eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaDowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 , 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych
w roku szkolnym 2022/2023 , 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych
w roku szkolnym 2022/2023 , 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-380f6406-e72d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040518/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200424/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1054261,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 dojeżdżających z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda oraz sprzedaż biletów w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do :
Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich, Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich, Szkoły Podstawowej w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Jugowie, Szkoły Podstawowej
Strona 4 z 16
w Bożkowie oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć.
W części nr I dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach: Dworki, Świerki, Bartnica, Sokolec, Ludwikowice Kłodzkie ul. Kasprowicza do Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich i Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 424351,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 dojeżdżających z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda oraz sprzedaż biletów w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do :
Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich, Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich, Szkoły Podstawowej w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Jugowie, Szkoły Podstawowej
Strona 4 z 16
w Bożkowie oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć.
W części nr II dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach : Wolibórz, Nowa Wieś Kłodzka, Czerwieńczyce, Gorzuchów, Święcko, Dzikowiec, Koszyn do Szkoły Podstawowej w Bożkowie, oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 410639,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 dojeżdżających z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda oraz sprzedaż biletów w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do :
Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich, Przedszkola Samorządowego w Ludwikowicach Kłodzkich, Szkoły Podstawowej w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Jugowie, Szkoły Podstawowej
Strona 4 z 16
w Bożkowie oraz Przedszkola Samorządowego w Bożkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć.
W części nr III dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach Przygórze, Wolibórz, Jugów: ul. Wysiedleńców, ul. Sitów, do Szkoły Podstawowej w Jugowie i Przedszkola Samorządowego w Jugowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 219270,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gorczyca SMILEBUS Transport Osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 151 64 00

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gorczyca SMILEBUS Transport Osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 151 64 00

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gorczyca SMILEBUS Transport Osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 151 64 00

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.