eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZP-1470/2021 ¦wiadczenie us³ug utrzymania i rozwoju systemu Xpertis



Og³oszenie z dnia 2021-12-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZP-1470/2021 ¦wiadczenie us³ug utrzymania i rozwoju systemu Xpertis

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225693700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cmkp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP-1470/2021 ¦wiadczenie us³ug utrzymania i rozwoju systemu Xpertis

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a292680d-68ac-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00340429

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00011141/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Serwis oprogramowania kadrowo-p³acowego i finansowo-ksiêgowego klasy ERP

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/307479

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/307479

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4.2. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” lub „Systemem”, pod nazw± i numerem sprawy wskazanym na stronie tytu³owej niniejszej SWZ. Instrukcje dotycz±ce korzystania z Platformy zakupowej dostêpne s± pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations. Bezpo¶rednie linki do:
1) instrukcji korzystania z Platformy zakupowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/download-attachment/id/4404;
2) skróconej instrukcji korzystania z Platformy zakupowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/download-attachment/id/4879;
3) dodatku do instrukcji korzystania z Platformy zakupowej dla postêpowañ prowadzonych w procedurze krajowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/download-attachment/id/4996.
4.3. Dokumentacja postêpowania dostêpna jest na Platformie zakupowej w zak³adce „Za³±czniki”. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania na Platformie zakupowej, natomiast przekazywanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, ofert oraz innych o¶wiadczeñ, dokumentów lub informacji w ramach postêpowania wymaga uprzedniego dokonania rejestracji na Platformie zakupowej (posiadania konta u¿ytkownika) oraz zalogowania siê do Systemu i zg³oszenia siê do udzia³u w danym postêpowaniu.
4.4. Pobranie za³±czników udostêpnionych przez Zamawiaj±cego nastêpuje poprzez klikniêcie w wybrany plik, a nastêpnie wybranie polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie (w formacie poddaj±cym dane kompresji) nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”. W przypadku gdy Zamawiaj±cy udostêpni³ za³±cznik w formacie poddaj±cym dane kompresji, a nastêpnie wykonawca pobierze ten za³±cznik z wykorzystaniem polecenia „Pobierz paczkê”, za³±cznik zostanie powtórnie skompresowany.
4.5. Rejestracja i za³o¿enie konta u¿ytkownika na Platformie zakupowej, a tak¿e korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne dla wykonawców. Za³o¿enie konta u¿ytkownika wymaga uprzedniej akceptacji warunków korzystania z Platformy zakupowej okre¶lonych w regulaminie dostêpnym pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions. Rejestracja na Platformie zakupowej wymaga podania danych identyfikacyjnych wykonawcy oraz adresu e-mail, na który bêd± wysy³ane komunikaty systemowe.
4.9. Wykonawca, który chce przyst±piæ do wybranego postêpowania, po klikniêciu w nazwê danego postêpowania na li¶cie postêpowañ otwartych albo po wej¶ciu w ustawienia danego postêpowania (dwukrotne klikniêcie w nazwê postêpowania), winien wybraæ polecenie „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu”, które znajduje siê w górnym pasku okna postêpowania. Aby zg³osiæ siê do postêpowania wymagane jest zalogowanie siê do Systemu.
4.10. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej przy u¿yciu zak³adki:
1) „Za³±czniki” – z wykorzystaniem której:
a) Zamawiaj±cy udostêpnia dokumenty zamówienia, wyja¶nienia i zmiany tre¶ci SWZ, informacjê z otwarcia ofert, informacjê o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz informacjê o uniewa¿nieniu postêpowania,
b) wykonawca – przekazuje ofertê wraz z za³±cznikami;
2) „Pytania/Informacje” – z wykorzystaniem której:
a) Zamawiaj±cy przekazuje korespondencjê skierowan± bezpo¶rednio do jednego lub wiêkszej liczby wykonawców, w szczególno¶ci wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, dokumentów lub wyja¶nieñ na etapie badania i oceny ofert, informacjê o wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone, a tak¿e informacjê o wyborze najkorzystniejszej oferty lub o uniewa¿nieniu postêpowania,
b) wykonawca – przekazuje pytania o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, odpowiedzi na wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, dokumentów lub wyja¶nieñ na etapie badania i oceny ofert, a tak¿e odwo³anie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowi±cymi Za³±cznik nr 5A i Za³±cznik nr 5B do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowi±cymi Za³±cznik nr 5A i Za³±cznik nr 5B do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1470/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 382113,82 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug utrzymania i rozwoju systemu Xpertis, wdro¿onego w CMKP w obszarze kadrowo-p³acowym, finansowo-ksiêgowym oraz kasa/bank.
5.2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje:
1) ¶wiadczenie us³ug, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-2 projektu umowy – realizowanych na podstawie Zg³oszeñ Serwisowych Zamawiaj±cego i rozliczanych w ramach limitu Godzin Serwisowych, który w okresie obowi±zywania umowy wynosi 250 godzin, przy czym Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do wykorzystania w ramach Zg³oszeñ Serwisowych nie mniej ni¿ 150 Godzin Serwisowych;
2) ¶wiadczenie us³ug, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 3-7 projektu umowy – realizowanych wed³ug i rozliczanych w ramach rycza³tu za ka¿dy miesi±c ¶wiadczenia us³ug w okresie obowi±zywania umowy;
3) zapewnienia licencji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 8 projektu umowy – z zachowaniem ci±g³o¶ci ich obowi±zywania w styczniu 2022 roku oraz w styczniu 2023 r., obowi±zuj±cych ka¿dorazowo przez okres 12 miesiêcy.
5.3. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lono w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
5.4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72200000-7 - Us³ugi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w pkt 19.2 SWZ. Za ofertê najkorzystniejsz± – spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu – zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dedykowany portal serwisowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

