Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00200424/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych
w roku szkolnym 2022/2023 , 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowychw roku szkolnym 2022/2023 , 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-380f6406-e72d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040518/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200424/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1054261,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 dojeżdżających z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda oraz sprzedaż biletów w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do :Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich, Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich, Szkoły Podstawowej w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Jugowie, Szkoły Podstawowej
Strona 4 z 16
w Bożkowie oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć.
W części nr I dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach: Dworki, Świerki, Bartnica, Sokolec, Ludwikowice Kłodzkie ul. Kasprowicza do Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich i Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 424351,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 dojeżdżających z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda oraz sprzedaż biletów w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do :Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich, Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich, Szkoły Podstawowej w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Jugowie, Szkoły Podstawowej
Strona 4 z 16
w Bożkowie oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć.
W części nr II dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach : Wolibórz, Nowa Wieś Kłodzka, Czerwieńczyce, Gorzuchów, Święcko, Dzikowiec, Koszyn do Szkoły Podstawowej w Bożkowie, oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 410639,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 dojeżdżających z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda oraz sprzedaż biletów w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do :Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich, Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich, Szkoły Podstawowej w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Jugowie, Szkoły Podstawowej
Strona 4 z 16
w Bożkowie oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć.
W części nr III dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach Przygórze, Wolibórz, Jugów: ul. Wysiedleńców, ul. Sitów, do Szkoły Podstawowej w Jugowie i Przedszkola Samorządowego w Jugowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 219270,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gorczyca SMILEBUS Transport Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 151 64 00
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ GORCZYCA SMILEBUS TRANSPORT OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ GORCZYCA SMILEBUS TRANSPORT OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gorczyca SMILEBUS Transport Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 151 64 00
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ GORCZYCA SMILEBUS TRANSPORT OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ GORCZYCA SMILEBUS TRANSPORT OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gorczyca SMILEBUS Transport Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 151 64 00
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ GORCZYCA SMILEBUS TRANSPORT OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ GORCZYCA SMILEBUS TRANSPORT OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego specjalistycznego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem uterenowionym 4 x 4, z kabiną załogową 6 osobową (...)
- Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Markowa
- Świadczenie usługi transportuUczestników projektu-w tym osób niesamodzielnych w wieku min. 60lat(seniorzy), z miejsca zamieszkania na terenie m. Łodzi do siedzibyDDOMwramachProjektu"PogodnaJesieńżycia
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu drogowego na linii komunikacyjnej na terenie Gminy Sicienko w ilości 61 049 wozokilometrów w 2026 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2026
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





