eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Świadczenie usług cateringowych w 2022 roku dla 30 uczestników placówki wsparcia dziennego w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul. Widok 10a



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w 2022 roku
dla 30 uczestników placówki wsparcia dziennego
w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul. Widok 10a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bipcus.starachowice.eu miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych w 2022 roku
dla 30 uczestników placówki wsparcia dziennego
w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul. Widok 10a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42fe8275-fd1c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019052/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa przygotowania i podawania posiłków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kierunek Przyszłość - Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241803/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi cateringowej w 2022 r. dla 30 uczestników placówki wsparcia dziennego
w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul. Widok 10 a”
Wyżywienie dla uczestników zajęć w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 16.00, w okresie od
dnia zawarcia umowy Maksymalna przewidywana ilość posiłków według kalkulacji 30 posiłków dziennie w dni robocze w tym
1500 posiłków w postaci zupy wraz z podwieczorkiem , wyżywienie dla uczestników zajęć w dni pracujące od poniedziałku
do piątku w godzinach od 15.30 do 16.00. Maksymalna przewidywana ilość posiłków według kalkulacji 30 posiłków dziennie
w dni robocze w tym 1590 posiłków w postaci drugich dań wraz z podwieczorkiem
Suchy prowiant dla uczestników zajęć w dni pracujące od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10.00 do 10:30.
Maksymalna przewidywana ilość posiłków to 720 posiłków – według kalkulacji 30 posiłków dziennie razy 18 dni roboczych.
Poczęstunek dla uczestników warsztatów w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 16.00 .
Maksymalna przewidywana ilość posiłków obejmuje przygotowanie i dostawę 64 sztuk pizzy i 64 litry napojów, w tym około
8 sztuk pizzy dziennie i 8 litra napojów dziennie przez 8 dni roboczych.
Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę w jednorazowych pojemnikach, opakowaniach, gotowych do spożycia
posiłków dla 30 uczestników placówki. Uczestnikami placówki będą dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat.
Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, w zależności od frekwencji, np. w przypadku
wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach przedmiotu
zamówienia i składania zamówień odpowiadającym rzeczywistym potrzebom Zamawiającego.
7. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowaną liczbę posiłków. Z tytułu zmniejszenia ilości posiłków Wykonawcy nie
będą przysługiwały roszczenia, a wynagrodzenie wynikać będzie z faktycznie zamówionych i dostarczonych do
Zamawiającego posiłków i ich ceny jednostkowej zawartej w formularzu ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61000,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63820,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61000,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna AGAWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642131020

7.3.3) Ulica: Piastowska 28

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61000,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-25 do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.