9.1. Zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, w odniesieniu do posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który wyka¿e ¿e: posiada do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, co oznacza ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje: co najmniej dwie us³ugi o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da (warto¶æ za okres 12 miesiêcy), z których ka¿da ¶wiadczona by³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy, które spe³niaj± ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:
1) dotyczy t³umaczenia pisemnego fachowego specjalistycznego tekstu medycznego;
2) co najmniej jedna us³uga polega³a na utrzymaniu systemu klasy ERP, tj. co najmniej wsparciu technicznym lub usuwaniu b³êdów systemu,
3) co najmniej jedna us³uga polega³a na rozwoju systemu klasy ERP, tj. co najmniej wprowadzaniu modyfikacji lub aktualizacji systemu,
4) co najmniej jedna us³uga dotyczy³a systemu klasy ERP sk³adaj±cego siê co najmniej z modu³u kadrowo-p³acowego,
5) co najmniej jedna us³uga dotyczy³a systemu klasy ERP sk³adaj±cego siê co najmniej z modu³u finansowo-ksiêgowego;
UWAGA: Przyjmuje siê, ¿e termin wyra¿ony w miesi±cach up³ywa w dniu poprzedzaj±cym dzieñ odpowiadaj±cy liczbie dnia pocz±tkowego (np. okres od dnia 1 stycznia do 31 stycznia tego samego roku to jeden miesi±c, a okres od dnia 1 stycznia do 31 grudnia tego samego roku to 12 miesiêcy). Je¿eli w ostatnim miesi±cu terminu nie ma dnia odpowiadaj±cego liczbie dnia pocz±tkowego, przyjmuje siê, ¿e termin up³ywa w ostatnim dniu tego miesi±ca.
Przez dwie us³ugi nale¿y rozumieæ us³ugi ¶wiadczone na rzecz dwóch ró¿nych podmiotów.
Je¿eli us³uga trwa³a d³u¿ej ni¿ przez okres 12 miesiêcy i nie jest mo¿liwe jednoznaczne ustalenie jaka warto¶æ us³ugi przypada na okres 12 miesiêcy, nale¿y obliczyæ ¶redni± warto¶æ us³ugi w okresie 12 miesiêcy, na podstawie ca³kowitej warto¶ci zrealizowanej us³ugi i ³±cznego czasu jej trwania.
W przypadku wykazania wiêcej ni¿ dwóch us³ug na potwierdzenie spe³niania wymagañ okre¶lonych w ppkt 1-4 powy¿ej, ka¿da z dodatkowych us³ug musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w pkt 9.1 we wprowadzeniu do wyliczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich ³±cznie) musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Podmiot, który wykazuje siê do¶wiadczeniem w realizacji us³ug utrzymania lub rozwoju systemu opisanych powy¿ej, zobowi±zany jest do wykonania co najmniej czê¶ci zamówienia polegaj±cej na wykonaniu odpowiednio us³ugi utrzymania lub us³ugi rozwoju systemu w zakresie odpowiednio modu³u kadrowo-p³acowego lub finansowo-ksiêgowego.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych) wspólnie z innymi wykonawcami, na potwierdzenie spe³niania warunku mo¿e wykazaæ us³ugi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Je¿eli Wykonawca na potwierdzenie spe³niania powy¿szego warunku, wyka¿e zamówienia, których warto¶æ wyra¿ona jest w walucie innej ni¿ PLN, winien dokonaæ przeliczenia tej warto¶ci na PLN wed³ug ¶redniego kursu danej waluty obcej og³oszonego przez Narodowy Bank Polski na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Us³uga musi stanowiæ przedmiot jednej umowy i w zakresie wymaganym do wykazania spe³niania warunku byæ zrealizowana przez jeden podmiot.
Przez us³ugi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert uwa¿a siê us³ugi, których termin realizacji up³yn±³ w tym okresie, co oznacza, ¿e rozpoczêcie realizacji danej us³ugi mog³o mieæ miejsce wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Us³ugi, które s± nadal realizowane, musz± byæ wykonane w czê¶ci, która jest wykazywana na potwierdzenie spe³niania warunku, do dnia, w którym wystawiono dokument potwierdzaj±cy jej nale¿yte wykonywanie.
9.2. Zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, w odniesieniu do posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który wyka¿e, ¿e dysponuje (lub bêdzie dysponowaæ) osobami posiadaj±cymi odpowiednie wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, które skieruje do realizacji zamówienia, co oznacza zespó³ (tzw. personel kluczowy), w którego sk³ad wchodz± co najmniej dwie osoby, a w tym:
