Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Systemy służące do monitorowania, akwizycji i analizy danych. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/57/MW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Systemy służące do monitorowania, akwizycji i analizy danych. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/57/MW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4925f66c-4d11-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Systemy służące do monitorowania, akwizycji i analizy danych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pełne nazwy projektów dla poszczególnych części podane są w sekcji IX niniejszego ogłoszenia, tj. pozostałe informacje2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/U/21/57/MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 835000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wytworzeniu oprogramowania i przekazaniu praw własności intelektualnej oraz kodów źródłowych. Na oprogramowanie składają się następujące moduły:• oprogramowanie stanowiska monitorowania dla oddziałów szpitalnych lub izolatoriów,
• oprogramowanie do prezentacji danych gromadzonych przez oprogramowanie serwerowe, które składa się z modułu: oprogramowanie serwerowe do przechowywania danych przesyłanych przez sieć GSM.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 15.01.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48814000-7 - Systemy informacji medycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
4.5.5.) Wartość części: 414000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wytworzeniu oprogramowania będącego wynikiem prac programistycznych (z zakresu termografii, światła widzialnego, ciało doskonale czarne, metody komunikacji radiowej bliskiego i dalekiego zasięgu, interfejsy bezdotykowe). W ramach prac mają zostać przygotowane programy komputerowe implementujące opracowane algorytmy, ma zostać wykonana finalna aplikacja wrazz dokumentacją w postaci skomentowanych kodów źródłowych, interfejsy użytkownika oraz systemy diagnostyczne modułów termowizyjnych. Wynik pracy Wykonawcy ma zostać przekazany wraz z wszystkimi prawami autorskimi i majątkowymi do opracowanego oprogramowania.
2. Termin wykonania zamówienia: nie później niż do 29.12.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212200-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.5.) Wartość części: 421000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaudiusz Gatys prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CLANET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451001401
7.3.3) Ulica: Dworcowa 55
7.3.4) Miejscowość: Nakło Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-620
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIMANA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130262327
7.3.3) Ulica: Forteczna 33
7.3.4) Miejscowość: Węgrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 30-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-29INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Sianów".
- "Dostawa i montaż elementów systemów ochrony elektronicznej wraz z kompletnym uruchomieniem w o/Zamek w Spytkowicach"
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w Starostwie Powiatowym we Włodawie
- Cyberbezpieczni w Gminie Łużna.
więcej: Systemy informacji medycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.