montaż projektowanych drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą;
f) roboty instalacyjne instalacji zewnętrznych z osprzętem:
- wykonanie systemu odwodnienia placu;
g) roboty okładzinowe, posadzkarskie, architektura krajobrazu:
- wykonanie projektowanych utwardzeń nawierzchni z wykonaniem
właściwych krawężników i obrzeży;
- montaż projektowanych słupków betonowych ograniczających wzdłuż
wjazdu;
- wykonanie wykończenia projektowanych schodów zewnętrznych z płytek
granitowych;
- wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych bocznych z płyt
granitowych;
- wykonanie opasek zabezpieczających na elewacji budynku po demontażu
istniejących nawierzchni i schodów zewnętrznych z płytek granitowych;
- wykonanie utwardzenia powierzchni kostką brukową ekologiczną wypełnionej grysem z wykonaniem właściwych krawężników i obrzeży;
- wykonanie nawierzchni biologicznie-czynnych z kamienia łamanego
układanego na kratce trawnikowej z wykonaniem właściwych obrzeży;
- wykonanie rabat kamiennych na agrowłókninie z wykonaniem właściwych
obrzeży;
- uzupełnienia i rekultywacja zieleni niskiej;
- wykonanie nasadzeń w obrębie rabat i gazonów;
- inne prace wykończeniowe,
- przygotowanie obiektów do odbioru oraz wykonanie dokumentacji
powykonawczej.
Szczegółowa dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik techniczny nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669835,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1195970,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669835,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dzienisz Usługi Ogólno-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220551936
7.3.3) Ulica: nr domu 89A
7.3.4) Miejscowość: Borzestowska Huta
7.3.5) Kod pocztowy: 83-335
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669835,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana elementów modułu uniwersalnego urządzenia elektroanalitycznego z analizatorem częstotliwości
- Dostawa insulin dla UCK
- Usługa utrzymania i rozwoju platformy wspierającej wielokanałową, dwustronną komunikację pomiędzy mieszkańcami i innymi podmiotami zewnętrznymi z jednostkami w ramach Gminy Miasta Gdańska.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- Realizacja nagłośnienia w ramach 3. Edycji Bałtyckiego Festiwalu Operowego - Baltic Opera Festival.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.