eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Kolbuszowej - powtórzenie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Kolbuszowej - powtórzenie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 2271222

1.5.8.) Numer faksu: 2271233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.kolbuszowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Kolbuszowej - powtórzenie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33e212d7-5bfd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/25/21/M

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały do prania w ilości ok. 220 000 kg w okresie 36 miesięcy wg wymienionego
asortymentu :
1. Bielizna pościelowa (poszwa, poszewka, prześcieradło), pochodząca z dzierżawy - 50 000 kg
2. Bielizna pościelowa (poszwa, poszewka), pozostająca własnością szpitala (ZOL)- 30 000 kg
3. Koce, materace, poduszki - 15 000 kg
4. Ręczniki, ścierki, ślizgi, udogodnienia - 3000 kg
5. Odzież operacyjna zielona - 3 000 kg
6. Odzież robocza personelu - 38 000 kg
7. Pidżamy, szlafroki - 3 000 kg
8. Odzież osobista (różna) pacjentów z ZOL - 40000 kg
9. Rolety, żaluzje materiałowe - 15 000 kg
10. Zasłony parawanowe - 15 000 kg
11. Nakładka MOP płaski - 8000 kg
Usługa obejmuje:
1. Dezynfekcję, pranie, suszenie, maglowanie bielizny szpitalnej, prasowanie ubrań szpitalnych, składanie ,sortowanie, pakowanie;
2. Dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej (materace);
3. Wykańczanie upranej odzieży operacyjnej - gorącym powietrzem w tunelu finiszerze, zapewniającym odpylenie i bezdotykowe składanie;
4. Krochmalenie wyznaczonego asortymentu tj. obrusy, parawany itp.;

5. Czyszczenie chemiczne, naprawy szwalnicze (szycie, reperacja, przyszywanie guzików
i troków, itd.)
6. Transport z i do siedziby Zamawiającego: odbiór asortymentu brudnego przez Wykonawcę, załadunek i transport w wózkach jezdnych, rozładunek czystego asortymentu do magazynu bielizny czystej na koszt wykonawcy. Wózki jezdne z pokrowcami, w których Wykonawca dostarczał będzie czysty asortyment będą następnie wykorzystywane przez Zamawiającego do zbierania brudnej bielizny szpitalnej z oddziałów szpitalnych i przekazywane Wykonawcy wraz z bielizną do prania. Mycie i dezynfekcję wózków w komorze dezynfekcyjnej zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewni Zamawiającemu przy każdorazowej dostawie wózki jezdne w każdej z lokalizacji do zbierania brudnej bielizny;
7. Przygotowanie dla Zamawiającego bielizny pościelowej i innego asortymentu oznaczonego znacznikami RFID HF (lub równoważnego systemu kompatybilnego z systemem funkcjonującym u Zamawiającego) w ilościach wyszczególnionych poniżej.



Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar w cm Ilość w szt.
1. Poszwy duże 160x200 1000

2. Poszewki duże 70 x 80 1000
3. Prześcieradła 180x240 1000


4. Prześcieradła 160/210 260
5. Poszewki małe 65x50 60
6. Prześcieradła na gumce Wymiar materaca:
dł 200cm/szer 90cm/
grubość 18 cm
- prześcieradło winno posiadać wywinięcie od spodu dł.30 cm 350
7. Inny asortyment, będący własnością Zamawiającego (odzież robocza, koce, ręczniki, ślizgi, udogodnienia, odzież operacyjna itp.) 16 000

8.Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zastaw komputerowy do identyfikacji asortymentu falami radiowymi RFID HF), umożliwiający bezdotykowe zliczanie asortymentu i rejestrowanie operacji przekazywania asortymentu pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym oraz pomiędzy magazynami bielizny czystej i brudnej u Zamawiającego, a jego oddziałami szpitalnymi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
9. Udostępnienie Zamawiającemu sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy + drukarka - z zainstalowanym programem do obsługi systemu RFID HF (lub równoważnego systemu) w trybie online, umożliwiającym sporządzanie protokołów przekazania, sporządzanie rozliczeń wewnętrznych magazynu bielizny Zamawiającego z jego oddziałami, sporządzanie zestawień okresowych dotyczących przekazywanego asortymentu.
10. Udostępnienie Zamawiającemu urządzenia do bezdotykowego odczytu danych o przekazywanym asortymencie w zakresie rodzaju tego asortymentu i ilości sztuk do magazynu bielizny czystej .
11. Przeszkolenie pracowników z obsługi systemu.
12. Zamawiający przygotuje łącze internetowe i zasilanie 230V w miejscu instalacji systemu RFID.

Szczegółowe informacje dot. realizacji usługi zawiera zał. 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 974160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 974160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 974160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO - STYL RENTAL Sp. z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161644250

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 974160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-31 do 2024-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.