1) co najmniej jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê koordynatora ¶wiadczenia us³ug utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert uczestniczy³a, jako koordynator lub kierownik projektu, w wykonaniu: co najmniej dwóch us³ug, z których ka¿da ¶wiadczona by³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±cych na wdro¿eniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP,
2) co najmniej jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê specjalisty ds. p³ac w zakresie ¶wiadczenia us³ug utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert uczestniczy³a, jako specjalista ds. p³ac, w wykonaniu: co najmniej dwóch us³ug, z których ka¿da ¶wiadczona by³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±cych na wdro¿eniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP, sk³adaj±cego siê co najmniej z modu³u kadrowo-p³acowego,
3) co najmniej jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê specjalisty ds. kadr w zakresie ¶wiadczenia us³ug utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert uczestniczy³a jako specjalista ds. kadr w wykonaniu: co najmniej dwóch us³ug, z których ka¿da ¶wiadczona by³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±cych na wdro¿eniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP, sk³adaj±cego siê co najmniej z modu³u kadrowo-p³acowego,
4) co najmniej jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê specjalisty ds. finansów publicznych w zakresie ¶wiadczenia us³ug utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert uczestniczy³a jako specjalista ds. finansów publicznych w wykonaniu: co najmniej dwóch us³ug, z których ka¿da ¶wiadczona by³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±cych na wdro¿eniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP, sk³adaj±cego siê co najmniej z modu³u finansowo-ksiêgowego.
UWAGA: Przyjmuje siê, ¿e termin wyra¿ony w miesi±cach up³ywa w dniu poprzedzaj±cym dzieñ odpowiadaj±cy liczbie dnia pocz±tkowego (np. okres od dnia 1 stycznia do 31 stycznia tego samego roku to jeden miesi±c, a okres od dnia 1 stycznia do 31 grudnia tego samego roku to 12 miesiêcy). Je¿eli w ostatnim miesi±cu terminu nie ma dnia odpowiadaj±cego liczbie dnia pocz±tkowego, przyjmuje siê, ¿e termin up³ywa w ostatnim dniu tego miesi±ca.
Przez dwie us³ugi nale¿y rozumieæ us³ugi ¶wiadczone na rzecz dwóch ró¿nych podmiotów.
W ramach do¶wiadczenia poszczególnych osób mo¿liwe jest wykazanie jednej us³ugi na potwierdzenie wiêcej ni¿ jednego z opisanych dla poszczególnych osób warunków, a poszczególne us³ugi mog± byæ przedmiotem odrêbnych umów lub jednej umowy.
Przez us³ugi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert uwa¿a siê us³ugi, których termin realizacji up³yn±³ w tym okresie, co oznacza, ¿e rozpoczêcie realizacji danej us³ugi mog³o mieæ miejsce wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Us³ugi, które s± nadal realizowane, musz± byæ wykonane w czê¶ci, która jest wykazywana na potwierdzenie spe³niania warunku.
W celu wykazania spe³niania warunku wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, podaæ posiadane przez te osoby uprawnienia oraz informacje o ich do¶wiadczeniu, a w tym informacje o rodzaju i zakresie czynno¶ci wykonywanych przez te osoby w ramach zrealizowanych us³ug wraz z terminem ich wykonania, a tak¿e wskazaniem podmiotu, na rzecz którego us³ugi te by³y realizowane oraz pozosta³e informacje wymagane zgodnie ze wzorem Wykazu osób, który stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie okre¶lonym w opisie warunku w doniesieniu do poszczególnych osób.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 15.3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt 9 SWZ oraz w og³oszeniu o zamówieniu:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) dowody, o których mowa powy¿ej, tj. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

