eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zagospodarowanie 4 wysp rond - droga Pszczyna - Racibórz z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie 4 wysp rond – droga Pszczyna – Racibórz z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie 4 wysp rond – droga Pszczyna – Racibórz z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eed2ea24-1a02-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie 4 wysp rond - droga Pszczyna-Racibórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303321/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zdanie 1.
Zagospodarowanie wyspy Ronda ‘Biegacza’ zlokalizowanego na skrzyżowaniu ulic Obwiednia Południowa/ Śródmiejska.
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 660 m2.
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1 Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m
2Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3 Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4 Założenie bieżni.
5 Zamontowanie 2 bramek na bieżni.
6 Wytyczenie i naniesienie na bieżni 4 ponumerowanych pasów.
7 Rozścielenie agrowłókniny pod kamień i lilaki oraz zamontowanie obrzeży na styku pasa lilaków z frakcją kamienia oraz na granicy z bieżnią.
8 Posadzenie krzewów lilaka pospolitego w ilości 21 szt
9 Wyściółkowanie terenu zrębkami na pasie z lilakami
10 Zasadzenie prosa rózgowatego ‘Shenandoah’ w ilości 100 szt oraz róż pomarszczonych w odmianie ‘Short Track’ w ilości 80 szt w skupinach
11 Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 50304,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2.
Zagospodarowanie Węzła Chwałowickiego zlokalizowanego w dzielnicy Meksyk (skrzyżowanie Drogi Regionalnej z ulicą Chwałowicką)
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 2293 m2 (wyspa)+ 337 m2(wysepki pod światłem wiaduktu)
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1.Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m (ze ściągnięciem darni)
2.Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3.Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4.Rozścielenie agrowłókniny i zamontowanie obrzeży na styku z frakcją kamienia oraz trawnikiem.
5.Posadzenie sadzonek dzikiej róży w ilości 340 szt
6.Wyściółkowanie terenu zrębkami (pod sadzonkami)
7.Przygotowanie mis do zasadzenia drzew 3 szt.
8.Równanie i oczyszczanie terenu przeznaczonego pod kamień ogrodowy
9.Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 102490,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3.
Zagospodarowanie Węzła Świerklańskiego zlokalizowanego w dzielnicy Chwałowice (skrzyżowanie Drogi Regionalnej z ulicą Świerklańską/Tkoczów)
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 2700 m2 + 454 m2 (wysepki pod światłem wiaduktu)
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1 Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m (ze ściągnięciem darni)
2 Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3 Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4 Rozścielenie agrowłókniny i zamontowanie obrzeży na styku z frakcją kamienia oraz trawnikiem.
5 Posadzenie sadzonek śliwy tarniny w ilości 325 szt
6 Wyściółkowanie terenu zrębkami (pod sadzonkami)
7 Przygotowanie mis do zasadzenia drzew 6 szt.
8 Równanie i oczyszczanie terenu przeznaczonego pod kamień ogrodowy
9 Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 120301,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4.
Zagospodarowanie Węzła Gotartowickiego zlokalizowanego w dzielnicy Gotartowice (skrzyżowanie Drogi Regionalnej z ulicą Gotartowicką)
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 3117 m2 + 329 m2 (wysepki pod światłem wiaduktu)
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1 Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m (ze ściągnięciem darni)
2 Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3 Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4 Rozścielenie agrowłókniny i zamontowanie obrzeży na styku z frakcją kamienia oraz trawnikiem.
5 Posadzenie sadzonek głogu jednoszyjkowego w ilości 343 szt
6 Wyściółkowanie terenu zrębkami (pod sadzonkami).
7 Przygotowanie mis do zasadzenia drzew 6 szt.
8 Równanie i oczyszczanie terenu przeznaczonego pod kamień ogrodowy
9 Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 125454,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.