14.5. Przedmiotowy ¶rodek dowodowy – wykaz do¶wiadczenia personelu kluczowego – tj. wype³niony formularz na potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± wymagania dotycz±ce osób skierowanych do realizacji zamówienia okre¶lone przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia oraz na potrzeby oceny oferty w kryterium oceny ofert „Do¶wiadczenie personelu kluczowego” okre¶lonym w pkt 19 SWZ z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2C do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowy ¶rodek dowodowy – wykaz do¶wiadczenia personelu kluczowego – w zakresie w jakim przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu, ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± wymagania dotycz±ce osób skierowanych do realizacji zamówienia okre¶lone przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

14.2. Oferta, tj. wype³niony formularz ofertowy, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A do SWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci o¶wiadczenie dotycz±ce:
1) oferowanego przedmiotu zamówienia, cen jednostkowych i ³±cznej ceny ofertowej za wykonanie zamówienia;
2) terminu wykonania zamówienia oraz warunków p³atno¶ci;
3) akceptacji wszystkich postanowieñ SWZ i projektu umowy bez zastrze¿eñ;
4) terminu zwi±zania ofert±;
5) czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, wraz z podaniem nazw tych podwykonawców (o ile s± ju¿ znani);
6) wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, okre¶laj±ce które us³ugi wchodz±ce w zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP.
14.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – stanowi±ce dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ sk³adania ofert – sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2B do SWZ i dotycz±ce odpowiednio:
1) wykonawcy – potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca samodzielnie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
14.4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania osoby dzia³aj±cej w imieniu odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – chyba ¿e umocowanie do reprezentowania okre¶lonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze S±dowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze.
14.6. W przypadku gdy wykonawca korzysta ze zdolno¶ci technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP – potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (w zakresie wskazanym w SWZ w odniesieniu do wykonawcy) oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2B do SWZ;
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
10.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
10.4. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ brak podstaw wykluczenia. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie wykazaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu z uwzglêdnieniem wymagañ okre¶lonych w pkt 9 SWZ
10.5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy PZP w odniesieniu do warunku dotycz±cego kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia okre¶lonego w pkt 9 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê, do realizacji której te zdolno¶ci s± wymagane.
10.6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w zwi±zku z wymaganiami okre¶lonymi w pkt 10.5 SWZ.
10.7. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.8. Umowa reguluj±ca wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia winna okre¶laæ co najmniej: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez ka¿dego z wykonawców, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, czas obowi±zywania umowy (obejmuj±cy okres realizacji przedmiotu zamówienia, oraz okres gwarancji i rêkojmi – je¿eli ma zastosowanie), wy³±czenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców przez któr±kolwiek ze stron przed up³ywem okresu jej obowi±zywania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszcza siê zmianê Umowy poprzez:
1) zmianê osób, o których mowa w § 6 ust. 2, pod warunkiem, ¿e nowo wskazane os. spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w dokumentacji Postêpowania oraz pod warunkiem wykazania, ¿e os. te uzyska³aby co najmniej tak± sam± ocenê co os. zastêpowana w ramach kryterium oceny ofert dotycz±cego do¶wiadczenia personelu kluczowego Wykonawcy okre¶lonego w dokumentacji Postêpowania;
2) zmianê podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnacjê z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, powo³ywa³ siê na zasoby danego podwykonawcy na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie maj± postanowienia § 10 ust. 4;
3) zwiêkszenie limitu Godzin Serwisowych okre¶lonego w § 3 ust. 3 nie wiêcej ni¿ o 100 godzin, w przypadku wyczerpania co najmniej 80% limitu okre¶lonego pierwotnie w Um. przed up³ywem okresu obowi±zywania Um. okre¶lonego w § 3 ust. 1 oraz przy zachowaniu stawki jednostkowej za Godzinê Serwisow± okre¶lonej w § 5 ust. 2 pkt 1;
4) zmianê cen jednostkowych wskazanych w § 5 ust. 2 oraz wynag. okre¶lonego w § 5 ust.1, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego – o kwotê odpowiadaj±c± ró¿nicy w kwocie podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego nale¿nej przed ustawow± zmian± podatku i po tej zmianie,
b) wysoko¶ci minimalnego wynag. za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynag. za pracê,
c) zasad podlegania ubez. spo³. lub ubez. zdrowo. lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubez. spo³. lub ubez. zdrowo.,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu Um. oraz nast±pi± nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie co najmniej 12 m-cy obowi±zywania Um., z uwzglêdnieniem postanowieñ ust. 5 i 6;
5) zmianê cen jedn. wskazanych w § 5 ust. 2 oraz wynag. okre¶lonego w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Um., dalej nazywana „zmian± cen”, pod warunkiem ¿e:
a) up³ynê³o co najmniej 12 miesiêcy od zawarcia Um., a je¿eli Um. zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, up³ynê³o co najmniej 12 miesiêcy od dnia otwarcia ofert.
b) zmiana wynag. jest dokonywana w oparciu o warto¶æ ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w trzecim kwartale roku poprzedzaj±cego rok, od którego ma obowi±zywaæ zmiana cen, og³aszanego przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego zgodnie z art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych,
c) poziom zmiany cen wynosi co najmniej 5% w stosunku do ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych z trzeciego kwarta³u roku poprzedzaj±cego rok, od którego ma obowi±zywaæ zmiana cen, og³aszanego przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego zgodnie z art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych,
d) zmiana cen okre¶lonych w Um. na podstawie niniejszego punktu jest dokonywana nie czê¶ciej ni¿ jeden raz na 12 miesiêcy,
e) ca³kowita zmiana ceny okre¶lonej w Um. na podstawie niniejszego punktu w efekcie zmian dokonywanych w ca³ym okresie realizacji Um. nie przekracza 10% pierwotnej warto¶ci Um. (obowi±zuj±cej w dniu zawarcia Um.),
f) zmiana nie obejmuje kosztów objêtych zmianami mo¿liwymi do wprowadzenia na podstawie pkt 4,
g) Wykonawca przekaza³ Zamawiaj±cemu stosowne wyliczenia wp³ywu zmiany cen na zwiêkszenie ceny jednostkowej okre¶lonej w Umowie, obejmuj±ce co najmniej zestawienie kwot jak± w cenie jednostkowej okre¶lonej w Um. stanowi± koszty wynikaj±ce ze zmian cen.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-13 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/307479

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-13 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-11

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP Zamawiaj±cy informuje, ¿e kwota jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia wynosi 470 000,00
z³otych brutto.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.